Joacă rugăciune de comemorare, comedia de teatru - cumpărați bilete, recenzii

Cum să cumpărați un bilet

Biletele sunt achiziționate pe site-ul celei mai mari agenții de bilete din St. Petersburg "Cashier RU".

Biletele sunt plătite online. Visa și MasterCard sunt acceptate pentru plată.

Aflați mai multe despre procesul de achiziție. primire. întoarcere bilete.

Dragă audiență! Aveți posibilitatea de a cumpăra bilete electronice fără restricții.
Cu două zile înainte de eveniment, rezervarea biletelor nu se efectuează (rezervarea este valabilă 20 de minute).

"Rugăciunea memorială" a fost scrisă de Grigori Gorin pe povestea "Tevye the Milkman" de Sholom Aleichem. Acest clasic evreu a devenit unul dintre fondatorii literaturii în idiș. Piesa, pe care piesa se desfasoara pe scena teatrului "Comediilor", este considerata cea mai buna lucrare dramatica a lui Grigory Gorin.

Toată acțiunea are loc într-o perioadă de alarmă pentru Rusia - 1903-1906. Războiul ruso-japonez, revoluția, adoptarea constituției, pogromurile evreiești - s-ar părea că fiecare dintre ele ar trebui să fie preocupat exact de aceste evenimente. Dar lapicul Tevye-Tevlya din satul ucrainean Anatovka nu-i pasă deloc, pentru că are o altă durere de cap - cele trei fiice ale sale au crescut și este timpul să se căsătorească cu ei.

S-ar părea, bine, ce e în neregulă cu asta? Da, doar fiicele ei s-au dovedit a fi de un personaj și nu vor să asculte orbește alegerea tatălui lor. Toți, ca unul, vor să se căsătorească numai pentru iubire.

Și acum înțelept Tevye va accepta sau respinge alegerea fiecăruia dintre fiicele sale: unul, în loc de cei bogați vor alege unul care are sufletul de un ban, o a doua dragoste revoluționară, iar a treia, în ciuda credinței și a tradițiilor a căzut în dragoste cu un tip rus simplu. Ironia, o mulțime de glume și o atmosferă emoțională generală a spectacolului este o alegere foarte dificilă, care poate distruge peste noapte lumea familiară și familiară în care trăiește Tevye. Și trebuie să facă un pas dificil - fie către fiicele și fericirea sa, fie în direcția opusă.

Această situație ar putea fi lipsită de speranță dacă dragostea totală iertată și umorul trist, dar salutar nu au venit în ajutorul eroilor. La urma urmei, așa cum se întâmplă adesea, tristețea și distracția merg mână în mână și din această uniune se naște adevărată înțelepciune. "Toată lumea râde și plânge" - astfel se termină piesa lui Grigory Gorin, pe care publicul teatrului "Comediilor" îl poate vedea.

Durata: 3 ore 30 minute.