Raportați o călătorie în provincia Chanthaburi

Provincia Chanthaburi este situată în partea de est a Thailandei și este renumită pentru natura ei uimitoare și cascade frumoase. Parcul Național Nap Tok Phlio se află la 180 km de Pattaya și la 245 km de Bancock. Se întinde în junglă de sute de kilometri și include 4 cascade: Cascada Klong Narai. Cascada Phlio. Cascada Troknong. Cascada Makok. O excursie la Chantaburi (Chantaburi) vă va permite să apreciați toată splendoarea naturii Thailanda și să vă diversificați perfect vacanța. Și într-adevăr pentru a vizita Pattaya și a nu vizita provincia Chantaburi (Chantaburi) ar fi o mare greșeală.

Din Pattaya pentru a ajunge la Chantaburi (Chantaburi) poate fi în multe feluri. Cea mai ușoară cale este să faceți o excursie la o agenție de turism. Cei cărora le place să călătorească independent și nu le plac plimbările de grup se pot deplasa la motobike (închiriază 200 baht pe zi) sau la o mașină (de la 1100 baht pe zi).

Mai poți merge cu autobuzul la 200 baht în Chanthaburi (oraș), și acolo ia un taxi la cascade pentru 300-400 baht aproximativ (până la o cascadă, desigur).

Am avut o companie de 5 persoane, așa că era mai convenabil să mergi cu mașina, în special drepturile rusești nu sunt valabile, dar poliția le tratează în mod normal și nu se șovăiește. În Pattaya, închirierea unei mașini timp de 2 zile (noul Toyota Vios) ne costă 1600 de baht, va fi mai ieftină dacă luați 3 zile sau mai mult.

Deci, într-o dimineață de dimineață devreme, am luat o mașină și am explorat natura Thailandei.

Raportați o călătorie în provincia Chanthaburi

Așa a fost mașina noastră închiriată din Pattaya

Nici unul dintre noi nu știa exact unde să mergem. A fost cunoscut un lucru, de a merge pe ruta numărul 3 la Chanthaburi (oraș), și va fi de aproximativ 10-15 km Nap Tok Phlio National Park.

Am plecat la ora 10 dimineața, am condus aproximativ 2,5 ore. A condus heroic la mai multe mile sub o furtună tropicală, astfel încât ștergătoarele păreau un atribut inutil și 180 de km au ajuns la Chanthaburi (Chanthaburi). Prin ignoranță a oprit drumul numărul 3 și a intrat în orașul însuși. Și pentru a ajunge pe cascade pentru a apela în oraș nu este necesar, este necesar să mergeți mai departe pe o linie № 3, și acolo deja să se uite sub indici.

Ne-am îndreptat puțin spre Chantaburi, am văzut indicatoare pe care ne-a cunoscut-o pe PattayaTesco Lotus și am decis să mâncăm acolo. Gustând un pic de mâncare nu deosebit de bună, a continuat să exploreze orașul. Am observat un parc frumos și am decis să ne plimbăm sau am rămas în mașină pentru o vreme.

Raportați o călătorie în provincia Chanthaburi

iaz în parcul din Chanthaburi. În el, de asemenea, se găsesc crap, care poate fi hrănit.

Imediat, un număr mare de iepuri, sub formă de ornamente de lampă, s-au grabit la privirea noastră.

Iată un iepure atât de iubit în Chanthaburi

În Chantaburi, există un fel de cult acestui animal. Iepuri pe stâlpi, iepuri pe indici, mai târziu am întâlnit, de asemenea, magazine pentru vânzarea de iepuri vii. Chanthaburienii iubesc aceste creaturi blana.

Parcul nu era foarte mare, dar bine întreținut.

Raportați o călătorie în provincia Chanthaburi

un mic fragment din parcul din Chanthaburi (Chanthaburi)

Era deja ora 3 după-amiaza, a decis să studieze orașul, iar a doua zi dimineața să se rătăcească la cascade.

Nu am avut hărți, am mers la întâmplare. Au oprit la un pod cu un pointer (decorat în mod tradițional cu un iepure) pe șoseaua Sukhaphiban.

Raportați o călătorie în provincia Chanthaburi

Aici, asemenea iepuri minunați sunt prezenți pe toate semnele din Chanthaburi

Am parcat mașina și am făcut o plimbare de-a lungul râului pe o stradă foarte amuzantă.