Viața mea în capitala motocicliștilor Americii Dayton Beach

Am ales partea de nord a Floridei pentru viața mea viitoare. Oceanul cald verde, palmieri, crocodili, vara pe tot parcursul anului - ce altceva aveți nevoie pentru a îndeplini vârsta înaintată?

De asemenea, în Florida de Nord mi-a plăcut faptul că există foarte puțini ruși. Am vrut să intru într-un mediu în care erau doar americani să învețe limba mai bine și să înțeleagă modul de viață american.

Am desfasurat harta si mi-am gasit locatia. Și apoi am fost trist. Jacksonville era un oraș mare, și în ocean, în cazul în care am vrut pentru a obține, a fost foarte departe - pe trotuar pentru pietoni ar putea uita, și să ia un taxi pentru a cheltui bani, nu am de gând - era necesar să aibă grijă de fiecare dolar.

Am sărit din nou în același autobuz și am condus. Am decis să merg la următorul oraș. A fost orașul-erou al Daytona Beach, faimoasa capitala a motocicliștilor americani. Mereu mi-a plăcut motocicletele Harley-Davidson și știam din filme că motociclistii sunt băieți buni, iar în capitală ar trebui să fie distractiv și plictisitor 🙂. Din moment ce mi-a fost foame pentru noi aventuri, capitala motociclistilor a fost potrivita pentru viata, asa cum este imposibil de altfel.

Când am ieșit la stația de autobuz Daytona Beach, mi-am dat seama imediat că acesta este orașul în care vreau să trăiesc. Pentru prima dată în viața mea am văzut palme reale care au crescut și au mirosit. Eram gata să le sărut.

Daytona Beach era un oraș foarte prietenos și confortabil, pe care puteai merge - distanța nu era foarte mare.

În primul rând, am cumpărat o carte și am citit informațiile pentru turiști de la stația de autobuz. Am primit o broșură de la un hotel de tineret, care oferă camere pentru studenți.

La început am decis să merg pe malul oceanului. După o vreme rece în Ocean City, eram doar fericit de viață. Surful a sunat afectiv, apa a fost foarte cald - în Siberia, chiar și în timpul verii, apa nu este atât de caldă 🙂. Eu stau aici să trăiesc 😉!

De-a lungul coastei existau zeci de hoteluri mari și mijlocii, multe magazine și restaurante, care promiteau o mulțime de locuri de muncă vacante.

În camerele de tineret hotelurile erau într-adevăr ieftine - la 11 USD pe zi. Adevărat, mi-au spus imediat că ar putea pune pe cineva înăuntru. Am crezut că nu era înfricoșător - mă așteptam să găsesc și să închiriez o casă înainte ca un biker cu barbă să intre în camera mea.

Câteva zile mai târziu am găsit o locuință excelentă - al doilea etaj al unei case din lemn, care a fost făcut din pin mexican. Au fost cinci camere, un șemineu și patru (patru). Balcoane mari. Toată această fericire costă 600 de dolari pe lună. Un preț mic se datorează faptului că casa este construită în jurnal, atât înăuntru cât și în afară, la fel ca casele rusești. Îmi plăcea foarte mult și eram fericit să trăiesc în el. Mersul spre ocean a fost de aproximativ 20-30 de minute.

Apropo! Am de gând să emită un curs plătit pentru a promova site-urile în limba engleză. Dacă sunteți interesat, puteți aplica pe lista timpurie prin acest formular. a fi primul care să învețe despre ieșirea cursului și să obțină o reducere specială.

Primele zile în casă nu aveau mobilier și dormeam pe podea. Atunci proprietarul a adus mobila și am început să trăiesc și să fac bani buni.

A se vedea și: Blog show - problema 56

Imediat după ce m-am mutat în casă, am cumpărat o bicicletă pentru a mișca mai repede orașul. La bicicletă trebuia să cumpăr o cască de bicicletă, un far și o lanternă din spate - nu poți merge fără ea.

