Povestea călătoriei în Italia raportează despre călătoria spre Rapallo

Faptul că călătoria prin Liguria nu se va dovedi a fi ideală, am bănuit chiar și în Milano, "admirând" ceața densă care a strâns capitala Lombardiei. Nu mi-am îmbunătățit starea de spirit și m-am plimbat prin vechea Pavia. strânse de același giulgiu cețos. A doua zi, vremea sa schimbat, dar nu mi-a adus nici o bucurie: chiar dacă ceata sa golit, Riviera italiană a început să clătească ploile ...

Inițial, m-am așteptat să construiesc o bază în Genova și de acolo să călătoresc de-a lungul coastei. Potrivit planului, multe locuri interesante au fost de a intra în rețeaua mea, inclusiv în stațiuni precum Liguria, cum ar fi Rapallo, Portofino, Savona, Spice. poate și Imperiul și San Remo. Din păcate, majoritatea planurilor trebuiau să fie făcute cu un stilou, și toate datorită vremii nefavorabile ...

Fii cer senin peste Italia, sunt sigur că totul ar fi plecat fara probleme: cum să navigheze între orașele Italiei, am știut și a fost dispus, se pare, pentru orice eventualitate. Asigurarea reesalonarea trenurilor, m-am întrebat dacă este posibil de a merge de-a lungul coastei Liguria, pe autobuze, a luat în considerare o grămadă de lucruri diferite, iar atunci când este timpul pentru a alege hotelul din Genova, să ia cel care este cel mai apropiat de stație. Dar asta nu mă așteptam, este o ploaie torențială ...

Îmi amintesc în Milano și Pavia blestem teribil asupra condițiilor precare de filmare și cruditate - de așteptat un soare blând și toate celelalte atribute ale timpului liniștit atunci când vine sezonul de catifea în Liguria. Despre modul în care situația sa deteriorat, am fost în ignoranță până în dimineața următoare, când ați terminat cu un mic dejun consistent, blocat nasul în stradă - Via Balbi «plăcut» am pavaj ud. Ideea de a face un tur al Genovei a trebuit să fie pusă în așteptare ...

Gândindu-mă puțin, am decis să-mi încerc norocul în afara orașului, la urma urmei, vremea din Genova poate fi ajustată, dar deocamdată va trebui să "jafesc" orașele stațiunii italiene. Fotografiile Riviera italiană vor încânta pe oricine, și mai ales pe orașele mici din sudul Genovei. Acolo am dreptate ...

Povestea călătoriei în Italia raportează despre călătoria spre Rapallo

Principala gară din Genova, Genova Porta Principe, ma întâlnit cu confuzie, chiar și după standardele italiene. Unii vagabonzi s-au răsculat în jurul premiselor sale, țiganii români s-au luptat în tunel, iar celălalt pasaj de sub platforme a fost, în general, încărcat și a trebuit să meargă în jur. În cele din urmă, am încercat să fac un pumn: noile reguli ale căilor ferate din Italia impun ca pasagerul, înainte de îmbarcare în tren, să ia în considerare timpul călătoriei pe bilet; înainte de operație ar putea produce și conductorul pe tren chiar acum absența unei mărci egală cu pasager clandestin - compostul nu au numai ei călătoresc, în cazul în care selectați un anumit tren. Ei bine, m-am dus bine la intrarea pe scări până la platformă, unde sunt de obicei localizați compozitorii căilor ferate italiene, și a alunecat biletul în gura cutiei portocalii. Shchelk-bah, este un caz de pălărie, dar m-am uitat, exact ce dispozitiv a lovit. Și telefonul a lovit numărul de ieri ... Dacă sa întâmplat în Franța, nu v-ar păsa, deoarece biletele pentru trenul electric francez sunt valabile 24 de ore. În Italia, totul este diferit și, dacă persoana are o hârtie standard de călătorie de la punctul A la punctul B, atunci poate fi folosită timp de 6 ore, nu mai mult. Cu alte cuvinte, dacă doriți să faceți o oprire pe drum la un punct intermediar, bine ați venit, dar călătoria trebuie să se încheie la șase ore după compostarea biletului. Și biletul meu, salut, ștampila făcută nevalidă ...

A trebuit să ies: secționarea cu grijă banda cu un semn pe hârtie alunecare, m-am dus la o altă mașină validatoare, pune-l într-o foaie cu programul, asigurați-vă că unitatea pune timpul în mod normal, re-ștampilată bilet și numai calmat ...

