Recenzii ale revenirii pisicii (pisica se întoarce)

Artiști: Naoya Tanaka

Producție: Japonia, Studio Ghibli

Durata: 75 de minute.

Cinematograful european este un oaspete rar al ecranului nostru. Și mai rar este cinematografia Țării Soarelui Răsăritean - Japonia. Neinițiați în acest film privitorul, în primul rând, atragerea producătorului: faimosul film de animație studio „Studio Ghibli“, creatia marelui regizor de filme de animație în Japonia Hayo Miyazaki. Acest film - rezultatul muncii unuia dintre "tinerii" regizori ai acestui studio - Hiroyuta Morita. Adevărat, "tânăr" poate fi numit condiționat - în timp ce lucra la acest film, regizorul avea 45 de ani.

Haru, de vreo douazeci de ani, a fost din nou ghinionist. Overslept, nici măcar noul ceas deșteptător nu a ajutat-o. Dar cel mai neplăcut lucru este că întreaga clasă a râs la ea târziu. În aceeași zi, întorcându-se acasă, ea a luat-o literalmente de pe roțile camionului cu camionetă. A fost atât de înfricoșător! Care a fost surpriza fetei cand pisica a vorbit ca un om si a promis sa-i multumeasca mai tarziu! Pisica își ține cuvântul. Sa dovedit a fi prințul regatului pisicilor.

Filmul este un basm mare pentru copiii de toate vârstele (vă voi spune despre o limitare mai târziu). Mai ales bine va fi pentru fetele care "pasiune ca pisicile". Într-adevăr, pisicile aici sunt minunate. Sunt complet diferiti, ca noi. Ele diferă una de cealaltă nu numai pe plan extern, ci și în ceea ce privește caracterul și gradul de "dăunătoritate". De exemplu, împăratul regatului pisicilor este o lașică urâtă, urâtă, care decide totul pentru fiul său. Adevărat, de fapt, sa dovedit că prințul are o opinie complet diferită și nu seamănă deloc cu tatăl său insidios și crud.

Filmul mi-a plăcut faptul că oferă privitorului posibilitatea de a nu numai cu tineri Haru călători în Regatul de pisici, dar, de asemenea, ne permite să înțelegem sentimentele ei. Noi nu sunt doar în căutarea după aventurile ei, dar, de asemenea, se simt împreună cu ea: este interesant pentru noi că este Regatul pisici? Iată să vă uitați la ea cu un ochi! Noi, impreuna cu Haru, intelegem ca aceasta este o miscare periculoasa.

Haru este o fată obișnuită, are o opinie și o apără, o protejează. S acest lucru ajuta noii ei prieteni: două pisici de la biroul Pisicii și o pisică albă din palatul împăratului Regatului Cats.

Singurul lucru care a pompat, așa că aceasta este traducerea titlului filmului în limba rusă. Nu există nici o întoarcere a pisicii în film. Mai exact, s-ar numi filmul "Frumusețea lui Cat de curtoazie". Ea are propria semnificație, pentru că pisicile sunt un semn de recunoștință, umplut Haru „valorile noastre“: soareci, iarba pisica, si chiar oferta pentru a deveni Cat Princess!

Desenul animat este uimitor, inteligent și sincer. Pentru fetele care visează prinții, această poveste, IMHO, este mult mai utilă decât Cinderella. Mai ales flat-Disney :) Am urmarit multe, de multe ori. Dintre acele desene animate bune care nu se deranjează.
Despre vârsta copilului: 3-4 ani

dar în opinia mea este foarte interesant și sănătos! foarte des o scanez. și a pictat bine. Îmi place de anime și îmi plac pisicile). deși nu susțin că există desene animate și mai bine!
Despre vârsta copilului: bine, de la cinci. așa că era mai clar ce se întâmpla!)

Nu ne-a plăcut foarte mult. IMHO prea zamorocheny, dar de la 7-8 ani cred ca ar fi placut copilului. Personal nu mi-a plăcut.
Pe vârsta copilului: 7-8

După cum am scris mai mult de un an în urmă:

„Fiind un fan al creativității Miyazaki, cu toate acestea, rețineți că“ Returns Cat „- foarte, film foarte mediocre face un mic grup de animatori necunoscute sub acoperișul Studio Ghibli Destul de trecerea produsului pentru a umple tăcerea dintre ..“ Spirited Away „și următorul film care promite Miyazaki terminați anul acesta. "

PS. Miyazaki, apropo, a terminat filmul. "Haul's Traveling Castle" - care este foarte recomandat pentru a vedea.
Pe vârsta copilului: de la orice