Uimitor Malta

Malta este una dintre cele mai mici țări din Europa. Arhipelagul maltez este situat în Marea Mediterană, între Europa și Africa. 290 km de la Malta până la Tunis (Africa) și 93 km de insula Sicilia (Italia). Arhipelagul maltez este alcătuit din 10 insule mici. Cel mai mare dintre acestea sunt Malta, Gozo, Comino. Cea mai mare insulă a arhipelagului - Malta a dat numele întregii țări. Dimensiunea sa este de numai 27 km cu 15 km.

Cavalerii ordinii din Malta și insula în mare este primul lucru care vine în minte atunci când menționăm țara Maltei. De fapt, Malta este o stare uimitoare. Insulele - atracții naturale magnifice aici frămîntată mistere surpriză ale civilizațiilor antice, epoca Evului Mediu, romantismul curtenitor, aroma arabă și un pic de vechi Anglia. Experimentează această atmosferă extraordinară numai în Malta. Asta a zburat?

Sub aripa avionului este Malta.

Cum se ajunge pe Malta:

• Cu feribotul sau catamaranul din Sicilia. Doar 1,5 ore pentru a naviga în portul maltez Chirkeva.
  • Cu avionul: Cumpărați bilete de avion ieftine în Malta pe site-ul bine-cunoscut Skyskanner.com.ua.

Toate variantele zborului pot fi selectate aici:

Un transfer ieftin de la aeroport este convenabil pentru a comanda acest serviciu. Prețul unui taxi este fixat atunci când comandați, întâlniți cu o placă de nume, ajustați zborul, ajutați-vă cu bagajele. Calculați costul unui taxi, completați formularul de mai jos:

Inchiriere auto in Malta. Utilizați serviciul simplu pentru a găsi cele mai bune rate între birourile de închiriere din Malta. Luați în considerare faptul că în Malta trafic rutier, volanul din mașină pe partea dreaptă.

Unde să stați în Malta:

Malta este o țară turistică, există numeroase hoteluri pentru diferite gusturi și portofel.

Hotelul nostru Corinthia St.Georges este situat în St. Julians.

Uimitor Malta

La intrare am fost întâmpinați de o băutură nealcoolică KINNIE, foarte gustoasă, pe care ne-am îndrăgostit imediat. Aceasta este o limonadă locală pe bază de portocale și 18 ierburi malteze. Kinney este o sete foarte răcoritoare și stingantă.

Ne-am stabilit într-o cameră confortabilă, cu priveliști uimitoare de la fereastră. Vedere din cameră.

Câteva cuvinte despre hotel. Mic dejun tip bufet foarte gustos și consistent, piscine uimitoare, unde puteți înota chiar și noaptea. Camere de lux. un hol confortabil cu Wi-Fi, o zonă bine îngrijită cu frumoase palmieri. În mare, totuși, trebuie să mergeți pe scara de pe plaja pietroasă. Acest lucru nu este în întregime convenabil. Dar într-o plimbare de 5 minute, în St. Julian's, există o mică plajă de nisip.

Locația hotelului Corinthia St.Georges este bună - la 5 minute de mers pe jos și am fost în centrul vieții disco a Maltei. Stația de autobuz lângă hotel. 20 de minute cu autobuzul numărul 66 și suntem în Sliema. unde există un feribot, bărci, etc. Sliema este unul dintre puținele orașe cu autobuze nodale. Și 40 de minute pe același autobuz 66 și suntem în Valletta - capitala modernă a Maltei.

Malta. Atracții. Ziua 1.

Acasă ne-am făcut temele. Moneda în Malta este Euro, limba de comunicare este engleza. Au construit rutele din cartea care a fost cumpărată în prealabil în Malta. au alocat locuri în care intenționau să viziteze. Ne-am gândit să închiriem o mașină mult timp, dar un sentiment ne-a determinat să abandonăm această idee. Mai degrabă, mai mulți factori: volanul drept și puțin timp pentru adaptare.

La aeroport, totul a trecut repede, în timp ce verificau pașapoartele, bagajele se roteau deja și așteptau proprietarii. Surprinse doar că a fost necesar să se completeze niște documente pentru intrare - atunci ștampila din pașaport și Malta ne așteaptă.

De când am ajuns dimineața, am decis să nu pierdem timpul pentru nimic. Am început să punem în aplicare planul nostru de a studia Malta. Am fost norocoși că aproape colegul meu de clasă a fost găsit în Malta și că a reușit într-o zi să meargă pe mașina ei. În prima zi, drumul nostru era la cel mai îndepărtat punct din sudul Maltei - Grota Albastră. complexele megalitice Mnaydra și Hajar-Im și satul de pescuit Marsaxlokk.

Ne-am întâlnit cu Natasha, un coleg de clasă din Lena, lângă hotel. De îndată ce m-am așezat pe scaunul pasagerului din fata masinii ei - imediat a căzut într-o stupoare: stai pe stânga, nu există nici o direcție, iar plimbari auto și, în același timp, în banda opusă)))) nu este o senzație plăcută a fost la început)))

Drumurile sunt reci, înguste, cu multe rotiri. Există foarte puține locuri unde se poate merge direct - una se întoarce, coborâșuri și urcușe. Mi-am dat seama cât de corect am acționat că nu am închiriat o mașină, altfel nu ar fi o excursie, ci nervi fermi. După ce am trecut prin podeaua insulei, ne-am dovedit a fi obiectivul nostru și am văzut minunatele frumusețe!

