Revizuirea regelui Arthur 2 - Recenzii pe Jocuri - Articole

În mod surprinzător, faptul că epicul despre Regele Arthur poate fi un material excelent pentru o strategie în spiritul Războiului Total. primele pe care le-a amintit nu erau britanicii de la Adunarea Creativă. și maghiarii de la Jocurile Neocore. În timp ce britanicii făceau strategii "totale" despre oricine, dar nu despre legendarul lor conațional, regele Arthur a lansat un astfel de joc, după care britanicii vor fi greu să facă ceva mai grav pe această temă. Regele Arthur: Jocul de rol Wargame a combinat cu succes cele mai bune caracteristici ale serialului Total War cu un joc de rol plin de fantezie, complot de basm, magie și quest-uri de text. A doua parte a fost promisă să fie făcută și mai mare, mai frumoasă, mai interesantă, de-a lungul modului de corectare a greșelilor. Și promisiuni, cum ar fi, împlinite, doar mai interesante decât predecesorul său, "Regele Arthur 2" nu a făcut-o. Mai probabil, chiar și dimpotrivă.

La prima vedere, totul este în vigoare. Partea strategică pe harta globală și bătăliile tactice în pajiștile inundate și aventurile fabuloase. Potrivit complotului, Fomors mitice au atacat vechea Marea Britanie, infectând pământul și oamenii în jurul valorii de ceva rău - victima lui a fost Arthur. Începeți jocul cu fiul regelui legendar, care are nevoie să-l salveze pe tatăl său. Parcela este transmisă quest-uri text cu o mai mare, în comparație cu partea anterioară, non-linearitate. Este necesar să rezolvați ghicitorile, să efectuați investigații și să decideți în mod constant ce este mai bun: eliberarea unui hoț sau executarea, lăsarea avere pentru dvs. sau acordarea bisericii etc. Puteți chiar să ardeți Oxford împreună cu toți locuitorii infectați. Dacă manifestați milă, va trebui să luptați cu armatele monștrilor din orașul de ciumă.

Partea a doua pare mai frumoasă decât prima, dar nu suficientă pentru a justifica optimizarea monstruoasă, mai exact lipsa ei
Deciziile jucătorului se reflectă în viziunea asupra lumii și a religiei protagonistului: el poate fi un tiran sau un om cinstit, un creștin sau un păgân. Adevărat, dacă mai devreme toate acestea au afectat strategia, economia și tactica, acum bonusurile din perspectiva mondială deschid exclusiv noi abilități în unități și eroi. Acest lucru este foarte indicat - conceptul jocului a dat un rol spre o pompare monotonă. Ca și în prima parte, angajezi trupe în armata personajului principal și, în pas cu pas, navighezi pe harta din Marea Britanie. Dar numai mai devreme acest lucru a fost întărit de sarcina de a capta cât mai mult teritoriu posibil și de ao păstra, de a monitoriza starea de spirit în provincii, de a suprima sau de a preveni insurecțiile. Vecinii au atacat în mod regulat jucătorii, banii din tezaur nu erau suficienți. A trebuit să se rotească ca o tigaie: să acționeze pe mai multe fronturi dintr-o dată, să păstreze mai multe armate de alertă, tehnologii de cercetare, și influența asupra economiei și situația din provincie.

În "Regele Arthur 2" toate acestea nu sunt. Aici este necesar să nu se confrunte teritoriul, ci să se efectueze questuri de complot. Jucătorul nu încerca să se abată de la linia generală, el a fost interzis să aibă mai mult de o armată activă cu trei personaje, iar vecinii facut aproape invincibil, cel puțin la început. Nu poți ajunge la ele, dar ei nu vor și nimic de la tine: stau pe hartă și privesc cu grijă la jucător.

Cavalerii-eroi sunt încă împărțiți în trei clase: războinici, maghiari și generali. Îi poți da terenuri, dar acum nu mai are sens
Odată cu trecerea de proprietate se extinde, dar monitorizează starea de spirit în provincii și veniturile lor nu sunt necesare: acești parametri au fost tăiate. Bani în cantități imense sunt oferite pentru victorii în bătălii, iar deja în al doilea capitol trezoreria va fi inundată cu aur, care nu are unde să meargă. În ceea ce privește subzistența trupelor, nu vă mai puteți face griji - în astfel de condiții de stațiune, jucătorul trebuie să efectueze călătorii, să lupte, să pompeze unitățile de luptă și să construiască monotone orașele cu facilități care oferă aceleași bonusuri. Stând pe picioarele voastre, puteți, desigur, să mergeți la război cu vecinii, dar nu prea are importanță în acest sens. Bani și deci puiul nu-și croiește, armata este pompată aproape de la sine și menținerea relațiilor normale cu ceilalți domnitori este foarte ușoară. Adică, în loc de expansiune activă vi se oferă o diplomație lentă. Când nimeni nu atacă și nu aveți nevoie de ea, diplomația provoacă interes doar la început. Apoi, totul se reduce, fără să se uite, să plătească vecinii bani, să-i ajuți și în schimb să nu primești mereu bonusuri evidente - plictisitori, domnilor.

A devenit parte plictisitoare și de rol. Dacă mai devreme, eroii cavaleri aveau mai mulți parametri care influențează rezultatul aventurilor textului, acum există doar două atribute și nu sunt implicați în quest-uri. Interesul ar putea fi adăugat de capacitatea de a re-topi artefactele câștigate în lupte la elemente mai puternice. Dar, de fapt, nu prea are nici un punct în acest lucru: există o mulțime de probleme și puteți câștiga cu setul actual de ciocolată magică. Dar acolo unde nu există plictiseală, este în bătălii tactice. Aici, dezvoltatorii au făcut totul bine. Magia și arcașii au încetat să mai fie un mijloc universal de rezolvare a tuturor problemelor: acum puteți susține și pompa un scut magic peste o armată care absoarbe vrăjile inamice și împotriva împușcăturilor îndeplinesc cu succes tot felul de creaturi zburătoare. Au fost bătălii cu șefii, iar AI un pic mai înțelept.

În plus față de unitățile convenționale, puteți angaja acum în șansele tuturor monștrilor strălucitori și chiar dragoni
Din păcate, nu sunt multe bătălii dificile și cu adevărat fascinante. Cele mai multe pot fi ușor câștigate prin includerea funcției "auto". În plus, pe un teren accidentat, jocul încetinește în mod nejustificat și de multe ori zboară spre desktop. "King Arthur 2" este pur și simplu dezgustător de optimizat. Bug-urile și masa de frânare, și patch-uri de multe ori exacerbează doar problema. După ei, mulți nu încărc salvarea și jocul se prăbușește la fiecare 2 minute.

Desigur, dacă corectați optimizarea, atunci puteți obține plăcerea din partea a doua a "regelui Arthur". Există aventuri fascinante de text și un complot atmosferic. Pe măsură ce ne apropiem de final, apar mai multe sarcini interesante. Numai în cazul în care prima parte a ținut jucătorul în suspans, fără a lăsa să plece pentru un minut, atunci continuarea vă provoacă doar ocazional. Acest lucru este prea mic pentru un adevărat cavaler.

Revizuirea Lost Chron. Jocuri făcute fără iubire și diligență, ca un balon - coaja este, dar înăuntru este gol. Lo.

Revizuirea Podului "Sus" și "fund" în The Bridge - conceptele sunt relative. Mergând sub arc, puteți ușor să traversați.

Revizuirea SimCity Când SimCity a fost lansat cu o lună în urmă, tsunami-ul de furie a oamenilor - osh stupid - a fost difuzat pe Net.