Cum a fost vacanța mea cu omul meu finlandez la casa lui din Finlanda

NU ȘTIȚI
HOME

Cum a fost vacanța mea cu omul meu finlandez la casa lui din Finlanda

"Ia-mi mărturisirea - îți dau judecata"
"... exemplul meu este știința altora!"
AS Pușkin

Cum a fost vacanța mea cu omul meu finlandez la casa sa din Finlanda ... Am trăit într-un apartament minunat în centrul orașului, cu vedere spre strada principală a orașului, iar din cealaltă fereastră cu vedere spre dealul orașului (aceasta este una dintre atracțiile locale) ... În centrul totul în apropiere: biserica orașului într-un parc al orașului, centre comerciale, biblioteci, teatre, birouri de informare pentru turiști, muzee universitare (într-un fel chiar în aceeași clădire în cazul în care apartamentul său), lacul este, de asemenea, în oraș - până la el să meargă mai puțin de 1 km, deal cu căi de mers pe jos, stradă pietonală centrală Oul incepe literalmente la doi pasi de la treptele intrarii din fata a casei, iar pe aceasta strada au loc diverse evenimente spectaculoase ...
Aș putea dormi, atâta timp cât vrei, am coace clătite și prăjituri, supă și supe fierte - gătit meu îi plăcea; Am fost decide unde să stea importat din Rusia imagine frumoasă, cum de a plasa un frumos vaze de cristal, modul de a face camera chiar mai confortabil, cum să le dea un fel de un alt fel ca, fara invadarea sau a afecta spațiul său personal, să mă identifice în propriul său foarte spațiu de lângă el.
În acest fel, am folosit numai ceea ce am ales, am cumpărat și l-am adus eu însumi. Adică, nu mi-am impus gustul, stilul meu - am arătat cum poți să încerci să schimbi atmosfera de locuit. Apartamentul se schimba în fața ochilor noștri. Când am venit la el pentru prima dată, în sufrageria de pe tavan nu erau chiar lămpi, pereții erau goi, iar din mobilierul din camera imensă era doar o canapea și un televizor. Și acum zidurile erau picturi, icoane și pe tavan - candelabre mari de cristal. Am pus o masuta de cafea in fata canapelei, am decorat canapeaua cu perne, dar am incercat multe lucruri sa ma schimb.
El a fost foarte mulțumit de schimbările care au loc în casa lui. Acest lucru este sigur: locuința, care a fost locuința ascetului, a devenit acum în mod diferit frumoasă, plină de obiecte plăcute pentru contemplare și, de asemenea, mi-am pus mâna. Nu era o exagerare, dar nu era nicio golire. Și nimic altceva nu se putea face acasă și nu era nevoie să o faceți: mașina de spălat spăla hainele, mașina de spălat vase spală mașina, nu exista praf din vreun motiv. Da, condițiile de viață ale casei sale erau foarte confortabile. Dar nu a fost mine, am simțit oaspeții, și am simțit mereu, mișcăm, ne-am amintit.

A așteptat până vineri și ma dus în muzee. De ce vineri? Vineri, vizitarea muzeelor ​​este GRATUITă. Mai târziu, în cealaltă zi de vineri, am venit uneori cu plăcere la muzee una ... am cerut să-mi arate Biserica Ortodoxă, și o zi ne-am dus acolo când nu era nimeni, nici preotul, nici parohie. M-am rugat în tăcere pentru înmuierea inimilor noastre și pentru darul unei bucurii neintenționate pentru amândoi. Aș dori să merg la biserică uneori pentru servicii și am întrebat despre relația sa cu biserica. El a răspuns că a renunțat la Biserica, nu să plătească taxa bisericii, calculată în acest mod, în cursul vieții sale poate salva destul de o mulțime de bani. SUNT SURPRISAT:
- A renunțat la biserică pentru a economisi bani? ... Și soarta dvs. postumă?
- Pentru mine, va fi deja neimportant după moarte.
... După astfel de explicații, rugăciunile mele despre el au devenit și mai calde ... am acceptat explicațiile sale, deoarece am acceptat multe alte lucruri care mă deschid în el. Nu mă stresez. Regret, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău.
Pentru comparație: unul dintre prietenii mei este o femeie finlandeză - ortodoxă. Impozitul pe venit este perceput bisericii luterane, atât în ​​biserica de stat, cât și în biserica ortodoxă, ea plătește impozitul - în mod voluntar. O cunosc de mult timp, o cunosc înainte de a-mi întâlni bărbatul - am fost prieteni cu ea de 15 ani. Ea este o femeie de afaceri, așa cum spun ei acum, înseamnă că ea poate conta bani, dar nu sa gândit niciodată să renunțe la bani pentru a economisi bani.

