Vama, portul, banii sau ultima parte a povestii, cum am adus masina din Japonia

Această poveste va fi despre obiceiurile noastre, despre cum am luat mașina. Și, în final, voi anunța prețul final al întrebării, cât costă să aduci o astfel de mașină din Japonia.

După-amiaza era neobișnuit de tulbure și ploioasă (deși despre care vorbesc, Sahalin este același lucru). Și în această zi trebuia să rezolv problemele vamale și, în final, să iau mașina din port. Totul a început cu faptul că în cel mai apropiat bancomat nu existau bani, pe care tocmai nu le aveam, și nu cât de mult, nici 10, nici 20, nici 50 de ani. În acel moment, am crezut că este bine că cartea nu a început să se topească))) Banii, din fericire, a reușit să fie îndepărtați în ATM-ul central, după care am mers imediat la Korsakov pentru vamă.

La vamă, desigur, a existat o coadă când a ajuns la documentele noastre pentru încă 15 minute luate în considerare. După cum sa dovedit, vămuirea se face direct la vama Korsakov, dar este necesar să mergem la obiceiurile Yuzno-Sahalinsk, iar apoi la Korsakovsky (o nebunie în limba rusă). Ne-am dus înapoi spre sud, literalmente câteva minute nu au avut timp să plătească înainte de cină, dar oh bine, am decis să nu pierdem timpul în zadar, am plecat acasă pentru o cutie de benzină, tk. mașinile din Japonia sunt uneori absolut uscate vin. Ne-am gândit că vom avea timp să luăm prânzul, da, în cazul în care în oraș au existat astfel de blocaje de trafic, am reușit doar să ajungem acasă și înapoi. La obiceiurile de la Yuzno-Sahalinsk am așteptat din nou coada și chiar înainte de deschiderea biroului de bilete. Am plătit, ne-am întors la Korsakov, luând o gustare la o ambulanță într-o cafenea pe marginea drumului. În Korsakov, am mai trebuit să așteptăm, și nu numai aceeași coadă, dar și banii, ceea ce le-a rezultat, după numai 2,5 ore. Au decis timp în zadar să nu piardă au găsit acolo de asigurare, dintr-o dată au făcut de asigurare anuală ceea ce deja cu GAIshnikov de probleme nu a fost, de a distila masina.

După ce am primit toate documentele vamale necesare, ne-am dus la port, unde ghiciți ce? Așa e, întoarce-te)). Vreau să fiu sincer, când mi-am văzut mașina de scris, eram deja atât de obosit că într-un fel nu am simțit bucuria pe care mă așteptam. Pentru toți ceilalți, pe un post, polițiștii de trafic ne-au oprit. Și, când am condus, se pare că era deja ocupată, tk. el a avut două camioane acolo, dar a observat rasa noastră fără numere, a aruncat vagoanele și cu o față fericită a alergat să ne oprească. Cu toate acestea, fața lui cumva stins, după verificarea documentelor, pentru că am avut cu toții o normalitate și chiar am asigurat)) Înapoi în oraș călătorea încet, iar în oraș, chiar și seara, a lovit vârful. Primele senzații: lipsa zgomotului (spec. S cu), mașina a cerut în mod constant gaz, dar blocajele din oraș erau împotriva ei și avem și drumuri teribile.

Apropo, câteva cuvinte despre tăiere. Am auzit înainte că există o mulțime de tăiere în port, dar acum sunt convins că în principiu este așa. Acest lucru, desigur, nu este anunțat, și este chiar pus într-un fel, astfel încât cei care nu îl văd în port. Dar totuși este foarte evident că autotransferurile care călătoresc))) Unul dintre noi ne-a trecut prin dreapta și pe el am descoperit figurat tăiat pe posturile din spate Land Cruiser))) Unde crezi că aceste mașini sunt atunci? Ei se plimba printre noi, așa că, prietenii mei, tăiați este o schemă perfect elaborată. Nu presupun să judec dacă este bine sau rău, adică bineînțeles, tăierea unei mașini întregi bune nu este bună, dar, pe de altă parte, cu statul nostru iubit, care încearcă să ne fure de toate părțile (cu puțin mai mică decât taxa), nu este surprinzător faptul că oamenii caută diferite lacune.

Bine, înapoi la oile noastre, tk. Am condus mașina cu drepturi depline în mod absolut legal și transparent, voi exprima problema materială a problemei:

taxa sa ridicat la 385.000 de ruble. Jaf! Și este încă considerat ieftin, deoarece euro a scăzut în preț. Taxă de utilizare de 3000 de ruble; pentru înregistrarea documentelor vamale 4000 ruble; parasuta Otaru-Korsakov 15000 r.; o trecere la port, salubrizare (pe care nimeni na făcut-o în mod firesc), și chiar acolo unele taxe portuare de 3.700; plata către transportatorul intermediar 7000 р. Total: cheltuieli în Rusia 417.700 r.
astfel costul total a fost de 670000 p. + 417700 ruble = 1087700 ruble.

Scump - spuneți, scump - vă voi răspunde. Pentru a salva, desigur, a fost posibil, luând o mașină cu kilometraj mare, o altă estimare și un alt pachet. De asemenea, ați putea salva o mulțime prin aducerea cu o tăietură și o mică analiză. Dar m-am hotărât astfel și am făcut-o.