Urcând pe Muntele Moise pe Shinai

Mount Moses Egiptul este unul dintre cele mai faimoase locuri de pelerinaj pentru creștini. Cu numele puteți înțelege deja că aici a fost odată proorocul Moise. Se presupune că pe acest munte, conform tradiției, a primit 10 porunci din partea lui Dumnezeu. Există un munte de Moise în Peninsula Sinai din Egipt, la 130 km nord de stațiunea Sharm el-Sheikh. Du-te la ea de la Sharma cam 3 ore. Autobuzele de obicei pleacă noaptea pentru a ajunge la poalele muntelui mai aproape de miezul nopții. Apoi, pelerinii și turiștii obișnuiți fac o urcare la vârf în întuneric la o altitudine de 2.285 m.

Toate fotografiile sunt luate după zori, coborând din munte, pentru că noaptea în deșert este întunecată pentru a vă scoate ochii. Cerul era înnorat. Desigur, nu există energie electrică. În general, este pur și simplu imposibil de filmat.

Nici un transport local la munte nu merge, mai ales într-o astfel de perioadă, pentru că, în orice caz, trebuie să faceți un tur al operatorilor locali. Costul turului este de 30 USD pe persoană în medie. Aceasta include de călătorie la munte și înapoi, și oferă, de asemenea, un ghid care are ca scop nu numai să vorbească cel puțin pe scurt despre acest loc, dar ai grija pentru grup în timpul ascensiunii. În primul rând, creșterea într-adevăr periculoase, în cazul în care un pic de curiozitate să se întoarcă de la calea, puteți pur și simplu picătură în defileu, astfel de cazuri au avut loc mai mult de o dată, și turiștii ruși, de asemenea. În jurul stâncilor și în întuneric nu se poate vedea ce se face, chiar dincolo de piatra învecinată. În al doilea rând, nu tot drumul pare simplu, pentru că în unele locuri este foarte greu să mergi chiar și la persoanele cu pregătire sportivă, iar persoanele în vârstă și inactive în viața obișnuită sunt, în general, grele.

Urcând pe Muntele Moise pe Shinai

Acordați atenție acestei fotografii cât de abrupte este urcarea mai aproape de partea de sus. Dacă la început seamănă mai degrabă cu un drum obișnuit în sus, atunci mai departe, creșterea devine mai abruptă. La un moment dat, în loc de o cale, este doar o grămadă de pietre imense la talie, de-a lungul căreia trebuie să urcați. În acest stadiu, unii oameni deja aproape se târăsc, respirația la fiecare două minute. Am văzut că mulți oameni în vârstă se îmbolnăvesc. Dacă aveți boli de inima, sau chiar să renunțe tur sau dacă practic încă un munte de a urca, ia ei înșiși un medicament. Validol, de exemplu.

De ce vorbesc despre asta? Nimeni nu vorbește despre asta. Nicăieri nu am văzut astfel de informații. Problema este că am avut o boală congenitală a inimii, iar în copilărie am suferit o intervenție chirurgicală la inimă. Prin toate indicațiile, acum sunt o persoană sănătoasă, chiar mi-a fost permis să mă nasc, adică Am avut naștere naturală. Dar mi-a fost greu să mă târăsc în acest munte. Inima mea a sufocat, abia puteam respira, adesea m-am oprit sa ma odihnesc. De aceea am văzut acei oameni care erau și ei dificili. Sunt mulți dintre ei. Cei care au ajuns repede la summit, pur și simplu au "zburat" pe lângă mulțimea călătorilor epuizați de ascensiune, așa că nu au observat prea multe. Acesta este motivul pentru care pe site-uri sau bloguri despre acest lucru, de regulă, și nu scrie.

