Recenzii de filme - "lupi și oi, be-ee-zelos transformare" cum să nu devină un berbec

Utopia de animație despre posibilitatea păcii mondiale

Recenzii de filme -

Pachetul de lupi a venit într-un moment dificil: vechiul lider se va odihni, iar pentru locul său se va lupta cu Insane și Grey. Primul păstrează pachetul în primejdie și intenționează să rupă definitiv legea dezgustătoare care interzice vânătoarea de plăcere. Al doilea reclamant, gri, chiar mai puțin potrivite pentru rolul liderului: vesel bezmetic, el aranjează toate farsă, chiar iubit Bianca nu crede în el și refuză să continue relația, în timp ce Gray nu a văzut un motiv. Gray se întoarce pentru ajutor la o ghicitoare, zaychiha magician Mami, și care ajută într-adevăr lupul să se schimbe, și modul în care Gray se transformă literalmente într-o oaie. Acum, el este obligat să trăiască cu oile și oile să rezolve problema ... Într-un mod ciudat, acest lucru este Be-ee-zmyatezhnaya ca viața îl ajută să devină, ca urmare a unui lup real, și un lider demn de ambalaj.

Pentru doar un astfel de subiect complet banal, îmbrăcat în animație de calculator superba, ascunzând ani Voronej WizartAnimation studio, care a devenit celebru deja în Rusia (și a fost observat în lume), două „Snow Queen“. Iar dacă cineva ar putea pune la îndoială chiar și legile de succes baieti Voronezh, „lupii și oi“ în cele din urmă le-a asigurat statutul de companie de film foarte gravă, care povești și grafică face destul de la nivel internațional, și, în plus, produce în calculator filmul animat fiecare un an și jumătate până la doi ani ... Numai acest lucru poate fi considerat o realizare serioasă.

Recenzii de filme -

„Lupii și oile“ a primit destul de bună calitate (deși eronată) a imaginii pentru copii cu câteva face cu ochiul la adulți (mult mai moale și mai delicate decât a fost în a doua „Crăiasa zăpezii“, și chiar și cu atât mai mult în desene animate de STV, care a fost un WizartAnimation partener la această lucrare). Cartoon și râde, și atingeți (de exemplu, foarte drăguț, atunci când lupul într-un câmp lasa miel mic), și poate chiar să aibă gânduri - de exemplu, pentru mila dușmanilor, sau că, chiar și oile, uneori, trebuie să fie capabil să se descurce singuri. Pentru solicitante spectatori creatori au pregătit câteva surprize minunate, cum ar fi citate vizuale din topurile Salvador Dali de melci saruta si dansuri irlandeze efectuate de efective.

Poate că problema principală, "Lupii și oile", care au venit după "Zootopia", "Kung Fu Panda 3" și "Legend of the Dragon de Aur." „Lupii și oi“ șase luni mai devreme, în cazul în care ar fi interesant sa ma uit, și viața populațiilor de ovine și de lup (din păcate, toată această viață pare mai săracă decât „Zootopia“), precum și încercările de gri făcute de luptătorii din rezistență abruptă de oaie (vai! , panda este mult mai în măsură să organizeze veri lent pentru a face față cu războinici jad), iar intriga principală a transformării personajului principal (din păcate, „Smeshariki“ metamorfoza joc a venit mai interesant).

Din cauza unor astfel de coincidențe nefericite, filmul, din nefericire, pare destul de secundar. În plus, comparația cu "Zveropolis", desigur, demonstrează cât de mult a rămas în urma cinematografiei rusești de la Hollywood. Cu toate acestea, nu uitați că bugetul "Zveropolis" a fost mai multe ori. Deci este mai bine să nu comparăm, ci doar să ne distrăm: partea mai tânără a publicului va dori cu siguranță filmul.