Când un prădător nu este activ - pescuitul

Închinarea de iarnă pe junglă necesită cunoașterea caracteristicilor rezervorului și a obiceiurilor peștilor. Folosind cu îndemânare tactica și tehnica de capturare a acestui tip de unelte și experimentarea pe un iaz, pescarul atinge invariabil rezultatul, chiar și atunci când peștele nu este activ. O recompensă pentru muncă poate fi o șuncă greu sau o pișcăreț.

Odată ajuns în rezervorul din Ruzsky nu a existat nicio mușcătură, am trecut prin gheață timp de două zile, iar la a treia dimineața dimineață am mers în partea laterală a casei. Trecând prin podul de peste râul Voloshnu, am decis să ne oprim, pentru a afla cel puțin ceea ce pescarii pescuiește aici. S-a dovedit, o rufă mică și, uneori, cineva a pescuit furnir - așa-numita mizerie mică. Un prieten al lui Serghei a sugerat să-l ia pe zarlitsy și să facă o plimbare până la gura râului, unde se extinde treptat într-un rezervor. Acolo el cunoștea adâncurile și locurile bune ale unei persoane în vârstă cu dizabilități, care a prins în mod constant peștele.

Serghei captează zander pe zerlitsy cu un singur cârlig și o leșie moale de pe linie. De asemenea, am avut stiuca mea zherlitsy remake-ul, bine, ca la mine sunt aranjate astfel încât să puteți schimba cu ușurință pe un Fil lesă de metal - l-am alătura linia principala cale de „buclă în buclă.“ Troynichki set foarte mici, a făcut dintr-un fir subțire, dar puternic, având în vedere faptul că știuca lent în acest moment poate fi foarte mult timp înțeles dețin momeală, și acest lucru, deoarece de multe ori apar atunci când mătură momeală vie nu este încă înghițit. Troynichok același №4-8 nu atât de sensibile la fălcile rigide și este capabil să rupă cu ușurință la tăiere ascuțită.

- Vom captura o sumă mică. Spre deosebire de alte locuri, există o zonă locală de brad, aproximativ trei sute cinci sute de metri, dar o vom îngusta și mai mult.
Am început să forăm gauri printr-un interval de zece metri într-o linie, trecând în diagonală groapa de pre-fântână. Desigur, au fost multe lucrări pe gheață groasă. Cu toate că cuțitele de pe ghețurile noastre erau noi. Așezați rapid o linie dreaptă, o duzină de zharliți, o manevră bătătorită (am prins-o aici). Apoi, a plecat de la această gaură linie de zece metri la dreapta și la stânga, și fiecare a început să fora o altă gaură pentru linia suplimentară. Astfel s-au obținut trei rânduri paralele de găuri. Serghei a sugerat să se învârtă în fiecare gaură de pe linia sa pentru a provoca apetitul de pește.

După o oră de muncă grea, pentru a nu vedea, nu o singură mușcătură pe Lure, sunt dezamăgit să mă gândesc la asta, dar neobositul Serghei propus pentru a detalia cel puțin încă o duzină de găuri. Și într-un moment în care ne aflăm din nou în sudoarea unei gheață neetanșe, dintr-o dată a decolat de pe caseta zherlitsy, în picioare în linia de mijloc a chiar centrul gropii. A fost zherlitsy și pescuit linia mea pe ea era doar doisprezece metri, nu cu atât mai mult atunci când este derulată pe toată bobina am avut de a face o felierea ascuțită în jos și apoi altul să-l duplicat. Când împreună am învățat să biban de gheață cu o greutate de două kilograme, au văzut că tee cu greu prins în colțul gurii.

- Vedeți, nu-i este foame, spuse Serghei, încă nu a fost înghițită. "Ai făcut ce trebuia să faci." Am în minte ceva din girafe - au 25-30 de linii. Această distanță este suficientă pentru a trăi chiar și un zander lung, pentru a trimite rufele în stomac, fără a simți nici o rezistență.

Încă o dată, am mers din nou cu aerisirea din rezervorul Ruza. Long a rătăcit pe gheață, căutând un loc potrivit pentru pescuit. În cele din urmă, un rezident local a sugerat că o bună adăpare este în apropierea golfului, care este situat lângă corpul taberei de pionieri de vară.
Există deja trei pescari cu mormyshkas. În ciuda oră timpurie, în apropierea fiecărui cocoșuri, a roach-ului și a podleschiki-ului. După ce am pus închisoarea de-a lungul țărmului, m-am apropiat de unul dintre cei mai tineri dintre bărbați - era rezident al celui mai apropiat sat. Mă întrebam de ce nimeni nu a pus bastoane aici. La urma urmei, locale întâlnit a spus că știucul în acest golf "doar groază".

Audindu-mi întrebarea, băiatul se scutura în haina matlasată, suflă pe mâinile înghețate și spuse:

- Și ei bine, zerlitsy! Shibko îngheață, prădătorul este puțin probabil astăzi să prick. Pun pariu ieri și săptămâna trecută. Foarte lent ia stiuca. Din ce în ce mai multe prăjiți se prăbușesc, sau chiar deloc - "mestecă-mestecă" și o aruncă. Nervii pentru acest pescuit au nevoie de mult. Este mai bine să prinzi mici lucruri pe viermii de sânge. Și apoi urechea va fi!

Dar eu încă mai pus o duzină zherlitsy - o parte din Golful, iar unele udare de-a lungul albiei râului inundate. Apoi ademeneste două puțuri forate pe adâncimea de trei metri, a început să-i prindă pe un suport, ocazional, uitându-se la zherlitsy. Nu, nu, dar o să-mi iau un capriciu sau un ticălos. Dintr-o dată a zburat un steag roșu pe una din zherlitsy mea - a fost livrat la începutul Golfului. A fugit. Linia nu este derulată. Pe momeală, urme ale dinților știfturilor sunt abia vizibile.