În timpul vacanței mele în Finlanda, am fost vizitați de fiica sa cea mai mare și fiul - separat. Ne-am prezentat unii pe alții și am avut o impresie bună despre copiii lui. Fiica cea mai tânără era încă necunoscută. Mi-a spus că, după divorț, relația cu copiii a fost tensionată, dar treptat totul a devenit mai bun. Și numai atunci cea mai tânără fiică a continuat să fie rănită cu el. vizitele mele cu copiii mai mari sunt de scurtă durată, dar a fost foarte usor, placut de a comunica cu ei, și am văzut că tatăl lor a fost prea frumos. Apropo, era o persoană cu totul diferită de mine decât cu mine. În general, am văzut deja în lucrarea sa „Numeroasele chipuri de“ Schimbarea rapidă starea lui, nu am știut ce să se aștepte de la el într-un minut, nu am fost sigur de reacția sa pozitivă la cuvintele mele, acțiuni, propuneri. Și, cel mai rău dintre toate, mă preocupă: Ce-a făcut el, și ceea ce spune el, dar cum el va duce ... Adică, eu nu mai era, în sine, nu am fost în mod liber și independent ca mai înainte: am un fel de nealiniere în nostru relații și dependente, fie de la el - sau mai degrabă, din relația sa cu mine; Și am fost chinuit de această aparentă dependență, dar nu mi-am rupt relația. Și el încă a spus odată: „N-ai văzut pe mine adevărat, adevărat“ - și a sunat ... un avertisment.

Și l-am rugat, de asemenea, să meargă la New Valaam. Care este distanța de 100-200 km? Finlanda este atât de mică, încât în ​​timpul vacanței am reușit să o conducem de la nord la sud și de la vest la est! Dar cât de greu a fost să-l încurajeze să fie ceva mai mult decât să iasă din casă și de mers pe jos traseul său obișnuit de-a lungul străzii principale, cu o oprire la mall pentru a merge doar acolo, du-te și vino înapoi pe stradă de trei sute de metri de casa! locuri Saints ortodoxe din New Valaam și mănăstirea ortodoxă situată aproape de sex feminin a lăsat o impresie de durată în mintea mea. El a mers în spatele meu la mănăstire, am împărtășit cu el sentimentele lor entuziast, am luat cina în sala de mese - a plătit. El nu mi cumpăr nici un suvenir sau cele mai mici lucruri mici din magazin lumânare pentru memorie - nici măcar propus, nu a cerut dacă îmi place ceva, vreau să fac eu ceva să-mi amintesc ... Și eu, ca un prost, nu a luat-o un portofel în această excursie cu banii - pur și simplu uitate într-o altă geantă ... Ei bine, nimic nu am un suvenir de oricare din Noul Valaam, nici Lintulla (mănăstire aproape) ... sunt doar o amintire.

