Recenzii de filme, filme în Perm

Recenzii de filme, filme în Perm
Acest film remarcabil regizat de Sam Raimi, care a dat lumii „Evil Dead“ și fără sfârșit „Spider-Man“, cu ușurință ar putea fi numit „Trageți tot ce poți în gură.“ Freud, văzând atât de multe operații diferite, cu gura unei femei dulci, ar plânge. Dar filmul, deși greu de crezut, nu are legătură cu diversitatea sexuală. El este despre blestem, fantome, medii, demoni și alte spirite rele.

Horror mistic, mai amuzant, a fost văzut de mult timp de fanii genului de groază. Filmul este atât de interesant, atât cât este bredyatina. Și fără sfârșit "bu-ha-ha" din sala de la moment la moment - aceasta este o confirmare.

Terenul este aceasta: muncitor tânăr birou Chris, în scopul de a urca pe scara ierarhica, refuză să se extindă de credit ipotecar bunica Gypsy ciudat, pentru că este blestemul unui buton paltoane fete. După ce, bineînțeles, cu fata s-au întâmplat tot felul de coșmaruri, cu care ea și prietenul ei se vor lupta în zadar și, în cele din urmă, ambii vor reuși să o primească.

Ca un film de groază, prin definiție, dar ... Avem de-a face cu o montare de benzi desenate uimitoare, nu fără stafide și, desigur, viziune unică a unui regizor talentat.

Turnarea filmului este absolut genial. Fata și băiatul principal - tineri cu expresii facială proaste, întotdeauna ochi rotunzi - păreau să fie scoși din mulțimea generală. Sunt simpli cetățeni simpli și neremnați. Eroina Alison Loman Chris a fost o femeie grasă în copilărie, iar din stres și stresul ia trimis dieta și a început să se aplece pe înghețată cu ciocolată. Copilul lui Klein, interpretat de Justin Long, este asaltat de familia lui cu pietre - părinții lui nu-i plac prietenele cu care se întâlnește. Și am întâlnit un cuplu într-un bar. Băieți obișnuiți. Diavolii care au loc cu ei nu corespund deloc cu viața lentă.

Există o lege a comediei - de a pune o persoană obișnuită în circumstanțe care sunt contrar jocului său obișnuit și de a face spectatorul amuzant. Filmul "Drag Me to Hell" este plin cu astfel de momente: începând cu lupta fetei cu bătrânul și terminând cu săpăturile mormântului.

Țiganca Sylvia Ganush este pur și simplu superba în urâciunea ei. O astfel de vrăjitoare bunică rece, cu fălci înfundate și un ochi care curge. Dar ea a fost o persoană cu suflet bun și după ce blestemul ei a murit, draga mea. Nu puteți jigni mătușa în vârstă, altfel demonii de capră vor veni la voi, care vor să vă ducă sufletul în iad. Pentru insultă, pe scurt, veți răspunde. Aceasta este o moralitate.

Directorul a reușit să elimine câteva momente frumoase demne de orice film de groază. Dar, în același timp, în fiecare cadru dezgustător există un indiciu de umor negru. Chiar și un ochi bombat într-o bucată de prăjitură pare să zâmbească. Și demonul-Lamia, care dansează peste foc, fiul unui mediu sau al unei capre vorbind - înspăimântător de comic - este pur și simplu încântat.

Da, iar narațiunea se mișcă destul de bine. Deși este previzibil. Au existat și momente ascuțite, umbre târâtoare și zgârieturi de porți. În același timp, muzica lui Christopher Young, care este maestrul de a crea aranjamente pentru lumea ororilor, ajută la construirea filmului în așa fel încât este imposibil să se rupă vederea din ceea ce se întâmplă pe ecran.

Astfel, Reimi a reușit să râdă, să înfricoce și să se bucure. Și cel mai plăcut lucru este că, în ciuda tuturor urâciunilor de pe ecran și a unui sfârșit teribil, impresia filmului rămâne cea mai pozitivă. Și acesta este talentul regizorului, nu-i așa?

Maria Kalinina (Perm)