"A scos iarba", a spus vecinul tânăr, pescarul sărac.
Am încărcat un alt animal. După încă douăzeci de minute, o mușcătură pe același joker. Și totul sa întâmplat exact la fel ca prima dată. M-am gândit: "Ce este asta? Poate că problema este prea dură? "A scos lesa de oțel și a legat tee-ul mai mic.
Numai sa dus la gaura de roach - din nou, steagul de pe aceeași zharlitsa a prins foc. De data aceasta am încercat să mă apropii cât se poate de liniște pe vârfuri. Linia încet încet. Bobina sa oprit. "Ei bine, cred, trei sau patru și l-am tăiat." Dacă doar aș intra imediat în gaură ... Dar peștele sa învârtit deoparte - o lovitură la marginea de jos a gheții și o bucată de linie de pescuit rămâne în mâinile mele.
"Acum nu o va lua", zâmbi vecinul. - Am o suspiciune generală că puiul din golf a fost transferat sau mâncat ...

A trebuit să leg de un alt T pentru a încărca zharlitsu pe unul nou. "Oh, a fost un toothy în golf, și că a ratat," - m-am gândit din păcate. Luând momeala, el a început să joace un dispozitiv în partea de jos în plotvinuyu speranță sau Okuneva mușcătură. Dintr-o dată îndreptat din cap, ăsteia, câteva minute de luptă cu un pește puternic - și asta e un mare plătică, furios în mișcare branhii, el sare pe gheață. „Wow! trofeu neașteptat! „Încercarea de a stoarce peștele în mână rigid la rece și încă îngrijorat de ciupirea încântare de luptă și victorie.
- Caseta de selectare! - țipătul vecinului, iar eu, care n-am avut timp să-l desfac pe mormyshk de pe buzele peștelui, să mă grăbesc la aceeași zharlitză nefericită. Sunt complet nedumerit: de ce sunt ceilalți jongleri tăcuți? Dintr-o data aceasta este iarba asta!

Dar linia nu este dezbracată. După ce aștept câteva minute, în milimetri aleg să mă lupt - fără rezistență. Amintiți-vă sfatul pescarilor experimentați: amestecați puțin prăjitura. Am tăiat linia un pic și din nou selectați-l puțin. Da. Ceva atrage ... Mai multe mișcări scurte înainte și înapoi. A fost confiscat! A condus!
Bobina se rotește. Din nou dau linia. Contorul după trei opriri. Aparent, prădătorul a desfăcut prăjina și a înghițit-o. În cele din urmă a fost rândul său, a matura! Și apoi îmi amintesc metoda prin care poți să iei linia din dinți ascuțiți. Pentru a face acest lucru, după detectare, trebuie mai întâi să dați peștelui un pic de răsucire, ținând linia în vnatyag. Când linia se află în colțul gurii și se duce la așa-numita "mustață", numai atunci este necesar să începeți să vă aventurați.

La suprafața știfturii, înspăimântată de lumină, se opri. Cu toate acestea, eu nu dau liniei o slăbiciune, iar la a doua încercare am aruncat o vicleană reperată pe gheață. Deci este - la fel, rascalul! Din gură stingându-mă înfundat conduc zherlitsy mea. Și nu iarbă - un kilogram pentru doi cu o tragere!

Apoi a existat o incercare completa. După ce au petrecut noaptea la cabana de pescuit, situat într-una dintre clădirile taberei pionier, a doua zi mă duc înapoi pe gheață. Dansatoarele stăteau toată noaptea fără o mușcătură. Și dimineața, oricât de mult așteptam ridicarea steagurilor, nu am văzut. Am decis că a avut dreptate ieri vecin Rybachok stiuca sa mutat in Golful, dar a venit cel care a prins, din cauza iaz stiuca face migrația care are loc, pe care le-a eliberat de rudele lor pe cineva prins. Și acest lucru a fost ales ei înșiși într-o ambuscadă într-o dragare mică sau aproape orice koryazhki scurt și vânate pentru ea. Pike întotdeauna pentru o ambuscadă ridica ceva care iese în partea de jos.

• Cu privire la cazurile de atacul lupilor asupra oamenilor
  • Programul Mișcării All-ruse "Dreptul la arme"
  • Vânătoarea de căprioară: o operațiune fină
  • Seturile Otto Reif cu bară dublă cu încuietori Holland-Holland
  • Eveniment incredibil la vânătoare
  • Lecții de a crește: învățați din greșelile altor persoane
  • Ceață albă: vânătoare pentru lupi
  • Invincible Force
  • Povestea unei carabine auto-făcute cu un butoi de mașină
  • Nu avem nevoie de vizoare de noapte
  • Vânătoarea de căprioară: o operațiune fină
  • Impusca rațe de scufundări
  • Experiența depășirii vânătorilor de toamnă
  • Folosind un cal în vânătoare
  • Cu privire la cazurile de atacul lupilor asupra oamenilor
  • Copii și vânătoare: să vă vedeți singuri
  • Nu avem nevoie de vizoare de noapte
  • Pentru primul urs din Karelia
  • Vânătorii cinstiți și înzestrați sunt salariați
  • Duck hunting: locuri, echipament, secrete
  • Rosgvardia merge la oameni
  • Rosgvardia întărește răspunderea proprietarilor de arme
  • Copii și vânătoare: să vă vedeți singuri
  • Răspundeți lucrătorilor de licențiere specializați pentru aplicarea unui cetățean
  • Vânătoarea de vânătoare este o problemă