M-am salvat pe toate. La început am cumpărat mâncare în magazine mici, dar cu achiziționarea de o bicicletă, am mers la cumpărături la supermarket, pentru că era destul de departe. Îmi amintesc când m-am dus la tejghea cu cea mai ieftină tigaie, sac de cartofi, o bucată de pâine și o sticlă de ulei de floarea soarelui, casierul ma întrebat: «Ești bine?» (Pentru tine bine?). Uite, am avut un fel de trist 🙂. Dar am fost optimist cu privire la viitor.

Foarte curând mi-am găsit o slujbă. Am mers în jurul tuturor hotelurilor și restaurantelor și am întrebat dacă există locuri libere. Într-un restaurant italian lângă ocean, am văzut inscripția magică "Ajutorul dorit".

Când am fost întrebat dacă aș putea lucra ca un chelner, mi-am amintit imediat experiența mea tristă, atunci când am spus adevărul, și în cele din urmă am fost concediat când am fost o mașină de spălat vase în New York.

Am hotărât imediat că ar fi mai bine să nu spun adevărul, dar ei nu ar lua-o la lucru. Am spus că de câțiva ani am lucrat ca chelner la restaurantul tatălui meu din Stockholm și eu însumi am fost din Suedia. În aceeași secundă, și-a inventat un nume pentru el - Olaf Gustafsson.

Apoi mi-am dat seama că m-am aplecat - nu am fost niciodată în Suedia și tatăl meu nu avea restaurant. Am vrut doar să-mi găsesc o slujbă.

Destul de ciudat, cred, și chiar nu te uita documente - au nevoie de chelnerul pentru câteva săptămâni, ca Bayktoberfest se apropie - festivalul motociclist, care atrage motociclisti din toata America.

Restaurantul era deținut de un american, o englezoaică și un italian. Italianul era responsabil cu bucătăria, cu americanii cu oferta, iar englezoaica cu finanțele și chelnerii. Italianul a spus că ar trebui să o numesc "mătușa Palma" - avea cu adevărat acest nume. Era foarte drăguță cu mine și mi-a hrănit un pastă italiană excelentă cu sos de brânză, gustul căruia încă nu-l pot uita - Alfredo. Anglia era strictă și exigentă. Am văzut un american doar ocazional.

De când am lucrat ca asistent la chelneri, am avut o idee despre munca lor și m-am obișnuit repede - nu este nimic complicat acolo.

Câteva zile mai târziu a început Baytoberberfest. Dacă nu există mulți motocicliști în afara sezonului din oraș și, în general, Daytona Beach nu este aglomerat, atunci totul se schimbă în zilele de la Baiktoberfest. Străzile sunt călcate de grupuri de zeci și sute de motocicliști, toate trotuarele din centrul orașului sunt parcate cu motociclete, toate magazinele, restaurantele și hotelurile sunt supraaglomerate. Motocicletele rumble, astfel încât după 10 minute pe stradă capul începe să doară.

Participanții aceluiași Baytoberfest:

Viața mea în capitala motocicliștilor Americii Dayton Beach

A fost un moment foarte interesant. Orașul zbura ca un stup stupid. Restaurantul a fost aglomerat de dimineața până seara, abia am avut timp să servesc mese cu motocicliști. Dar câștigurile mele erau doar minunate, îmi permiteam deja nu numai painea și cartofii, ci și untul și chiar cârnații 🙂.

Deci cred că primele dolari câștigate în piaștri din Daytona Beach într-o casă de mexicană de pin:

Bicicliștii sunt un popor foarte interesant. Un motociclist adevărată trebuie să fie un spumant de crom biciclete Harley-Davidson, o bandana sau o cască elegantă, o burtă mare, dragoni tatuaje, cranii și motociclete, barba (de preferință împletit în codițe), tricou negru, cu unele inscripția de foc și de Vest și accesorii din piele cu simbolurile Harley Davidson (portofele cu lanț lung).

Pentru bicicliștii feminini, există chiar și cazuri de piele pentru împletituri, astfel încât părul să nu se fluture în timp ce conduce o motocicletă.

În timpul Baytoberberfest, restaurantul a avut un incident. Mătușa Palma ma sunat și mi-a spus că mă aștepta un șaman conjugal la casa de bani și că ea voia să vorbească cu mine. Deoarece toată lumea credea că eu sunt un suedez, trebuia să mă duc la "țara". Niciodată Stirlitz nu a fost atât de aproape de eșec.

