Cu mașina în Croația - Parcul Național Krka - Šibenik, călătoriile mele de fotografie

Acasă »Călătorind în jurul lumii» Mașină de Croația - Parcul Național KRK - Sibenik

Călătoria cu mașina în Croația este o plăcere deosebită! Astăzi vă voi spune despre călătoria spre Parcul Național KRK și Sibenik.

Continuam povestea mea despre a doua calatorie in frumoasa Croatia. Despre locul nostru principal de reședință, locul Brela, am spus deja într-un articol anterior.

Apoi vom vorbi despre călătoriile noastre cu mașina în Croația și nu numai cu mașina, am navigat și pe insule, dar mai mult despre asta mai târziu.

Astăzi va exista o poveste despre o călătorie pe traseul: Brela - Parcul Național KRK - Sibenik și înapoi. Într-adevăr, obiectivul principal a fost parcul din KRK sau KRK, după cum doriți. Și în Sibenik, am mers pe drumul înapoi pentru a ne reîmprospăta, bine, ideea unui oraș de a ajunge.

Călătoria cu mașina în Croația este o plăcere deosebită

De asemenea, vă voi spune ceva despre cum am închiriat o mașină, poate că aceasta va ajuta pe cineva să facă o alegere.

Am decis să nu luăm mașina pentru întreaga perioadă de ședere în Croația, deși costul pe zi ar fi fost mai mic, dar a decis să ia mașina după fapt, când mergem undeva să mergem.

La recepția hotelului ni sa spus că poți lua o mașină de la o companie locală care are un garaj la câteva minute de hotel sau de a comanda o mașină din Split. Prima dată când am decis să luăm o mașină de la o companie locală.

Comandat de la Opel Astra cu motorul 1.6, deoarece, în scopul de a lăsa Brela trebuie să depășească un streamer, și ne-am temut ca masina cu o capacitate mai mică de motor nu trageți doar în sus pe munte, chiar dacă am fost asigurat contrariul.

Deci, în ziua stabilită, mașina a fost condusă la hotel, timp de 10 minute au eliberat asigurare, băiatul care a condus mașina ne-a dat cheile și a scăpat rapid. Numai după aceea, soțul a găsit o dentă decentă în aripa din spate.

Pe bune, această dentură ar trebui să fie înscrisă în documente, astfel încât să nu ni se mai dea mai târziu, dar am fost plini de jumătate și am experimentat, spun cu sinceritate. Singurul lucru pe care trebuia să-l facem era să luăm o imagine a acestei dantela.

Făcând înainte, voi spune că după călătorie au părăsit mașina în parcare și cheile de la recepție și nimeni nu ne-a adresat despre dent. Îmi amintesc că a fost un birou de închiriere local.

Închirierea Opel a fost plătită în numerar. Convenabil! Despre experiența de comunicare cu un birou de rulare mai mare din Split, vă voi spune într-un articol despre o excursie la Dubrovnik.

Parcul Național KRK este un loc care merită vizitat!

Am cumpărat bilete - 95 kuna pe persoană, care este de fapt un bilet pentru autobuz. Dacă preferați să mergeți pe jos, atunci nu puteți lua un bilet. Este bine, bineînțeles, să salvați, dar nu aș sfătui să faceți acest lucru, mergeți destul de departe.

Imediat după turn, există priveliști minunate ale râului KRKa, autobuzul chiar oprit pentru câteva minute, astfel încât oamenii să poată vedea sau să facă o fotografie, deși fotografia din sticla ferestrei autobuzului nu sa dovedit bine.

Dacă ați vizitat deja Lacurile Plitvice, cascadele Parcului KRK nu vă pot impresiona. Ele sunt mai mici, nu sunt atât de mari, parcul însăși este mult mai mic pe teritoriu. Dar, totuși, merită vizitat acolo!

În primul rând, Parcul Național KRK este situat aproape de coastă și ajunge acolo chiar și cu mașina, deși cu o excursie este mult mai ușor și mai rapid din multe stațiuni dalmate. În Plitvice, nu aș recomanda o zi.

Deci, dacă nu aveți ocazia să închiriați o mașină și să mergeți la Plitvice cu o ședere peste noapte, alegeți un CRC. Deși, este de până la tine, desigur.

Deci, autobuzul conduce până oameni la intrarea în parc, au întâlnit mai mulți angajați care vorbesc limbi diferite și explică de unde să meargă în primul rând, în cazul în care puteți mânca, să înoate și să raporteze excursii timp la mănăstirea insula Visovac, unde, de asemenea, am vrut cu siguranță să meargă.

Deci informațiile merită să fie ascultate. Adevărat, angajatul de limbă rusă nu era acolo și trebuia să asculte în limba engleză.

Nu voi scrie prea multe despre parc, uita-te doar la poze si sper ca vei dori cu siguranta sa mergi acolo!

Diferența principală între parcul Krka și Plitvice, care Plitvice este protejată ca rezervație naturală, în cazul în care nu se poate înota, pentru a merge în apă pentru a prinde pește, pește este de asemenea imposibil să Krka pește, dar puteți înota în râu Krka într-un loc special desemnat. Și mulți o folosesc.

Dacă nu aveți dorința de a vizita insula-mănăstirea Visovac, atunci puteți să stați la piscină, înotați și să faceți plajă și să mâncați. Există o cafenea și un restaurant. Unii îi aduc mâncare.

De asemenea, am avut o mare dorință de a înota în mănăstire, așa că nu ne-am oprit la baie și am gustat și am făcut o mică odihnă, dar nu am întârziat pentru barcă.

