Toate rezervoarele din Karelia (întreaga Karelia) sunt locuri de pescuit pe (clubul pescarilor din St. Petersburg)

toate rezervoarele din Karelia (întreaga Karelia)

astăzi a revenit la lac în zona de lux din landenpohya landenpohya.mesta la LUKOIL de umplere la stânga și la 30 km de drum murdărie până stiuca 0.8-2.1 în Hosh galop de turnare, la o adâncime de până la un metru în trave.na adâncime de 2 până la 16 de metri de zero nu este butting. pentru drum Priozersky 4 a fost greyder.obratno tub în fața podului Losevo 1,5 ore și 1 oră Vaskelovo totală de 310 kilometri de 5 ore și 40 de minute. Super loc cineva ar trebui să determine o modalitate de a scrie [email protected] au posibilitatea de a inchiria o casa ooooooooochen ieftine, dar toate în acord. toate cu tine (barca it.d)

Râul Unitsa.Tolko sa întors de la acest râu frumos, unde am stat cu un prieten aproape motive de pescuit au fost sutki.Luchshie-secțiune a râului deasupra podului Căilor Ferate 7-8 km.Tam este un lanț continuu de bancuri de nisip și omutkov.Byla set păstrăv de captură gol pe linguri și voblery.K stiuca dăunătoare răsfățată din păcate planurile noastre, ea a atacat cu nerușinare momeli noastre pe jet și omutah.My foarte rău că a început ușor pentru a prinde fara lesa, pentru că odată ce a pierdut o pereche de primanok.Zatem noastre ne-am gândit mai bine de ea, și din moment ce curelele au început să poarte acest stiuc nebun -din care 90% ne-am eliberat înapoi, deoarece numai un singur copil razmerov.Poradovala Schuchin aproximativ trei pe care a luat blesenku „Micul Cleo“, chiar la începutul unui nemernic de rulare puternic în aval, ea a fost capabil de a trage 30 de metri de linia de pescuit, iar apoi ea a făcut o nebun trei lumânări și a tras la o lovitură mare sub banca opusă. Eli a oprit acest psiho. Spas ambreiaj Tween - sau linia de pescuit 0,22 mm nu a putut vyderzhat.V întreaga știucă sa dovedit a fi mult mai puternic decât noi dumali.Dazhe prăjește pentru o jumătate de kilogram rezistat cu înverșunare și a luptat pentru păstrăvul lui zhizn.Poklevka era doar unu la unu pentru a atrage Tim Pozar de la ESCO Rapala colorat sub forelku.Pravda după un număr de lumânări și se rostogolea pe capul ei, ea a fost în măsură să fie eliberat de tee și se lasă. dezamăgirea mea nu a fost limita! Chiar și potrivit unor estimări prudente ale greutății sale a fost 2-2,5 kg.Kak rău. Ca rezultat, am adus acasă 8 credite și biban și știucă zece (150-250 gr.), Pe care ne-am prins pe o acoperire mare, liniștită deasupra cataractele pe techeniyu.Rybalka a adus o mulțime de informații pentru examinare și a fost de mare ajutor! Data viitoare vom deveni mai buni. Incurajati de absența completă a oamenilor de pe râul este pește foarte frumos singur cu animale sălbatice, deși cursul rutier departe!

Am fost pe afaceri în Petrozavodsk. Potrivit murmanke au fost deschise River, lacul nu este pentru Olonets încă o mulțime de zăpadă în pădure. Onega în gheață, în Golful Petrozavodsk gri gheață, există pescari, capturile de okushok mici și Dace, pot spune de vreme, în dimineața zilei de 6 și soarele, seara o ploaie, iar ploaia, probabil se va termina pe gheață. Mult noroc tuturor.

toate rezervoarele din Karelia (întreaga Karelia)

Sâmbătă a mers pentru a închide sezonul în Karelia în Ladoga Skerries meteo cea mai mare parte a zilei ceață de câteva ori a fost burnita ploaie lesă după-amiază soarele a apărut peste pește căutat biban și după 2 ore de căutări Fondat pe ot4.5m îngrămădite 9m apucat lacomie oshyushenie, dar astfel încât există puține lui pentru că o gaură este nu mai mult de 4 dimensiuni bucăți, dar nimic sau cu un deget sau direct de la 250 la 500gramm de pescuit jig probyval toate cu degetul fericit.

Teritoriul este deja zakrainy.V întregul pescuit a fost un succes.