Primul punct pe drumul meu a fost orașul Rapallo. În principiu, stațiunea Santa Margarita este mai aproape de Genova, dar nu este atât de bine cunoscută. Orice s-ar putea spune, Rapallo este un loc la modă, odată ce a adunat aristocrația întregii Europe. Un climat blând, o mulțime de zile însorite, peisaje plăcute atrage reprezentanți ai societății înalte până în ziua de astăzi, dacă credeți că ceea ce spune ghidul în Italia. Bineînțeles, aveam de gând să mă distrez pe malul mării și am fost surprinsă neplăcut când, la ieșirea din stație, am fost întâmpinat de un cer întunecat și de un vânt piercing ...

De obicei cunoscând noul oraș, încerc să încep o vizită la biroul de turism, unde există întotdeauna o hartă a zonei și broșuri cu informații utile. Turofisa Rapallo este undeva aproape de malul mării, și nu am putut găsi, a trebuit să se stabilească pentru o sucursală, situată chiar lângă stația de pe Via Magenta; Oficiul primarului, decorat cu un mic turnulet, poate deveni un ghid. Mergând în mici, dimensiunea nu mai mult de zece metri patrati, camera pe care am primit tot ce era nevoie: am nevoie în primul rând Rapallo hartă și în același timp, am luat câteva broșuri colorate cu recomandări de unde să mănânce în Rapallo, unele hoteluri preferă, și așa mai departe .

Atracții Rapallo poate începe să se inspectă imediat după ce a părăsit biroul de turism: deasupra turnului se ridică Torre Civico, un simbol al reconcilierii cetățenilor după o confruntare lungă și brutală. Toți locuitorii au luat parte la construcția structurii, semnul prizonierului dintre grupurile mondiale a apărut în 1473. Anterior, turnul a fost mai mare, dar după ce a fost depășit cu fulgere acum o sută cincizeci de ani, partea superioară a clădirii a fost spălată și trebuia lichidată. Recent, Torre Civico a suferit o restaurare, iar semnul de pace pare foarte prezentabil.

Imediat în spatele turnului începe o rețea de străzi plăcute care se întind spre chei, păstrând spiritul medieval; în acest trimestru vă simțiți calm și pașnic, acest sentiment este susținut de mici cafenele, unde există un dime o duzină. A bea o cană de cappuccino în inima orașului Rapallo costă aproximativ un euro și jumătate, chiar și tolerabilă de standardele europene.

Era dificil să mă împotrivesc tentației de a se încălzi, dar am reușit să mă liniștesc că voi bea o masă fierbinte după ce am terminat să inspectez priveliștile lui Rapallo. În cele din urmă, așteptam digul de oraș, locul pitoresc și popular al orașului. Chiar și în forma furtunoasă pe care am găsit-o, litoralul părea chic: oriunde te uiți, oriunde era frumos. Elementul marii a izbucnit acolo, s-au ridicat roci din apă, hotelurile de lux s-au repezit și peste tot au fost îndoite sub vântul palmierilor. Rețineți că de-a lungul promenadei pavat coasta pentru mersul pe jos și toate bancute sale plasate de-a lungul, astfel încât în ​​timpul verii promenada Rapallo cu siguranță este un loc pentru întâlniri, excursii și recreere.

Povestea călătoriei în Italia raportează despre călătoria spre Rapallo

În plus față de hoteluri, fațada mare din Rapallo este plină de restaurante în multe locuri, astfel încât cei care doresc să încerce bucătăria italiană vor găsi cu ușurință unde să o facă. Este adevărat că nu este posibil să mănânci ieftin în centrul orașului Rapallo, majoritatea unităților expun prețuri umflate pentru alimente. Personal, recomand să nu închidem acele puncte de catering care se concentrează pe dig și să meargă puțin mai adânc în clădire, iar etichetele de prețuri vor scădea imediat. Spuneți, de pe terasa cafenelei "Cristallo", situată pe Via Giustiniani. mare pentru a vedea mare, în ciuda faptului că pentru porțiunea înghețată este luată doar doi ani și jumătate de euro, în loc de cinci, la fel ca în țările vecine Lungomare Vittorio Veneto. De asemenea, pot recomanda restaurantul "Cavallino Bianco", situat în apropiere de extremitatea estică a promenadei, prin intermediul Milite Ignoto. Acolo, în timpul săptămânii și 17 de ore de servire un meniu de trei feluri de mâncare costa doar 12 euro - o șansă bună de a mânca ieftin in Rapallo, pentru că în restul timpului pentru un singur restaurant salata farfurie ia top zece, lasa pește singur, în general, am să tac ...