Citește și: Blog-show - Issue 52

La casier era un tip ticalos cu părul lung și blond - un suedez adevărat. A început să latre cu mine în suedeză și era necesar să ieșim cumva. L-am băgat pe umăr cu un aspect înțelept și am arătat că am fost foarte fericit să-l cunosc pe un coleg de școală. I-am spus în limba engleză, care ar fi fericit să vorbească cu el în limba suedeză și cota lor zhitem-bytem într-o țară străină, dar sunt extrem de incomod pentru a face acest lucru, în prezența stimat americană, engleză și italiană, mai ales în timpul zilei, și l-au oferit întâlni și vorbi după muncă. Suedezii și rușii au un accent similar în limba engleză, și a funcționat. Swede a plăcut această opțiune. După muncă, aș merge în liniște departe, dar nici măcar nu are nevoie - Suedezul nu a venit.

De atunci, nu m-am oprit niciodată ca un suedez.

Câteva zile mai târziu, Baytoberberst sa încheiat, fluxul de vizitatori a scăzut brusc și munca a dispărut. Dar am fost foarte bucuros că am avut o experiență valoroasă ca un adevărat chelner și, curând, m-am așezat într-un restaurant la un hotel mare.

Nu toți supraviețuiesc după Baiktoberfest 🙂:

Viața mea în capitala motocicliștilor Americii Dayton Beach

De asemenea, să nu vă plictisiți în timpul liber 🙂. a găsit un al doilea loc de muncă pentru o întreagă pază de noapte, noaptea păzind clădirea hotelului. A fost cea mai simplă și prostie din viața mea - tocmai trebuia să stau pe scaun toată noaptea, în mijlocul coridorului. Nici o ocolire, nici senzori, nici bețivi, ca și în lucrarea anterioară - frumusețea. Acolo am învățat să dorm dormind - trebuie să stai plat, să faci capul strict vertical și să încerci să adormi. Puteți dormi destul de bine. Somnul profund nu funcționează - capul va începe să cadă într-o parte și vă veți trezi. Este bine - nu puteți dormi la locul de muncă 🙂.

În restaurant am lucrat câteva zile pe săptămână și, prin urmare, pentru a avea două slujbe cu normă întreagă, am găsit o muncă suplimentară în încă două restaurante. Unul trebuia să călătorească foarte departe, pe bicicletă a durat 45 de minute într-o singură direcție. Îmi amintesc cum m-am repezit pe o bicicletă dintr-un restaurant îndepărtat de pe o plajă de noapte la hotel pentru oa doua slujbă. Romance! A fost deosebit de interesant să mergem la furtună 🙂.

Înainte de a mă duce să lucrez în cel de-al doilea restaurant, am trecut printr-un antrenament gratuit, datorită căruia am crescut nivelul de calificare, ceea ce a sporit și mai mult posibilitățile de câștig.

În primul restaurant, am încercat, de asemenea, foarte mult și am început orice lucrare. Chiar am vrut să cumpăr o mașină. Pentru a fi observat și promovat, am identificat pentru mine o schemă simplă și eficientă - chiar dacă nu există nici o putere, trebuie să întrebați pe șeful "Ce urmează?" (Ce pot să fac în continuare?). Tocmai mi-am obosit șeful cu aceste întrebări și mi-a dat seama că sunt doar un maniac (la fel ca acum în blogging 🙂), care nu știe ce oboseală este.

Câteva zile mai târziu eforturile mele au fost recompensate și am fost promovat - transferat la serviciul de banchete. Banchetele sunt, în general, un paradis pentru chelneri. Există o mulțime de lucruri mai puțin (datorită echipei) și mai multe câștiguri.

Curând el a venit la mine prietenul meu BCool, am cumpărat imediat un calculator, și am început o viață nouă - am descoperit pe Internet, care a devenit elementul meu.

Pe această eliptică atentă, voi opri povestea de astăzi. Am o mulțime de povestiri noi, pe care le voi publica din când în când. Rămâi pe valul de shakin.ru!