Apropo, pe drum spre piscină există un loc unde localnicii au aranjat ceva de genul unei piețe și vindeau bunuri diferite. A fost o cireșă proaspătă, alte fructe de pădure, smochine uscate, diferite fructe cu coajă lemnoasă în zahăr și fără, precum și vinuri de casă.

Am cumpărat niște migdale în zahăr și cireșe, pe cînd aveam de gând să cumpăr niște vin și smochine, cu toate acestea, noi nu am ajuns la acest loc. Deci, dacă vrei să cumperi ceva, atunci fă imediat. Du-te înapoi în altă direcție.

Da, nu uitați să aduceți pâine! Hrănirea peștilor și a rațelor este o divertisment separat, mai ales dacă călătoriți cu copii.

Deoarece nu am încercat să prindem o anumită oră pentru a ajunge pe vas, am întârziat până la urmă. Ei bine, este imposibil să fugi într-un astfel de loc! Tot ce vreau să văd, să fotografiez, să stau undeva, să hrănesc toți peștii și rațele, în general, multe lucruri!

Excursie la insula-mănăstirea Visovac

Înainte ca următoarea barcă să fie o oră, dar ni sa oferit să mergem, sau mai degrabă, să înotăm, pe o barcă privată. La început am vrut să refuz, gândindu-mă că o barcă privată ar fi prea scumpă. Cu toate acestea, am fost asigurat că prețul este același ca și pentru o barcă mare.

Am fost de acord și nu am regretat! Barca a fost un bărbat la 8 ani, împreună cu noi erau doi austrieci și un grup de patru italieni. Ei s-au rostogolit cu vântul, și chiar proprietarul barcii ia pus fiul lângă el și ia dat un loc! Fiul era în cerul al șaptelea cu fericire!

Prin urmare, cu briza am ajuns la mănăstirea Visovac, care se află pe insulă, în locul în care râul Krka se extinde și se transformă într-un lac.

În una dintre camere este un muzeu care povestește despre istoria mănăstirii. După o scurtă excursie în limba engleză, am avut ocazia să vizităm templul și să facem o plimbare în jurul insulei.

Garden Island este foarte curat și scrierile ordonată a călugărilor în parcul călători liber găini și păunii în jurul perimetrului chiparosi insulare, în general, harul de a merge la umbra unui copac pe o zi fierbinte de vară! Este păcat că este foarte puțin timp, totul pentru tot, o jumătate de oră.

Aceasta incheie turul nostru in Parcul National KRK. Întorcându-ne la parcare, am cumpărat încă pe piața improvizată o smochină uscată, care crește, apropo, în parc.

Turul Sibenikului

Bineînțeles, în acest moment ne-a fost deja foame, dar am decis să nu mergem la cafenelele de lângă parcare, ci să ne oprim la Sibenik, să luăm o gustare acolo și, în același timp, să aruncăm o privire asupra orașului.

În Sibenik au mers direct în vechea parte a orașului, au părăsit mașina în parcarea de lângă port și au mers pe jos, cu scopul inițial de a lua cina, deoarece copilul avea deja toate urechile bâzâite de faptul că îi era foame.

Trebuie să spun că, deși era deja ora cinci seara, căldura încă era insuportabil, așa că nu am mers pe jos pe malul apei, deschis la soare în acest moment, și cu plăcere cufundat în străzile înguste și umbrite.

Străzile din vechile orașe croate sunt foarte asemănătoare între ele, ele sunt înguste, pod picioare lustruite turiști omniprezente oriunde ne-am intalnit pisici si pisoi unsuited, razomlevshie de căldură și moțăind în umbră.

Probabil cea mai importantă și frumoasă structură arhitecturală din Sibenik este Catedrala catolică a Sf. Iacob. Ne-am rătăcit, dar, din păcate, nu am intrat.

Încă în memorie exista, datorită fotografiei, Biserica Maicii Domnului, pe una din piețe.

Și, cu toate că nu am fost în stațiunea Sibenik, pentru mine ajuns la concluzia că mers acolo călătorie zi va fi suficient, dar pentru restul ne place mai compact și departe de traseele turistice locuri, cum ar fi un hotel pe Insula Roșie în Istria de la prima noastră călătorie sau stațiune Brela. unde ne-am oprit de data asta.

Dacă vă relaxați în Dalmația, atunci poate vrei să știi unde altundeva să meargă și ce să vezi în zona de Makarska Riviera, vă abonați la actualizări, înainte sunt povești despre excursie cu masina la Dubrovnik și excursii la insula Brac.

Și dacă sunteți interesat să știți despre călătoriile noastre cu mașina în Cipru, vino aici.

Și în timp ce vă spun la revedere, dragi cititori și, așa cum am promis, vă propun să vizionați un mic film, unde am decolat autostrada, pe care călătorim de la Brela la Split. Fiți atenți la numărul de mașini, a fost un weekday!

De asemenea, doresc să vă atrag atenția, desigur, în cazul în care inspecția acest film plictisitor până la capăt, așa-numitele verde poduri, tuneluri sau poduri este de peste drum care construi în mod special pentru fauna sălbatică, astfel încât acestea să poată trece în condiții de siguranță la drum!

Croații, în general, bine făcut, rutier excelent înființat, în ciuda faptului că terenul este foarte muntos, iar drumurile trebuie să taie literalmente prin roci, sau lasa pe estacade foarte înalte, pe care pur și simplu îți taie răsuflarea!