Cum să supraviețuiți pe un salariu de viață

VERIFICATE DE CINETI

La 110 ruble pe zi nu foarte clar

Imediat, a devenit clar că o lună întreagă nu a ieșit. Au decis să se limiteze la o săptămână. Am numărat exact 5088 ruble. Dintre acestea, 1300 să amâne utilitățile (atunci există fericit, că aveți un mic apartament cu un dormitor!), Rămâne de 3788. La prânz alerga la produse chimice de uz casnic magazin. Dacă pur și simplu nu cumpara „rylno-săpun“, aparținând la sfârșitul lunii, puteți merge fără șampon, detergent de vase, detergent, pastă de dinți, săpun. Pentru tot acest lux, pur și simplu nu vor mai fi bani. Am încercat să nu aleg cele mai scumpe mijloace, dar am pierdut 400 de ruble oricum. Deci, ca toate achizițiile obligatorii sunt făcute și în soldul net - 3325 ruble. În acest sens, în opinia autorităților noastre, rusul mediu se poate întinde o lună fără a-și atinge picioarele. Calculele simple au stricat starea de spirit: la 110 ruble 80 de copeici pe zi. Ei bine, să încercăm să rezistăm cel puțin o săptămână.

În geantă am pus exact 110 ruble, pentru a nu provoca cheltuieli nesăbuite. Mergeți la lucru - minus 9 ruble. Până acum, totul merge bine. Stomacul a făcut clar faptul că se apropie timpul de pauză de masă. Banii disponibili nu au permis chiar să se gândească la cârnați. Am fost limitat la chefir și la un bun. Toată fericirea costa 21 de ruble. Deci într-o stare de jumătate de foame a trecut o zi. Pe drum spre casă m-am dus la magazin. Organismul, trăind prin propriile reguli, a cerut din nou mâncare! Pentru restul de bani, își putea permite doar jumătate din pâine, un pachet de hrișcă și un pachet de ceai. Ce-nu, dar cina. La box-office a luat o pungă de „Whiskas“ - pentru că pisica nu poate explica faptul că proprietarul a decis să efectueze un experiment, iar acum el va trebui să stea pe o dieta rigid. Judecând după fața lui mulțumită, numai el a mâncat delicios în acea zi.

Rezultatul zilei: 109 ruble

Pentru micul dejun, terci de hrișcă caldă. Ștergând cearșaful cu ceai, ea sa convins că cel puțin a fost utilă! Mănâncând mâncarea, m-am gândit, ce să iau cina. A doua zi la rând, hrișcă sa dovedit a fi un test dificil. Și, în mod ciudat, acasă, fără paste, fără cartofi! Este necesar să mergeți la magazin seara. O surpriză mă aștepta la lucru - ziua de naștere a colegului meu. Deci, luăm un cadou - 50 de ruble pe persoană. Așa cum în "Service Novel" a spus protagonistul: "Dacă astăzi altcineva moare sau se naște, voi rămâne fără cină. "În pauză toată lumea a fost invitată la bucătărie - băiatul de ziua de naștere a acoperit masa. Excelent! Pentru masa de prânz, nu trebuie să cheltuiți bani. Pe drum spre casă, încă m-am dus la magazin - o cutie de lapte și brânză a promis să se lumina de divertisment seara lui. Atât eu cât și pisica. La televizor, ca întotdeauna, au arătat rapoarte din viața "stelelor". Cât de nefericiți sunt! Din cauza crizei au redus drastic veniturile, iar acum, în loc de Maldive, ele își pot permite doar o vacanță undeva în Italia. Pe timp de noapte, am visat la o porție de porc.

Rezultatul zilei: 111 ruble

Cum să supraviețuiți pe un salariu de viață

Asta-i tot ce îți poți permite la prânz.

M-am trezit cu o ușoară durere în gât. Nu asta! Pentru a ne îmbolnăvi în timpul nostru și, în plus, în timpul experimentului, este o plăcere scumpă. Am găsit un borcan în frigider, cu rămășițele de miere, sparte cu ceai cu o doză de medicamente naturale. Pisica a primit hrișcă cu lapte și o promisiune de jurământ de a aduce ceva gustos noaptea. Fiara mi-a ignorat tonul apologetic și a plecat să se jignească la balcon. Ziua de lucru a trecut ca într-o ceață - încă bolnavă! În ea existau și momente pozitive - din cauza temperaturii nu exista absolut nicio dorință. Privind suferința mea, autoritățile au fost milă și au trimis acasă pentru a fi tratate. Farmacia a devastat punga pentru 240 de ruble (bine, că a luat bani în plus cu ei). Eh, era necesar să stați acasă dimineața - ar economisi bani pentru călătorii.

Rezultatul zilei: 258 de ruble

Rezultatul zilei: 83 ruble

Ultima zi a săptămânii de lucru zboară neobservată. Avem nevoie de mult timp, nu este suficient timp, agitație, emoție. Prietenii devin tot mai activi, care oferă un weekend bun și distractiv. "Mergem la un picnic, scădem câte 500 de ruble. Esti cu noi? Nu, nu sunt cu tine! Apoi prietena a sunat și a întrebat dacă m-am decis în concediu? Unde mă pot odihni? Nu am bani, să spun, să planificăm o vacanță. "Oh, ei sunt întotdeauna plecați", râde ea. - Ne sunt oferite "croaziere de ultimă oră" în Croația, nu doresc să facă o companie? "Vreau, chiar vreau să! Și vreau să cumpăr pantofi noi. Dar nu cele care sunt mai ieftine, ci cele care ți-au plăcut. Vreau să fac o tunsoare și să fac o manichiură. Vreau să merg la cinema, la teatru și la concert. Vreau să întâlnesc cu prietenii și să merg cu ei toată noaptea, plutind în jurul cluburilor de noapte! Vreau să dau un dar părinților mei - trimiteți-i, de exemplu, la un sanatoriu! Vreau să trăiesc nu pe un salariu de viață, dar așa. să trăiască. Ceva ce mi-a fost nervos. Este necesar să se calmeze. În magazin am cumpărat cel mai bun antidepresiv - o bară de ciocolată. M-am prăbușit într-un minut, părea să se îmbunătățească. Chiar a mers la piață și a cumpărat o jumătate de kilogram de rău, dar carne de vită. Fie ca fiara să aibă o sărbătoare astăzi!

Rezultatul zilei: 183 ruble

Concluzia din toate acestea este doar una: puteți supraviețui pe costul vieții cu durere în jumătate. Dar supraviețuiesc doar. Nu poate fi numit acest regim de economie severă.