De fapt, problema recuperării mele nu a fost atât de complexă ca și de ritmul în care grupul nostru a fost condus. Pentru mine, acest ritm a fost prea obositor. Nu am vrut să rămân în urma grupului și am reușit să țin pasul cu ei cu dificultate. Am decis să cheltuiesc ultimii bani pe o cămilă. M-am gândit în felul ăsta, cel puțin un grup mic, să ajung și să-i aștept cu o odihnă în vârf.

Urcând pe Muntele Moise pe Shinai

Acest lucru nu este, de asemenea, scris de nimeni :))) Toți acești trackeri cu experiență pe care niște cămile nu le apelează la ajutor. Ei bine, am excelat din nou, dar o nouă experiență pe care o pot împărtăși;

Și pentru a împărtăși acest lucru este ceea ce vrei. Nu am luat cămilele la poalele muntelui. Nu este suficient, drumul nu părea complicat. Dar, când am ajuns la primul punct de transfer, mi-am dat seama că Trynd era la o viteză atât de mare, aproape de fugă. Din cauza cămilii nu a refuzat. M-am gândit că mă va duce aproape la vârf, unde voi aștepta grupul. De fapt, sa dovedit că cămilele se plimba foarte încet, oameni din grupul nostru ne-au depășit. Adică, nu am reușit să câștig cel puțin puțin timp. În plus, cămilele ajung doar la cel de-al doilea punct de transfer și apoi nu mai există posibilitatea de a le transmite. Asta este, eu sunt aici și grav rupt. Dar odihnit puțin, stând în șa, a fost foarte la îndemână =) Deși respirația lui, și apoi inima bate cu furie a fost.

Nu este dificil să călătorești o cămilă. Înainte, eram angajat în călărie pentru o vreme, pentru că știam cum să stau în șa. Trebuie doar să prindem animalul cu mușchii interiorului coapsei. Nu mi-a fost teamă să-mi fie frică, cămilele au mers destul de ușor, deși sa întâmplat din când în când. Am atârnat geanta pe burta mea. În general, a fost aranjat perfect :) Și cămilele sunt animale frumoase =)

Urcând pe Muntele Moise pe Shinai

Unii, probabil, au crezut că, de parcă ar fi spus ce fel de regină, ea a urcat o cămilă și și-a făcut drumul. Dar eu călătoream pe munte, și nici măcar niște sclavi nu m-au târât, ca și mătușa din India.

Punctele de transbordare sunt astfel de garduri, făcute din ceea ce a venit. Nu este unde să stai acolo unde să te odihnești, e ușor să te oprești și să-ți prind respirația. Dar se pare că au vândut ceva ceai și gustări acolo.

Ce altceva să spui despre ascensiune. Să arătăm mai bine ce fel de înconjurătoare se înconjoară. Deși pământul de aici și care arată fără viață, poți încă să tragi aceste peisaje aproape lunare pentru o lungă perioadă de timp. Există o caracteristică specială în ele.

Astăzi, sigur, nu se știe dacă acesta este chiar muntele pe care stătea Moise la tufișul ars. Informațiile reale despre această durere au fost pierdute. Dar, cu toate acestea, aici a trimis mulți pelerini credința în inimă în faptul că aceasta este calea cea bună, și nu ar putea afecta, deoarece energia din acest loc cu siguranță foarte puternic. Moise nu mai era așa de important, este important ca oamenii să fi acuzat acest loc cu credința lor în sacru, iar muntele a devenit într-adevăr așa.

La un moment dat am căzut în spatele grupului. După cel de-al treilea punct de transfer, toată lumea a intrat deja în grabă pentru a-și îndeplini cele mai bune abilități. Multe grupuri au fost amestecate, unele dintre ele au căzut în spatele meu și mai mult. Dar, în principiu, nu mă deranja o dată, pentru că oamenii erau foarte, foarte mult. Nu vă pierdeți singuri cu siguranță. Există deja o astfel de etapă când vă aflați la un loc cu toți pelerinii, vă simțiți ca parte a unei caravane întregi și nu o companie separată.

