Cu privire la modul de îmbunătățire a eficienței de vânătoare subacvatice într-un iaz pentru crap, de vânătoare pentru pește, de pescuit în Ucraina

Mai întâi un mic fundal. Datorită poziției deținute și particularităților muncii vremii, nu mi-a fost niciodată suficient să pescuș normal. ar putea chema la muncă și la sfârșit de săptămână. Datorită acestui lucru, am început ușor de acoperire cu două perechi de ecrane, astfel încât cel puțin într-o tigaie, și să aducă pește (bine, pentru a calma soția gelos, desigur).

Mi-a plăcut un mic, destul de mic, îngroșat cu trestie și iaz de iarbă, care este din casă în șapte kilometri. Din partea sud-estică și nord-vest a fost închisă de pante abrupte și a legat două diguri mai mult prin diguri. Pescarii preferau în cea mai mare parte să prindă pe iazurile extreme, tk. "a mea" se distinge printr-o abundență de lemn de pluș și de apă limpede.

M-am dus la pescuit pe o bicicletă cu o barcă, iar ecranele nu au luat-o din iaz, dar au plecat în stufa de coastă. Odată ce nu le-am găsit pe site (am subestimat observația umană) și am decis să le caut la un nou loc de instalare în același loc.

Deci plutitoare încet, se bucură de peisaj, am observat o mare varietate de mari negre „lipitori“, așa cum mi se părea, sa strecurat afară să se încălzi în frunzele de alge, acoperă tot spațiul de jos la suprafața apei. La cel mai apropiat și mai apropiat aspect sa dovedit că acestea nu sunt lipitoare, dar aripioarele dorsale sunt de 2-3 kg. Ei au colectat leneșuri de pe culmea densă a vegetației.

Acum zece ani a fost și încă îmi amintesc cum inima mea a început să bată violent și părea că am văzut-o. Acum, ochii crapului au fost angajate în iarbă și sa strecurat mai aproape, am înțepat o vâslă în aripioara, ca și în cazul convins de realitatea a ceea ce se întâmplă, și a fost imediat okachen val de apă și alge marine grăbit spre mal pe urechi.

Două ore mai târziu m-am întors cu o închisoare construită în grabă dintr-o conductă de aluminiu de trei metri și un vârf de plumb de la un bisturiu. Stând pe talie în apă, ca și cum ai juca biliard, am luat niște crap pe 3 kg. Adevărat, aceasta este prima dată când nu a funcționat, a trebuit să realizăm o "lovire fără overclocking", adică mâna dreaptă este cât se poate de tensionată la împingere, iar stânga în acel moment a ținut sulița, apoi stânga neînțeleasă și am imitat slingul. Au existat mai multe astfel de pescuit. Am împărtășit realizările mele cu un prieten și mi-a sfătuit să iau de la el o armă scurtă cu o singură cameră, spun ei, așa că va fi mai ușor. S-a dovedit a fi mai convenabil: nu m-am scufundat încă, ci doar stătea în apă, coborând arma jos orizontal sub nivelul ei și împușcând crapul, nu mai mult de doi metri de mine.

Această vânătoare mi-a succedat în absența vântului, cu un soare maxim de undeva între 12 și 15 ore. De îndată ce au venit briza sau norii, peștele se ascundea, ceea ce însemna sfârșitul pescuitului. Apoi am învățat să văd o mare parte din ceea ce dă prezența peștilor, și ceea ce nu am observat înainte. Această mișcare a lamelor de iarbă și nu kamyshinok în ritm cu iarbă leagănă vânt și lintiței susurul apei în cavitățile dintre iarbă, și, desigur, celebrul „jart“ crap, care dă prezența chiar și fără vedere la iaz.

Nu aveam nevoie de argint, tk. adâncime, cu o jumătate de metru strat de silv în iaz a fost de maxim 170 cm, și nu a fost nicăieri să se întoarcă în stuf. Am atârnat încărcătura, astfel încât, atunci când am expirat încet, mă așezară pe fund și când am inhalat, jumătatea superioară mi-a plutit. În cizme am avut un cub de plumb. Deci, eu sunt într-o stare de semi-ponderate înăsprit peste trestia înainte sluggishly picioarele ei, încercând să nu facă zgomot și nu ridica ceata, a studiat „teren“ și experiența acumulată. zonele de hrănire și crap de parcare am învățat mai mult peste apă, iar acum am putut ajunge doar la partea de jos a acestuia, până când ochii lui erau ocupați cu iarbă pe partea de sus. Acest lucru nu a fost întotdeauna posibil, pentru că peștele a ales ferestrele dintre stufa densă, unde nu este senzațională, nu veți ajunge.

Atunci când se uită la partea de jos a crapului, am înțeles de ce, uneori, pătat de fotografiere în trestii dense și concentrându-se pe partea de sus a canalului de smacking sau șoc lintiței: se pare că el a fost „în picioare pe coada“ integru printre kamyshinok, și l-am imaginat într-o poziție orizontală.

În plus față de cele de mai sus, am observat că peștii nu sunt proști de rupere prin dreptul, în cazul în care nu sperie, și plimbări culturale pe trasee subacvatice, un fel de coridor format prin desișuri de iarbă și stuf bolti. Așa că am decis să-și petreacă o zi cu o secera în mână și barca în spatele și se taie prin coridoare lungi de lichidare, cu o lățime mare de linii moarte-end 60-70 cm, înflorește. Tăiați trestia într-o barcă și luați-o pe țărm, apoi înapoi la "bătălie"! Seara, "labirintul" era gata. Ajuns a doua zi, am văzut că suprafața apei în coridoarele pline cu lintiță și suprapus cu arcul de frunze de stuf. Drogurile ridicate de mine ieri s-au așezat și poți încerca. A fost o plăcere să vă mișcați de-a lungul coridoarelor! Zece buzunare ale labirintului mi-au adus patru crapine de la 3 la 4 kg și asta e pentru 20 de minute de vânătoare. A fost departe de cel mai bun rezultat. Timpul de vânătoare a scăzut în medie de la 6 la 2 ore cu același număr de exemplare. Casele erau fericite și sunt mulțumită de weekend.

Coada tratată a iazului

Deci, coada unui iaz arata ca!

Odată, pe o broșură pentru pescarii, am citit sloganul: "LEAVI PISUL - NU NU NEVOIE!"

De atunci am făcut asta. Sunt un avocat pentru căutarea activă a peștelui și nu-mi place să mă ridic (dacă nu așteptați o poziție favorabilă pentru o lovitură la un anumit specimen).

Aici, de fapt, la sfârșitul basmelor (despre iaz), și care citesc, ceea ce sper că se va dovedi util.

Dacă cineva va efectua labirintul propus "a la kottsi", atunci ia în considerare următoarele:

1. Direcția pasajelor principale de tăiere trebuie să corespundă direcției razelor soarelui la timpul de vânătoare ales, adică nu trebuie să te trădezi cu umbra ta.

2. De asemenea, nu ar trebui să fie directă. acest lucru facilitează păstrarea de cocoșuri în ea cu vântul din coada iazului.

3. Nu creați buzunare perpendiculare pe trunchi și prea adânci. Ar trebui să fie văzute prin peretele de stuf din coridorul principal.

4. Vă rugăm să rețineți imediat că toate acestea se pot face mai bine în a doua jumătate a verii, cu numărul necesar de "materiale de construcție".

Tema adaptării rezervorului "de la sine" este foarte interesantă, eficace și, după părerea mea, nu a fost niciodată înainte, cu excepția cazului în care eram în camera de chat a lui Alexei Goldenenko, care nu a fost descrisă.