Luxor orion, recenzii despre orion, revendicare

Îmi place acest cinematograf. Fotolii moi confortabile cu efect ortopedic și cotiere în picioare sunt echipate cu suporturi pentru popcorn și băuturi. Designul interior al cinematografului "Orion" este realizat în stilul hi-tech. În foaierul spațios sunt canapele și mese moi. Un număr mare de divertisment colectează în cinema tot tineretul. Pe teritoriul "Orion" există mai multe restaurante și baruri cu meniuri pentru fiecare gust.

De foarte mult timp vin să văd filme aici - sala este echipată pur și simplu cu un bang - sunet, scaune confortabile și nimeni nu blochează ecranul din față. Biletele nu sunt scumpe, care se pot bucura doar de bucurie.

Cinema este confortabil, modern, există bilete ieftine în dimineața de sfârșit de săptămână, puteți vedea ultima noutate de la Hollywood pentru 70 de ruble. De obicei, oamenii au multe, sala și fotolii sunt confortabile. Numai de la stația de metrou Babushkinskaya nu se apropie prea mult.

Mare cinematograf! Îmi place prețul de bilete, există 3D la prețuri accesibile, destul de confortabil. Mă duc acolo mult timp, nu provoacă nici un fel

Locuiesc lângă Orion. Un loc bun pentru o distracție plăcută! De câte ori am fost la cinema cu prietenii și cu o fată. Prețurile sunt destul de acceptabile, în comparație cu alte centre de film. Singurele neajunsuri - deci această bere este costisitoare, dacă nu este confundată, în scurgere - aproximativ 150p și când am întârziat pentru sesiune, când lumina este oprită - pașii nu sunt evidențiate. ca în cinematografele normale. Dintr-o dată, o dată și au căzut pe podea, găleții de popcorn erau pe podea. Apropo, aceasta este și o lipsă de personal care, conform IDEA, ar trebui să se uite la bilete și să le transmită la locul indicat în bilet!

Îmi place acest cinematograf. Biletele ieftine și filmele de calitate sunt, de asemenea, bune. Există o cafenea, mâncare și băuturi. Atmosfera în sală depinde, bineînțeles, de audiență. Cu adolescenții necultivați, desigur, nu este foarte plăcut să stai. Si restul iubesc acest cinematograf. Proximitatea cu casa mă mărește iubirea!

Un cinematograf bun la prețuri rezonabile. Dimineața puteți merge chiar la film pentru 40 de ruble. În weekend nu este, de asemenea, foarte scump. Fotolii sunt confortabile, deși calitatea imaginii nu este foarte bună. Culorile nu sunt luminoase. Am observat deja de mai multe ori. Dar acest lucru nu este deloc enervant. O cafenea confortabilă - este o cafea foarte gustoasă. Vă sfătuiesc să vizitați.

Îmi place acest cinematograf. Puteți juca biliard, ceea ce reprezintă un plus pentru mine. Există o mică cafenea. Dezavantajul este că este departe de metrou și tot trebuie să mergi cu autobuzul.