Urcând pe Muntele Moise pe Shinai

Prietenul meu a fugit foarte mult, doar până la punct. A urcat în primele două ore înaintea zorilor, așa că a trebuit să stea acolo și să înghețe atât de mult timp fără muncă, iar acest lucru deprimat teribil. Prin urmare, nu vă grăbiți, mergeți la cele mai bune abilități fizice. De la miezul nopții, când începeți călătoria, până în zori mult timp. De obicei, drumul este așezat timp de 3 ore, dar poate fi întins până la 4 și chiar până la 5 ore, în funcție de sezon.

Chiar și eu, un astfel de melc, am ajuns o jumătate de oră înainte de zori. Am reusit sa inghete si sa beau ceai :) Ei bine, atunci a inceput actiunea, pentru care toti au venit aici ... Sunrise!
Mai întâi nu era decât o strălucire.

Urcând pe Muntele Moise pe Shinai

Datorită primei lumini care a apărut, munții au devenit vizibili în jur! Și apoi, într-un întuneric complet, nu am ghicit nici măcar ce era în jurul nostru.

Dar în timp ce se află încă într-o ceață gri.

Și aici este o stea pe nume Sun. Aton! Frumos =)))

Urcând pe Muntele Moise pe Shinai

În aceste părți se întâmplă de multe ori că din cauza nori răsăritul soarelui nu este vizibil. Atâta timp, pelerinii îi merg pe el și soarele pur și simplu nu poate vedea. Am avut noroc și am fost foarte mulțumiți de asta! =)

Și uită-te cum au jucat imediat culorile păreau trist în fața munților!

Toate acestea sunt chiar mai neobișnuite, cu o colorare bizară a pietrelor locale.

Urcând pe Muntele Moise pe Shinai

Imediat după ce soarele a înviat, pelerinii s-au târât în ​​grabă într-o grabă. Toată lumea a vrut mai repede înapoi la autobuze =)

Au existat oameni care vroiau în special "să coboare la pământ" cât mai curând posibil și au decis să meargă așa-numitul mod scurt.

"Calea" este vorbită tare. Nu este absolut clar unde merge drumul, plus este mult mai periculos și mai complicat. Două fete din grupul nostru s-au aplecat peste el, aproape că le-au rupt picioarele.

Drumul lung, deși și durează mai mult timp, dar este mult mai ușor, deoarece raznenko wagging de la o parte la alta :)

Urcând pe Muntele Moise pe Shinai

Cred că în timp ce persistă într-o cale scurtă de pietre de mare va avea la fel de mult timp ca și cum ați mers pe jos un drum lung. Pentru că nu există nimic de făcut acolo. De obicei, într-o călătorie scurtă, ei nu merg la cea mai rapidă coborâre, dar călugării se plimbă, pentru a depăși dificultățile mai mult. Dar acest lucru nu este o mulțime de om lumești, așa cum mi se pare :)

În concluzie, vreau să scriu sfaturi și recomandări despre cum să urci pe muntele lui Moise:
1. Rochie calduroasa. Vântul este iadul. Rochie confortabil, au existat fete plimbare în picioare desculți pe roci - prostii.
2. Dacă aveți boli cronice sau boli de inimă, luați medicamente. Poate fi exacerbată din cauza unei încărcări neobișnuite.
3. Du-te în ritmul tău, nu încerca să ajungi din urmă cu grupul. Există mii de pelerini, nu veți fi pierduți, timpul este mai mult decât suficient.
4. Poți lua o lanternă cu tine.
5. Dacă sunteți fotograf, aveți grijă atunci când alegeți un unghi al camerei. Există cazuri în care fotografi, uitând în timpul filmărilor, s-au lovit și s-au rupt.
6. Cu siguranță că Muntele Moise nu este un loc de vizitat cu copii de vârstă preșcolară, va fi dificil pentru ei. Cu excepția cazului în care, bineînțeles, nu veți purta copilul tot timpul pe mâini.