Oh, este refuzul lui lipsit de griji să deschidă o geantă și să plătească pentru orice, fără ce putea face! Pe whisky, banii au fost cheltuiți cu ușurință, fără regrete aparente, fără nici o durere emoțională. Dar, de exemplu, trecem printr-un restaurant chinezesc. El are o fascinație ciudată cu mine: înainte de a opri expuse la meniul și să învețe numele și costul meselor. Și n-am mai fost într-un restaurant chinezesc în viața mea. El îmi spune cum a încercat una sau alt fel de mâncare din China în timpul numeroaselor sale călătorii din întreaga lume, vom merge chiar în interiorul pentru a vedea decorațiuni interioare exotice și frumoase din sala de restaurant chinezesc. Ora este de 2 pm, este timpul să luăm prânzul.
- Hai să luăm prânzul aici, - sugerez.
- Ei bine, trebuie să ne gândim dacă suntem foarte foame - răspunsul urmează.
- Mi-e foame. Nu mă deranjează să mănânc ceva.
- Dar avem hrană în frigider acasă.
Un argument ucigaș. Am mers la acest restaurant chinez după aceea, dar în jurul orașului s-au făcut mai multe cercuri înainte ca el să se hotărască.
Obiceiurile lui alimentare erau foarte ciudate pentru mine. Dieta mea, stilul meu de gătit, dieta mea a devenit, de asemenea, obiectul criticii sale, cu toate că îi plăcea găluște mei, și clătite mele, și borș mea. Chiar dacă totul este gustos, el nu a uitat să spun că am ales alimente greșit, greșit în care sunt prelucrate, în mod corespunzător închideți sau deschideți capacul pan - trebuie doar să aveți grijă să adăugați o lingură de gudron într-un butoi de miere ... am folosit pentru a începe micul dejun aproape imediat ce mă trezesc, și M-am trezit mult mai devreme decât el - și îi plăcea să stea în pat pentru o lungă perioadă de timp, iar timpul său de mic dejun vine atunci când mi-ar fi bazat masa de prânz. Și, în casa mea, sa ridicat cu mine la micul dejun și a luat micul dejun cu mine. Mi-a plăcut aceste ore mai devreme, când noi, ca o familie, am șezut în bucătăria mea mică pentru cafeaua de dimineață. Dar, la casa lui am fost incomod să se ridice și să aibă un mic dejun mult mai devreme, dar el nu a vrut să te ridici cu mine în timpul meu. Și am rămas până când sa ridicat să ia micul dejun împreună. Eu beau de obicei cafea cu smântână, și în casa mea, el a avut o cafea cu frișcă, dar la domiciliu el este crema pentru cafea nu a cumpărat niciodată - e prea rău pentru sănătatea ta, prea gras.
Până când se ridică, stomacul meu a suferit deja de o perturbare a regimului obișnuit, iar cafeaua neagră fără cremă doar a adus suferință. Și pentru a cere să cumpărați cremă - aceasta ar însemna să mai auzi un "NU". Ora mea de prânz obișnuită - undeva în jurul prânzului a fost de patru ore mai târziu, și am luat prânz între 15 și 18 ore. De obicei, cina consta doar dintr-un fel de mancare - principalul, dar nu era necesar. După prânz nu am vrut să mai mănânc cina - cina ar fi prea târziu, așa că, în loc de trei sau patru ori, am mâncat doar de două ori pe zi.
Îi plăcea să mănânce târziu noaptea: sau ceva ce nu a fost mâncat la cină, sau doar câteva piese din frigider. Eu, în general, respectat obiceiurile sale, dar pentru stomacul meu și sănătatea mea, în general, un astfel de regim alimentar a fost pur și simplu fatală. Și obiceiurile lui alimentare nu păreau să mă deranjeze deloc și nu l-au deranjat. El a fost ferm convins că, în casa lui, eu nu pot muri de foame, și orice altceva - doar capriciu meu ... Dacă am spus că am început să rănesc stomacul, atunci răspunsul auzit doar că a fost am face asta, eu un fel de problemă mentală. În general, îi plăcea să mă critici - cuvintele mele, după părerea mea, și critica nu a fost niciodată prietenos și constructiv.
Și cel mai surprinzător și vătămătoare a fost că, așa cum am observat că se bucură de efectul criticilor sale, el părea să fie necesară pentru a vedea furia mea, intransigență mea - în cazul în care mă face pace sufletească și ia puterea mea mentală, ea - dimpotrivă, a dat ceva energie suplimentară. Și, de cele mai multe ori, am preferat să rămân tăcut, mai degrabă decât să mă cert. Am fost aproape dureros punct de vedere fizic, în orice moment să fie gata să reziste, să-și apere - ca și cuvinte lungi. Am niciodată, cu toate acestea, nu este consimțit el: „Da, draga, ai dreptate și eu am greșit“ - nr. Dar ce aș putea face împotriva rigidității sale stupide? A trebuit să învețe doar să-l ignore, ignora pur și simplu - asta este ceea ce am încercat să fac, dar nu a reușit. Acest lucru ar însemna IGNORING-ul lui. Și l-am iubit deja. Nu am putut schimba asta. MAN nu poate fi schimbat, numai el ar putea schimba în cazul în care doriți să se schimbe. Niciodată înainte, această întrebare nu a fost atât de acută și acută în viața mea. Și aceste cuvinte că nimeni și nimic nu poate schimba o persoană împotriva propriei sale pe bunăvoința - el mi-a spus-o zi și le-a plăcut să le repete. Uneori m-am gândit că el părea să se să protejeze aceste cuvinte el însuși în fața lui este justificată, se explică ceva ...

A fost totul rău? Nu, desigur! Și lucrurile bune pe care sa întâmplat între noi, am fost atât de scump încât ma oprit de la unele soluții radicale. Am atât de multe ori a fost pe punctul de a rupe cu el, eu sunt destul de mult doar gata să arunce doar departe de el, dar de fiecare dată când am realizat că nu vreau să rupă - nu: Vreau să salveze relația noastră și să le dezvoltăm în bine.
Dacă cineva mi-ar fi spus, spun ei, ceea ce se agață, arunca-l pentru el, nu pierde timpul, există alți oameni - Mi-ar fi spus: „iubesc!“ Dacă cineva mi-a spus, spun ei, desigur, a vrut să dar străini RUSSIAN'd au ar fi trimis departe - mi-ar fi spus: Dacă cineva mi-a spus, bine, ceea ce se întâmplă, de ce ești așa prețuim această legătură, care nu și-a îmbunătățit ORICE materialului din care „iubesc!“ REGLEMENTĂRI sau toate din viața ta - mi-ar fi spus: „place!“ dragoste în limba rusă.

Dragostea este diferită pentru toată lumea. Și oamenii se așteaptă de la ea. Și o acceptă în moduri diferite. El a iubit! În finlandeză. Îmi place - în rusă.