Citiți cărți (recenzii) - literatură și jurnalism

După ce am devenit interesat de materialele de acolo, m-am dus să caut mai departe și am găsit informații mai detaliate despre această problemă. Chiar înainte de Anul Nou, a apărut pe web cartea "Povestirile pădurii întunecate", foarte plină de viață și distracție despre viața de zi cu zi a acestui birou ciudat și uimitor. Foarte amuzant și, probabil, scris în mod incitant. Dar nu pentru cei slabi. Iată o secțiune din adnotarea acestei cărți:

L-am citit pe Jean-Paul Sartre "Greață". Dacă spui într-o singură frază, această carte transformă viziunea ta asupra lumii la 360 de grade.
Timpul va fi re-citit cu exactitate. Astfel de cărți merită.

Viața este ca și jocurile olimpice aranjate de nebun.

Mi-a plăcut ultimul "Zhy-Shy" Serghei Chetverukhin
unul dintre cei care au scris „One Day“, despre lumea modernă, dar scrie adânc, în formă de limbă, și schema foarte interesant - fiecare capitol este scris în numele unuia dintre personaje, din aceasta o mulțime de straturi se obține ca numărul de cărți într-o singură, deoarece
și interesant, intriga este interesantă. carte în picioare.

"Spartacus", scris de Giovanyoli este o carte mare. O persoană, nu doar o ființă, în toată frumusețea și puterea ei, cu o lume interioară a bagajelor și o dorință neconvingătoare de a trăi și nu există, este descrisă în această carte.

Charles Bukowski "Jurnalul ultimilor ani de viață"
Am citit paginile din jurnalul ultimilor ani ai vieții lui Charles Bukowski și mi-am dat seama că mi-am pierdut o astfel de persoană toată viața mea. "Oamenii ma devastat", a scris el. Aș adăuga că acestea sunt golite doar pentru că ei înșiși sunt goale și gol, după cum se știe, se extinde la plinătatea, pentru că sapă în lipitoare, care este capabil să satisfacă abis lor, în cazul în care nu din sânge, apoi prin forță. Un sentiment sănătos de misantropie, care nu a apărut din gândul revolt al unui rebel: "Ei bine, toți! Mă voi descurca fără oameni! ", Dar susținută de observație: oamenii au fost îndelung echipați. "Este atât de rar să găsiți o persoană interesantă. Nu este vorba doar de neplăcere, este un cutremur dracu 'și după: "Nu mă pune niciodată într-o cameră plină de oameni". Camera în care se află oamenii, difuzând neîntrerupt despre ei înșiși, oameni ca niște arici care se înțepeni reciproc într-o aglomerare excesivă. De ce Bukowski, dacă spațiul său dorește să fie liber, să accepte muzica clasică preferată și Logosul care vine de sus? Da, camera și scriitorul sunt singuri în ea, singuri cu durerea ei, că și-a ascuns cu grijă toată viața în linii pe care este atât de ușor să zâmbești. Acestea sunt gânduri care încearcă să găsească carne și o persoană obișnuită obținând "moartea din buzunarul stâng". În jurnalul său, Bukowski este sincer și această onestitate este atât de curată încât devine o rușine pentru mine încât nu pot fi atât de cinstit când vorbesc despre mine însumi. El nu a fost frică să apară slab, în ​​care slăbiciune a fost o contragreutate la putere, el îndrăzneală a mărturisit că nu știa viitorul și pasul următor: „... când mă trezesc dimineața și a pus pe pantofii mei, cred,“ Doamne, ce urmează, „Eu? este distorsionată de viață. Nu ne mișcăm niciodată. Astfel de cuvinte pătrund prin dreapta, rămân în memorie pentru o lungă perioadă de timp și, probabil, vor deveni reproșuri pentru cineva și vor conduce la mărturisiri greu de făcut ieri. "Și când compun o poezie bună, mă ajută să trăiesc." Loving rase și cele nouă pisici, muzică bună și singurătatea, cunoscătorul sărăciei și a excluziunii, Bukowski nu a ieșit noaptea cu un felinar, iar cuvintele: „Caut un om“, pentru că el nu a avut nevoie să caute. Era un om însuși. Și atât de multă putere în această recunoaștere: "Nu mă pot uita la un lac sau la ocean fără gândul de sinucidere. Este o priză care vă permite să rămâneți. " Și el a rămas, aruncând posibilitatea de a muri pe perete, prinzând-o la revenire. Nu trebuia să aștept un om, ci pentru moarte, care era întotdeauna cu el: "Sper să mă trezesc dimineața și dacă nu, este minunat". În său 71 Bukowski m-am simțit complet și de multe ori a vorbit despre el, dar el a vorbit fără teamă, tremurând - doar prin a lua acest lucru ca și viața însăși, care a pus viața. "Moartea vine la cei care așteaptă și la cei care nu așteaptă." El a fost întotdeauna capabil să zâmbească într-adevăr din paginile cărților sale, iar cititorul nu are nici măcar în mod necesar văzut ochii, să înțeleagă - ridurile brăzdat colțurile lor, au fost nu numai de râs. „La sud de nr de Nord“ Am citit acum doi ani și re-citit în momentele de izbucniri emoționale severe, senzație de libertate și ușurință a liniilor persoanei care le-a scris cu sângele inimii sale. Dar nu sa lăsat niciodată să-și arunce durerea în fața cititorului, lovind nervii. Bukowski scria cu un zâmbet și o bucurie disperată a soarta eroilor săi. Și numai jurnalul mi-a dezvăluit tragedia acestui om. "Cititorul și cel mai bun om de pe pământ este cel care mă răsplătește cu absența lui"

Citește recent povestea "Listopad" Reshada Nuri Guntekina. Sa scuturat. O poveste excelentă, un lucru puternic. Aș spune - turcă Marquez. Vă sfătuiesc să o citiți. Descărcat de la neta, tk carte nu a putut găsi.

"Nu spuneți niciodată că o persoană este fericită până când va întoarce ultima pagină". J. Cocteau

Toți în oglindă suntem glorioși. (Z)

Mai ales aceste cuvinte au fost scufundate în inimă.

O dorință tăcută îi strânse inima. Ea trăia în orbire, fără să vadă nimic altceva decât o singură figură, evidențiată de un reflector ascuțit de gelozie. Și dacă acest reflector a încetat brusc să strălucească? În lumina zilei împrăștiate, vor apărea mii de figuri și bărbatul care până acum părea să fie singurul din lume ar deveni unul dintre multe.
Ea apucă volanul, senzație de încredere și frumos, și a lovit o altă idee: a, cu toate acestea, dacă iubirea se leagă la Klima, sau doar teama de a pierde? Și dacă această teamă de la început a fost o formă alarmantă de iubire, atunci dragostea (obosită și epuizată) a acestei forme nu a dispărut în timp? Nu se teme cineva, o teamă fără dragoste, să se sfârșească în cele din urmă? Și ce va rămâne dacă această frică va dispărea?
Trompetele de lângă ea au zâmbit din nou inexplicabil. Se uită la el și se gândi că dacă nu ar mai fi gelos, nu ar mai rămâne nimic. Ea a concurat la viteză mare, iar ea a imaginat că undeva înainte pe drumul vieții este desenată o linie care va marca o pauza cu trompetistul. Și acest gând nu sa trezit pentru prima dată nici în anxietate, nici în frică.