Trekking pe falconul lacului

Recent am bântuit aceste rezervoare situate de-a lungul ambelor maluri ale râului Maurier. Cum nu am hover ajutor pentru ea, așa că nu știa nimic distinct, informațiile au fost contradictorii și vagi, astfel încât sa decis să meargă și să verifice prezența acestor lacuri de pește. Este cunoscut a fost faptul că carierele din sud, pe malul drept al râului, conduce o autostradă, iar la nord, peste râu, acces numai pe jos sau pe o artă, ca drumul săpat tranșee (acestea din urmă ne interesează mai mult). Și aceste lacuri - nimeni altul decât fostul turbării, acum supradezvoltat și mocirlos.

În general, ma convins doi complici, Serghei Ryabchikova și Dimona Achkasova (colegii noștri) pentru a merge în această căutare, ei au fost de acord să beneficieze rapid, cum ar fi pescari, aventurieri și călători ca mine.))) Met în dimineața la punctul de aterizare, masina a plecat în drum , în timp ce ei înșiși au mers la drumul forestier spre lacurile sacre, de-a lungul modul în care glumele, am fost un navigator, așa că a mers cu navigatorul și „taxied“ grup.

După câțiva kilometri, am îngropat în intersecția, o motorete nakatannnaya rutier și biciclete quad, cealaltă îngustă și cresc prea mult, judecând după hartă, și ambele au condus la o carieră. Ce crezi, pentru ceea ce am plecat?) Desigur, iadul pe calea îngustă năpădită de buruieni, care mai târziu sa dovedit a fi vechi de cale ferată cu ecartament îngust, este ne-am dat seama când am început să se poticnească peste traverse))). După trei kilometri, am ajuns la cele două corpuri mari de apă care au fost în pădure. Am plecat la drum și cufundat în desiș, chiar a trebuit să forțeze un șanț printr-un copac căzut, Dimon a fugit cu dexteritate, am fost aproape sa prăbușit în noroi, și Serge a decis să nu ispiti soarta și a trecut vadul șanț, găsit loc relativ mică adâncime.

Când ne-am dus la locul indicat pe hartă ca pe un lac, am văzut doar o mlaștină, îngroșată cu stuf, devenită mlaștină, un zăpadă. Au trecut puțin mai departe prin pădure, uitandu-se la multe piese proaspete de mlaștini și mistreți, iar multe animale, multe dintre ele bursuc sau vulpi, sunt animale sălbatice directe. Am ajuns la râul Morye (în fotografia unde am și Dima pe mal),

în aceste părți este destul de flux, odihnit și sa întors să caute rezervor adecvat. Când a ajuns la furca în drum, a mers pe un alt drum, și în curând a venit peste o cascadă de o carieră bună. Ne-am întâlnit pescarii locali, care ne-a confirmat prezența și biban și știucă în mai multe lacuri, chiar a determinat publicul, avertizând însă că chicotind și musca Toothy prost, ca de obicei o mulțime de caras groase.

M-am hotărât să mă odihnesc pe cauciucul și vrăjitorul neîncărcat, ținând seama de stiuca, Serega era cu mine solidar. În cele din urmă, nu am văzut mușcăturile. Dimka este, de asemenea, pe o lingură mică - rotorul a frecat ciorchinii și șireturile locale, decât a fost mulțumit.

S-au găsit pe malul grilei ascunse în pachet, le-am ars în condiții de siguranță, vorbind cu el însuși, ca și în cazul în care blestemul Breck afectează karma mea?) După prânz încărcate de ploaie urât și ne-am dus la mașină. Ca rezultat, Dimkin pedometru a arătat zi „run“ - 12 kilometri, este pe teren accidentat, rigole, șanțuri și mlaștini, picioare mâine va fi simțit)))) În ciuda faptului că am fost acum lăsat fără pește, excursie pe jos și explorarea conținutului, acum sufletul meu este în pace! Și Dimkiny trofeychiki a confirmat faptul că peștii sunt acolo, trebuie doar să caute cheia!) Dacă cineva vrea să meargă acolo, deși, vreau să avertizez că jumătate din corpurile de apă, nu mai este marcat pe hartă, au secat sau transformat într-o mlaștină.