O vizită la "Cavallino Bianco" se poate face după vizitarea celei mai faimoase atracții din Rapallo, cetatea orașului. Cetatea, care acoperă apropierea de miezul istoric al orașului de mare, arată foarte solidă și pare să fi fost construită în Evul Mediu. De fapt, fortificațiile formidabile au fost construite abia în secolul al XVI-lea, după un alt raid de pirați, au distrus cu desăvârșire pe locuitorii orașului. După ce și-au terminat vărsarea lacrimilor, locuitorii din oraș au decis să folosească și contribuții voluntare pentru a crea o protecție fiabilă. Trei ani mai târziu, castelul din Rapallo a fost finalizat, iar de atunci locuitorii nu s-au îngrijorat prea mult de atacurile dușmanilor.

Langa Castello di Rapallo este o biserica destul de mare dedicata veneratului in Italia, Sfantul Francisc de Assisi. Nu mi-a făcut o impresie puternică, mă așteptam să văd ceva mai impresionant. Cu toate acestea, vechea origine a templului la făcut să respecte, pentru că curând clădirea va sărbători cea de-a 500-a aniversare. Și pare neimportantă datorită fatadei, lipsită de adâncime, se pare că o decorare ascunde adevărata aspect a bisericii.

Dar, într-adevăr Biserica San Stefano Fațada de succes pentru o sută la sută: după construirea secolului al XVII-lea a fost reconstruit în stil baroc, de la este aproape imposibil să se uite departe. Istoria atracțiile Rapallo a început în secolul IV î.Hr., și apoi, în mijlocul secolului al XII-lea, cea mai veche clădire religioasă a orașului re-construit pe aceeași fundație, metamorfoza finală a oțelului menționat modificări baroce. În timpul celui de-al doilea război mondial, biserica din San Stefano a fost grav avariată și încă nu poate fi adusă într-o formă divină. A fost o soartă atît de dificilă căzută la mulțimea unui templu străvechi.

Acolo, pe vicolo della Rosa, se află capela Sfintei Treimi. Acesta, ca obiectul anterior, are nevoie de restaurare, dar, aparent, maeștrii s-au concentrat pe atracțiile mai importante ale lui Rapallo. Deci, capelă, construită în a doua jumătate a secolului al XV-lea, își așteaptă timpul, dar pentru moment este o structură dărăpănată, ruinată de viață, prăfuită și fumată. Personal, nu am avut nici o cunoștință de plăcere cu capela nu a livrat-o.

Ce altceva puteți vedea în Rapallo este biserica din San Gervasio. Am văzut-o de mai multe ori în timpul plimbării și am luat în mod constant diferite temple. Clădirea a fost reconstruită de mai multe ori, iar ideea originală a arhitectului secolului al XVII-lea a apărut ca urmare a distorsionate: o sută de ani mai târziu aspectul bazilicii schimbat radical, chiar și un secol mai târziu gotic sa diluat fațadă neoclasică, urmată apoi de modificări provocate de bombardamentele din al doilea război mondial, și sa dovedit că locul de muncă - complet eclectismul . Dar în interiorul Bisericii San Gervasio este susținută în același stil, și dacă picioarele vă va duce la Piazza Camillo Benso Conte di Cavour, nu uitați să evalueze interiorul bazilicii.

După ce a văzut principalele atracții ale Rapallo, am decis să merg spre iahturi pentru a face fotografii panoramice cu protejarea digului de port. Până în momentul în care vântul a avut atât de razduharilsya care în mod natural am suflat departe de malul mării, pentru a merge mai departe ar putea fi îndoit numai. Numai spre sfârșitul plimbare am reușit să se ascundă în spatele promontoriu și un pic de odihnă de la vetroduya și le-a ridicat la spray. Cu acest aspect să se urce pe a spune nu face sens, mai ales din cauza ei destul de mare în toată înălțimea și apoi se toacă spuma furtuna perehlostyvali. În schimb, mi-am dat o mică excursie la Giuseppe Verdi grădini, care, sincer, ar trebui să fie redenumite în Columbus Gardens - un monument al compozitorului ceva ce nu am observat, în timp ce cifra marinarul arborat pe o stelă imens și a atras atenția imediat. În general, cartier nu ar putea fi mai bine echipate, există bănci peste tot, există un loc de joacă pentru petanque și alte distracții, și, în opinia mea, Verdi Gardens - una dintre cele mai frumoase locuri pe care le puteți vedea în Rapallo.

