Pe drum fără sfârșit de vacanță - prima parte și Crimeea, dvs.

Mereu mi-am stat în mers, fie singur, fie cu o fată. Ne-au luat cu bună voie - în medie, mașina a trebuit să aștepte aproximativ 20 de minute. Dar, asta mă interesează mereu, cât de repede pot pleca doi băieți? Probabil, ei stau câteva ore în așteptarea mașinii, ceea ce le va da o plimbare. Deoarece puțini oameni îndrăznesc să pună doi tipi la sine. Dar azi a venit ziua când am decis să învăț totul din experiența mea. Un fel de experiment în timpul următoarei călătorii ^ _ ^

Eu și prietenul meu Artem, care, la rândul său, a condus pentru prima dată autostopul, a ajuns la pistă. Nu am stat acolo timp de cinci minute, când Ford ne-a oprit lângă noi - pe care am condus mai mult de 300 km, după care degetul mare al mâinii drepte se repezi din nou spre cer. Două minute și deja stăm în "Honda", care ne-a condus la 800 km. Plăcut surprins de o astfel de călătorie rapidă, am prezentat modul în care a doua zi am stropit în Marea Neagră pe coasta Yaltei. Dar, ca întotdeauna, astfel de călătorii sunt întotdeauna o intriga. Am parcurs drumul de la Rostov la Temryuk (370 km) în 12 ore - de fapt, ca și înainte, dar am condus de 3 ori mai puțin.

Ei au petrecut noaptea într-un cort și și-au continuat călătoria la ora 8 dimineața. Mașinile nu ne-au luat cu bunăvoință, dar înainte de feribot am avut noroc: l-au oprit pe tipul care ne-a condus la Simferopol (total - 300 km în 9 ore). Următorul noroc nu ne-a făcut să așteptăm - coada feribotului nu era perfectă, am tras imediat până la punctul de inspecție al mașinii, l-am trecut cu succes și am oprit la feribotul în care trebuia să petrecem următoarea jumătate de oră.

Prietenul meu, care, îmi amintesc, a fost pentru prima oară călătoria pe șosea, se bucura cu adevărat să se scufunde în întreaga atmosferă: drumul, străinii cu povesti interesante din viață. Această atmosferă a fost capabilă să arate dragostea unor asemenea călătorii în lumina potrivită.

Odată ajuns la Yalta, am început imediat să ne soluționăm - proprietarii casei care au răspuns la cererea noastră, probabil, au fost cei mai bătrâni dintre toți cu care am rămas în timpul călătoriilor mele. Ira și Yura, soț și soție, de patruzeci de ani, sunt din Odessa, dar acum 3 ani situația din țară ia forțat să plece și au ales Yalta.

Pe drum fără sfârșit de vacanță - prima parte și Crimeea, dvs.

Când am căutat casa unui cuplu, am auzit muzică live de pe un site. "Ar fi grozav să mă opresc la muzicieni" - m-am gândit imediat. Apoi, când am răspuns la noi prieteni și le-am anunțat că suntem deja acolo, muzica se termină și ieșim să o întâlnim din această casă. O gazdă amicală a fost invitată imediat la masă și a hrănit peștele gătit la mână. Apoi am așteptat o repetiție de două ore, care, în general, poate fi numită fără exagerare un concert plin de viață - mi-a plăcut foarte mult. Cuplul a cântat propriile cântece, au dat deja câteva concerte, nu numai în Crimeea, ci și în Sankt Petersburg. Sper că cititorii nu cred că locul de acțiune a fost un mic bar sau ceva de genul asta. Nu, nu este. Au fost contactați de organizatori destul de serioși, care au plătit pentru toate costurile - zbor, cazare și cunoștință cu mulți muzicieni ai scenei rock din Rusia.

Prins printre masivele muntoase din Crimeea, am hotărât că nu putem evita vizitarea unuia dintre aceste locuri - iubesc munții și cultura de alpinism, așa că pentru mine această experiență a promis că va deveni interesantă. Alegerea a căzut pe Ai-Petri, este unul dintre cele mai înalte puncte din Crimeea (1234 m) și este la numai 30 km de Yalta. Cea mai ușoară modalitate de a ajunge la ea este următoarea: la stația de autobuz, luați un microbuz în sectorul privat și ajungeți la vârf pentru 350 de ruble. Aceasta este cea mai rapidă cale, având în vedere că naveta se oprește la cascada și la țestoasele de broască țestoasă. Adevărat, acum aceste locuri nu pot fi numite atracții serioase - de la cascadă era doar o scurgere, iar lacul sa transformat într-o localitate poluată de numai două țestoase.

După ce am fost foarte foame, am decis să studiem harta localității și am găsit o sală de mese. După cum sa dovedit mai târziu, era o sală de mese la hotel. După ce am vorbit puțin cu gardianul care ne-a oprit la intrare, am trecut prin, promițând că nu vom merge în jurul teritoriului, dar ne îndreptăm direct spre sala de mese. Apoi, mergând la administratorul instituției, puțin negociat pentru prețul unui bufet și, convergând la două sute de ruble o persoană, a început să mănânce acești bani. Am mâncat două mese, am mâncat din inimă.

Apoi au hotărât să înoate și, înlăturând toate regulile, au mers la plaja disponibilă la hotel. Există destul de puțini oameni în comparație cu publicul și există un dig din care puteți sări în apă. A cumparat pana la ora 20 si a mers la statia de autobuz, a venit - se pare ca ultimul autobuz a plecat acum 20 de minute, iar la Yalta suntem 20 km - excelenti. Am ajuns pe drum timp de o jumătate de oră și destul de repede pentru a opri mașina în Yalta.

Treziți-vă dimineața am făcut un duș, care, din fericire, sa încheiat destul de repede. Dar vremea încă nu putea fi numită însorită - vântul și mulți nori negri. De fapt, condiții meteorologice foarte confortabile. Ei bine, și deoarece vremea a aranjat o astfel de surpriză, sa decis să studieze atracțiile. Alegerea a căzut pe trei locuri destul de populare printre turisti: Palatul Vorontsov, Cuibul Răsunetului și Palatul Livadia.

Palatele Vorontsovsky și Livadia sunt clădiri istorice destul de interesante, deși pentru noi au rămas la fel. Și, aici, iubitorii de istorie, cred că vor studia cu interes aceste două monumente culturale. Swallow Nest a făcut o impresie mult mai mare, dar nu este surprinzător, pentru că este un simbol și una dintre atracțiile principale ale Crimeei. Swallow Nest este un mic castel construit pe o stâncă cu mai mult de 100 de ani în urmă. Acum, în castel există un muzeu, care lucrează exclusiv pentru turiști. Noi, la rândul ei, am decis să nu o vizităm, la urma urmei, cel mai important lucru este castelul însuși și viziunea care se deschide din acest loc.

Pe drum fără sfârșit de vacanță - prima parte și Crimeea, dvs.

Călătoria de întoarcere la Moscova ne-a durat mai mult - o zi mai mult. Dar nu suntem foarte stresați, pentru că atunci când există o companie, mai ales un prieten bun, nu poate fi plictisitor.