Varecki Banks (Lacul Ladoga) - locuri de pescuit pe (clubul pescarilor din St. Petersburg)

Nu exact despre pescuit.

A venit toamna, este momentul în care telecomanda ajunge la țărm. Așa că m-am hotărât să verific un izobat de 7-8 metri pentru prezența acestui lucru. De asemenea, am trimis un coleg în zona "canalului surd", dar m-am dus la punctele mele.

Aceste puncte sunt toate găsite în mod independent, pe o hartă comună care nu sunt. Aceasta este, de obicei, "mese" cu o adâncime de 6,3-7,2, 200 de 200 de metri în regiunea izobatilor de 8 metri. Nu știu ce fel de pește alb este potrivit în toamnă, dar există o adâncime de păianjen pe o bază permanentă. Mai puțin de 3,5 kg de "bare" scurte nu am prins deloc. Cel mai mare este 9,5. Această știucă arată diferită, scurtă, umilă și cu aripioare roșii.
Lăsând la 05:30 de la Sumy am văzut în zona nervurilor Ligovsky au fost de aproximativ 7-8 bărci, așa cum am înțeles prins biban, dar biban acolo acum (a fost o săptămână în urmă) nu este foarte mare, așa că am condus la groapă Sumy. După 2 minute am fost deja acolo.
Se dizolvă cu 1 spin Rapala Magnum 25cm FT. Al doilea set în jos pe o grăsime de 28 cm de la Ripper MisterTwister (forelka) Inclusiv anticipativ sonar, a mers de-a lungul partea de jos a plancton.
Sa planificat să ajungă la Varecka Milestone cu 6,5 metri, se vor întoarce și se vor deplasa deja pe "mese" de 8 m.
Privind înainte, a arătat brusc o cireadă mare de pește, arăta ca o turmă de podleschika. De obicei, după aceea, spinerii vibrează puțin, când un burr lovește spatele bremei. Uneori chiar urât =) Dar de data asta sa întâmplat altceva.
Dunrigger a crăpat, frâna Rib.
Potrivit lui Hamminger, am întotdeauna controlul în jos, astfel încât să meargă la aproximativ un metru din partea de jos, dar uneori există cârlige oricum.
Apoi, dintr-o dată, din vântul lateral, cordonul a început să se deplaseze spre șurub și a lovit cablurile. Totul sa întâmplat foarte repede și când am oprit coloana, era deja târziu, cablul era înfășurat în jurul șurubului.
Pe tabloul de bord al lui Yamaha, motorul de verificare a luat foc. A început să copleșească valul pupa.

Așa cum am fost, mi-am testat în mod deliberat Ribul într-un val și m-am îndreptat spre valul de metri, încercând să-l duc în apă. Motorul a coborât aproximativ jumătate, dar cilindrii de 60 cm dau un efect de flotabilitate, încât este imposibil să conducă chiar și cu 300 CP.
În general, nu m-a deranjat, dar verificați-o.
Mai departe nu voi descrie pentru mult timp cum am ridicat această rețea murdară, dar tot nu am putut să o desfac, cordonul trebuia să fie tăiat.
Apropo vorbind, dacă ar fi un fel de progres, apoi atât de mult timp și pupa să se scufunde, astfel încât rețeaua nu este indicată reprezintă un pericol serios pentru trolling, în plus față de costurile.
În general, în continuare au fost solicitări către comandant pentru Yamaha, identificarea motivelor defalcării, etc. Pescuitul a fost, bineînțeles, stricat.
Ajungând la țărm, am scos șurubul, am răsuci cablurile, am aruncat clemele de la Akb și am scos "creierele" lui Yamaha. După ce verificarea a fost resetată.
Nu pare nimic criminal, dar a rămas un reziduu neplăcut. Și pentru a prețui mai mult și a pierde wobblers în planurile mele nu a intrat.
M-am dus în zona Kireviadului de est, am lăsat câteva locuri unde am prins 18-20 de gălbei. Până la 200 de grame totul a fost aruncat înapoi, unul pentru 500 de grame mi-a luat "la baie" pentru a lua off =)
Apoi m-am hotărât să mă duc la bostonul Varetsky și acolo am văzut ce se întâmplă.

În zona geamandurilor am văzut o barcă lungă care verifică rețeaua, după care am examinat mai multe repere cu binocluri. Am înțeles că nu ar fi posibil să prind acolo și am decis să mă mut pe Vest. După ce a condus încă 5 kilometri de-a lungul reperelor, la sfârșitul cărora nu era.
Apoi am scos un telescop, în care am văzut încă 3 barci lungi în zona de 8,8 bănci vizavi de Sumskaya. Am trecut și eu.
Apoi a mers la cap și a prins cel puțin acolo de la extremitatea estică a băncii, dar acolo totul era același în rețele.
Imaginea de ansamblu a fost pur și simplu uimitoare. Totul părea ca o rețea de aproximativ 25 km lungime. Toate "mesele" mele au fost complet blocate.
Ca urmare, m-am întors la Pitul Sumskaya și m-am dus la a patra isobată în direcția Ligovo. Dar dimineața era deja pierdută, era de 12 ore. Lănțișoare și un mic cenuscul au fost puse pe drum. Totul a fost eliberat. Pe creasta Ligovskiy, același lucru a fost un lucru minunat.
Apa din Ladoga este, în general, de culoare maro, după cum puteți vedea în rezervorul aeratorului. Aceasta este de aproximativ 3 ani în toamnă. Îți aduce în minte dărâmarea a ceva din zona pasajului navei.
A luat o sticlă, o voi da pentru examinare.

Ultima mea aruncare a fost la insula Kireviadului de Vest, m-am gândit cel puțin că era curat, dar erau și niște plase.

Am atașat o hartă a rețelelor, am văzut toate acestea cu ochii mei și am măsurat lungimea bazată pe urmărirea sonarului.

În ceea ce privește înțelepciunea de plase de pescuit cu astfel de scări, judecător pentru tine. Cred că peștele nu va fi atât de curând, de la cuvântul "absolut".