Nu lovind dig din cauza furtunii, am găsit în sfârșit un loc unde bine pentru a fotografia panorame: dacă te duci pe Via San Michele la sud, concentrandu-se pe un hotel «Excelsior Palace Hotel», ușa următoare a avut acolo vizionează platformă dezvăluind întindere Marea Liguriană în toată gloria ...

Povestea călătoriei în Italia raportează despre călătoria spre Rapallo

Filmat elementele de revoltă, am întins în direcția opusă, de-a lungul drum a afla că, în timpul sezonului de vară este posibil pentru a obține de la Rapallo la Portofino, Sestri Levante și alte orașe stațiune de pe apă. excursie cu barca Program include excursii direcționate și regulate de-a lungul coastei, pleacă bărcile pleacă de la danele cel puțin o dată pe oră, prețuri rezonabile; astfel, o croazieră în Portofino de la Rapallo costă 8 euro, o călătorie în ambele părți va costa 12 euro. Există posibilitatea de a ajunge cu barca chiar și în Genova, însă costul biletului este mult mai mult decât un tren. Deși distracția cu siguranță mai mult ...

Ideea că e timpul să-l legăm pe Rapallo mi-a dat o ploaie care a început să se înmoaie. Din cauza lui, aproape că m-am omorât în ​​centrul comercial "Galleria Raggio", când am alunecat pe podea, care era pavată cu dale. M-am uitat la ferestre și abia l-am lovit la pământ ... De fapt, nu studiez atâta sortimentul pasajului, constând în principal din haine și lenjerie de corp, cât de mult căutam acolo unde puteam cumpăra suveniruri în Rapallo. Așa că, deși "Galleria Raggio" și nu a fost la înălțimea așteptărilor mele, alături de ea era un magazin numit "Articoli regalo", vânzând cărți poștale, magneți și alte produse. Mai ales mi-au plăcut calendarele flip cu vederi frumoase de pe coasta Liguriei, costând 8 euro. Deci, dacă cineva nu știe unde puteți cumpăra suveniruri în Rapallo, recomand acest birou la Piazza Cavour.

Înapoi la stație am aflat că nu numai călătoriile în Marea Ligurică au fost anulate din cauza vremii, dar și a trenului; majoritatea pozițiilor de pe tabloul de bord au fost marcate cu inscripția "ritardo", unele au fost amânate timp de două ore deja. Ceea ce este cel mai neplăcut, nu a existat nici un mesaj chiar și cu Genova, ca să nu mai vorbim de Spice, unde mă așteptam să ajung. Nu a fost nimic de făcut, a trebuit să stau pe o bancă și să deschid un ghid pentru Italia. Descrierea locurilor care pot fi văzute în Liguria, mi-a distrus oarecum de ceea ce se întâmplă, dar după o oră nimic nu sa schimbat, cu excepția figurii "ritardo" a trenurilor care urmau să treacă. Privind de la carte, m-am dus la biroul de informații pentru a afla despre perspective. Așa cum am reușit să aflu în discursul confuz al unui italian mustac, din cauza alunecărilor de teren, mișcarea trenurilor este oprită temporar, este imposibil să ajungi de la Genova la Rapallo ...

În gând am mers la pătrat stație, și apoi mi-am dat seama dintr-o dată: care este, de asemenea, chiar lângă mine, stația de autobuz, și aruncă o pereche de transport, cu care puteți vizita stațiunea Santa Margherita Ligure în apropiere. Prin urmare, este posibil de a ucide trei păsări cu o singură piatră: I a lua cald în cabină și a vedea un oraș nou și, cel mai important, va fi mai aproape de Genova, în serviciul feroviar caz și nu restabilite până seara. Cu asta am părăsit frumosul, dar orașul Rapallo care nu era foarte ospitalier pentru mine ...