Tort de nunta, 2018 - trailer, recenzii, evaluari

Poate că atitudinea mea destul de rezervată față de acest film se datorează conceptului de gen comedic în ansamblu. Nu este un secret că există atât de mulți oameni și opinii. Personal, comedie este ceva amuzant pentru mine, iar când cumpăr un film care este o comedie, sper să-și petreacă o seară mare cu prietenii, vesel râde și să râdă. Problema "tortului nunții" este că nu este amuzant. Nu e chiar amuzant, asta-i tot. Chiar și un indiciu de ceva amuzant în acest film nu este. Acesta este principalul și poate singurul dezavantaj al acestui film.

În ceea ce privește plusurile, ele sunt indiscutabil prezente. Pentru aceștia este necesar să includeți o poveste destul de bună și originală, cu momente extraordinare de evenimente. Actorii au jucat bine, mulțumiți de prezența în filmul Daniel Dario. Această actriță își amintea chiar și în filmul "8 femei" Francois Ozon. În ceea ce privește plusurile, calitatea filmărilor ar trebui atribuită, astfel încât sa dovedit o imagine destul de frumoasă.

În cele din urmă, aș vrea să menționez că mi-ar plăcea cu bucurie filmul la 8, dacă mi-ar fi fost prezentat, de exemplu, ca o melodrama. Nu am vazut comedia in acest film. De asta.

Fără tort și viață nu este asta!

Recent, încep să observați că cinematograful francez modern își pierde treptat adevărata față și trece sub America. Prin urmare, filmul "Tort de nunta", lipsit de un farmec francez special, a fost un cadou placut pentru mine.

Este demn de remarcat faptul că descrierea genului acestui film pe unele site-uri (inclusiv în franceză, pe care le-am verificat) nu corespunde realității (poate aceasta este o eroare elementară sau procesul tactic al distribuitorilor). Comedie în forma ei pură, această bandă nu este chemată. Deși, mărturisesc că am căzut pentru această definiție. Umorul în film este prezent, dar este foarte ușor, abia perceptibil și are o colorare sarcastic-grotescă.

În centrul parcelei se află o nuntă elegantă de doi iubiți cu o grămadă de rude (vă avertizez imediat: nu încercați să înțelegeți cine are cine). Toate femeile au venit la nuntă în pălării (a-la Kentucky-Derby) și bărbați în costume elegante. Oaspeții înșiși colorați (care este eroina lui Julie Depardieu în rochia fetei de flori), fiecare cu propriile lor ciudățenii. Ele vor juca un rol important în faptul că o nuntă planificată în mod ideal nu va merge conform scenariului și va fi chiar în pericol.

Tort de nunta, care a dat numele filmului, este, de asemenea, potrivit pentru oaspeți. Aceasta nu este pâinea obișnuită sau tortul cu cremă multi-poveste. Ca o sărbătoare de nuntă în film vom vedea așa-numita „croquembouche“ - un desert festiv francez tradițional, care este o cifră mare de produse de patiserie cu cremă, care sunt interconectate cu caramel. Tort cu siguranta arata impresionant, dar foarte designul este foarte nesigur și fragil, astfel încât s-ar putea prăbuși în momentul cel mai neașteptat. Ce se întâmplă cu tortul nunții principalelor personaje înainte de începerea ceremoniei de nuntă. Trebuia să adune literalmente în părți și să le lipsească din nou. Acest lucru se află cu siguranță un anumit simbolism și intriga principală a filmului: va avea loc în cazul în care tort, și cu ea sentimentul de mire și mireasă, testul de rezistență, deoarece testul pe cota lor va scadea foarte mult (și totul într-o singură zi!), Colaps această capodoperă de artă culinară sau nu, precum și unirea celor doi tineri. Astea sunt plăcile ... adică paralelele :)

Sincer, eu fac pe tot parcursul filmului a făcut chiar și pariuri și a crezut că, dacă o astfel de situație a avut loc la nunta unui cuplu tipic superstițioși, atunci cineva va fi încheiat, nu este bine, un semn rău, nu un destin, și așa mai departe în acest tip. „Tort de nunta“, ne face să credem că ne plecăm la vederea diferitelor obstacole și de a da acolo, unde puteți concura în continuare. La urma urmei, dacă sentimentele sunt reale, ele vor rezista oricăror încercări și dificultăți.

Filmul nu este prea dinamic, nu are un complot răsucite, dar atrage atenția asupra detaliilor mici. De exemplu, mama mirelui, care să o spună blând, nu aprobă alegerea fiului său, este la nuntă într-o îmbrăcăminte de jumătate de cost. De asemenea, a fost distractiv să urmăriți cortegul de nuntă, care semnalează cu voce tare (așa cum se obișnuiește în țara noastră) într-un câmp curat unde nu era un singur suflet viu. Încă mi-am amintit comprimatele cu numele de oaspeți de pe masa festivă - se dovedește a fi un lucru foarte util pe o astfel de nunta grandioasă-grandioasă.

Și acest film merită vizionat de dragul desertului. Iar pentru desert nu este numai deasupra tort, dar, de asemenea, câteva surprize: o luptă mică în stil francez (fără ea nu se poate face nici o nunta), o scenă foarte extravagante, deschizând un secret de familie și poveste de dragoste foarte emoționant două persoane în vârstă, care au multe de învățat generația tânără. Dar nu vom dezvălui toate cărțile: arătați-vă și trageți propriile concluzii!