Marele Zid al Chinei

Imagini atașate

• Marele Zid Chinezesc - China și Asia de Est - Clubul Călătorilor Independenți - Rusă

Și sunt doar de acolo # 33;

El nu a putut rezista și a decis să se uite la o altă parte a zidului pe drumul din spate și la ales pe Simatai.

Desigur, trebuie să mergem mai devreme, în Dongzhimen au existat cozi pentru autobuzul 980. Apropo, note importante, nu toate merg peste autostrada # 33; M-am întors pe drumul obișnuit, a condus timp de 3 ore la fiecare 200 de metri, unde a ieșit autobuzul și chiar și podeaua a căzut (nefericită). În Meiun este necesar să ieșim la ultimul, am fost confundat de un ajutor chinez și am ieșit puțin mai devreme, am pierdut o oră pentru a lupta cu șoferii de taxi și a căuta o oprire a basului următor. Zidul însuși este, cu siguranță, mortal în Simtai, înainte de a fi în Moutinay (este mai natural acolo, desigur, dar și mai simplu), dar aici atât frumusețea cât și oamenii sunt mult mai mici, iar departamentele de numerar sunt ușor de gestionat.

Unul în aceeași poveste am fost în această primăvară, folosind raportul Sibumi (mulțumită lui de mare ajutor pentru a trăi și în Hong Kong). Raportul meu este puțin mai mic în acest thread. Nu am petrecut noaptea în Simatae, m-am întors pe autobuzul de trecere lungă la Beijing.

am vizitat peretele cu mutinanyu
a ajuns acolo seara, sa oprit pentru 300 de metri la un birou de bilete într-un mic hotel - negociat pentru 60 de yuani. La ora 5.30 am plecat la zid. Biletele nu au fost încă verificate și nu au existat persoane. Timp de 3 ore, toți cei examinați, dar când s-au mutat înapoi - nu a existat deja nici o împingere.
Apropo, e de mirare că unele tablete de pe perete sunt duplicate în rusă. În general, cum ar fi "Nu urcați peste" și "Respectați siguranța la incendiu"
Am fost prea de la metrou cu autobuzul pentru 12 de yuani, numărul 916 pare să se încheie. Apoi transferați un alt autobuz pe perete.

Și ce-i interesant în acest zid?