Blue Grotto.

Puteți ajunge aici cu autobuzul de oraș nr. 38 și nr. 138 de la Valletta. Tariful în aceste atracții pe roți de la 0,47 euro până la 1,16, în funcție de zona în care rulează autobuzul.

Au coborât la stația de barcă, de unde merg bărci cu turiști spre Grota Groapă. A cumpărat bilete pentru 7 euro pe persoană și a început să aștepte rândul lor pentru prima plimbare. Am așteptat 5 minute și am văzut cât de răcoroși pescari locali își trag bărcile pe o bancă destul de abruptă. Cu un lanț și traverse de lemn, astfel încât barca durează mai mult. Aproape de stație se scufundă de pe țărmul de piatră al copiilor.

Uimitor Malta
Mai departe a fost o plimbare super-duper. Cuvintele descriu frumusețea malurilor, Grota Albastră și culoarea apei este imposibilă. Barca a efectuat excursia în limba engleză.

Pe stânca înaltă se află o veche de veghe construită în 1637 de către Marele Maestru al Maltei Laskaris.

Înotăm la Groutul Albastru. Ca și cum un cort imens de piatră acoperă apele turcoaz prețioase din Grota Albastră. Ei spun că rezidenții locali s-au ascuns aici de bombardamentele din timpul celui de-al doilea război mondial.

Templele megalitice ale Mnaydra și Hajar-Im

Mai departe ne-am îndreptat spre complexele megalitice ale Mnaydra și Hajar-Im. Puteți ajunge aici cu autobuzele 35 și 38 de la Valletta.

Aceasta este o altă ghicitoare a lumii. Vârsta megalitilor este mai veche decât piramidele din Egipt. Cine le-a făcut mai mult de 3600-3000 de ani în urmă, giganți sau din spațiu cine a zburat? Greutatea unor pietre ajunge până la 20 de tone. Cum le-au ridicat apoi, după ce au fost tăiate ușile și ferestrele din pietre?

Acum, complexul este acoperit, deci este protejat de soare și alți factori naturali externi.

Uimitor Malta

Aproape de complexe puteți vedea o frumoasă priveliște a Mării Mediterane și a insulei nelocuite Fyllf. Și undeva departe - Africa.

Complexul Megalitic Mnaydra.

Fishermans Village din Marsaxlokk

Calea noastră se afla mai departe spre sud-est. În satul de pescuit din Marsaxlokk. Luați autobuzul numărul 27 de la stația centrală de autobuz din Malta. "Marte" înseamnă "golf" din limba arabă. Din nefericire, nu am văzut principalul lucru. Aceasta este piața de pește. Lucrează duminică înainte de prânz și marți înainte de prânz. Dar în aceste zile eram ocupați. Oricum, avem o mulțime de plăcere din acest sat liniștit, frumos și dig. Am văzut multe vase de pescuit frumoase Luzzu (luzza).

Luzzu este o barcă tradițională malteză. Este vopsit în albastru, galben și roșu. Fiecare barcă are ochiul la stânga și la dreapta nomei. Acestea sunt ochii lui Osiris. Pescarii cred că ei vor ajuta barca pentru a găsi o mulțime de pește, și de a proteja de rău, va indica acasă modul în furtună sau ceață.

Uimitor Malta

De când noaptea nu a dormit, forțele au început să ne lase. Am mers la hotel să ne odihnim.

Vă dorim o călătorie vie!

Salutări! Ce ești băieți buni! Intotdeauna am citit si ma intreb: este incredibil de interesant sa vizitezi diferite tari, sa te familiarizezi cu oamenii obisnuiti si cu viata lor. Mă inspirați, deși suntem. Sper că pentru moment nu ne putem permite. Dar cred că, odată cu ajutorul lui Dumnezeu, vom călători întreaga familie. Sunteți prieteni!

Salutări! Vă mulțumim pentru cuvintele amabile)))! Anastasia, de fapt, poți călători pentru orice bani. Am început cu excursii scurte pentru o zi în orașele învecinate. Pentru o perioadă mai lungă, au venit să-și viziteze rudele. Și în țara ta poți face multe descoperiri interesante! Și aceasta este și o călătorie))) Prima excursie în Ungaria a "călătoriei în străinătate" a fost foarte bugetară. Am călătorit la un loc rezervat pentru a tăia și trenurile electrice de la granița dintre Zahony și Budapesta. Rudele lui Eugene trăiesc acolo. Anul trecut a existat un buget Austria cu o ședere gratuită peste noapte în programul de coaching. Ne-a plăcut cu adevărat această țară și oameni minunați. Cred că cel mai important lucru este să vrei și să ieși din prima călătorie independentă. Și mai departe frica de necunoscut și costul ridicat de deplasare și doresc să descopere mai mult din țară))) Iubirea pentru călătoria începe cu primul pas! Anastasia, noi sincer vă doresc să Eugene să facă primul pas și de a recupera toate familia ta să călătorească în viitorul apropiat)))