Răspunsul călătorului cu privire la compania aeriană etihad airways (etihad airways), aproximativ

În primul rând, vreau să vorbesc despre cum am cumpărat bilete.

- când la bord există un personal zâmbitor,

- în toalete puteți intra oricând,

- pentru fiecare pasager este dat o pătură,

- o pungă cosmetică mică, în care există o periuță de dinți, paste, șosete, birushi și mască de ochi,

- fiecare are un meniu în limba rusă și în limba engleză, și este divers,

- în fotolii există o consolă și totul. Televizoarele funcționează!

- perne pentru dormit

- apa este purta constant!

- în toalete este întotdeauna curat, există un spray pentru față, toate articole de toaletă.

Și atmosfera generală de bunăvoință!

Am zburat diferite companii aeriene, și aproape toate cele de mai sus, au și ele, dar ceva este rupt, ceva este limitat etc. Dar despre acest alt moment.

De aceea, următorul zbor pe care am vrut cu adevărat să îl port la compania Etihad. Pe site puteți alege o limbă, dar mai des este determinată automat de motorul de căutare.

În secțiunea de rezervare a zborurilor, am parcurs procedura obișnuită - înregistrarea, datele, data de zbor. După aceea, am ales tipul de mâncare "Făină cu conținut scăzut de grăsimi" (alimente cu un procent redus de grăsime) și locuri. Am avut un zbor de legătură spre Abu Dhabi și am ales mese și locuri în ambele avioane. Site-ul arată clar aspectul aeronavei dvs., astfel încât alegerea locurilor nu a provocat probleme.

Sfârșitul rezervării - plata prin card. Un minut mai târziu am primit un mesaj pe e-mail și un e-bilet. Imprimați întotdeauna bilete și sfătuiesc pe toată lumea să facă acest lucru, deși baza de date a companiei are deja un număr de armură care este emis în numele dvs. Am cumpărat un bilet cu 5 zile înainte de zbor.

În ziua și ora stabilite, am ajuns la aeroportul din Minsk. Totul a fost standard aici: înregistrare, aterizare și exact la ora 14.05, așa cum a fost scris în biletul meu, am început să decolam! Flew!

La bord a fost un însoțitor de zbor rus și tip Arabă - foarte prietenos și zâmbitor ambele, dar mi-a plăcut tipul mai mult)) pur feminin)

Mi-am rezervat un loc lângă fereastră, și nimeni altul lângă mine nu ședea! Frumusețe!

Când am plecat, am început să dăm mâncare. Și am fost primul care primea o comandă cu un semn "special". Așa cum am comandat - alimente cu conținut scăzut de grăsimi: carne de vită fiartă, legume aburite, orez brun, bun, fructe, apă într-un recipient închis special. Totul a fost foarte gustos! (în zborurile rusești nu mănânc nimic, este oribil, dar despre acest alt moment)

Vecinii mei ucraineni, stând în urmă (deja beți în mod decent fără taxe vamale), au început să respire și să ceară alimente. Stewardesa a cerut politicos să aștepte și a explicat că nu au comandat anterior nimic. Vă puteți imagina situația? Aveam sentimentul că eram într-o clasă de afaceri. În general, am avut deja timp să mănânc și să mă uit la jumătate din film când ucrainenii au început cina. Deși, unii dintre ei deja "nakushalsya, fără a aștepta - cineva snoring pașnic.

5,5 ore au trecut neobservate. Singurul lucru pe care avionul era mic și care se agita constant.

Cu o oră înainte de debarcare, a apărut orașul Abu Dhabi. Oricine nu a văzut acest miracol din punctul de vedere al păsărilor, vă recomand. Aceasta este una dintre cele mai bune specii pe care le-am văzut - seara Abu Dhabi! La bordul Etihad! Am fost fericit!

Un pic despre viata - a vrut să fumeze, și m-am gândit că puțin peste o oră de a fuma au timp pentru a merge la baie și du-te să se înregistreze pentru următorul zbor către Bangkok.

Dar tocmai ne-am întors și ne-am întors. Zborul a fost amânat timp de 30 de minute. Aveam 40 de ani. Am început să mă deranjez.

În cele din urmă, am aterizat, am fost dusi la intrarea în autobuz. Un aer fierbinte mi-a suflat în față, umed, dar atât de plăcut. Nu vroiam să părăsesc deloc Abu Dhabi. Dar era necesar să zbori mai departe!

Și acum mergem la aeroportul local. Slavă Domnului că e mic, bagajul am luat până la sfârșitul călătoriei, așa că a fost ușor, dar cu o dorinta de a fuma sâcâitoare (da, un obicei prost, dar atunci când este - ea însăși declară).

Era o coadă îngrozitoare la aeroport. Aparent, nu numai că avionul nostru a întârziat.

25 minute - ultimele minute ale înregistrării pentru un alt zbor. Desigur, am uitat de obiceiul meu rău și am alergat să mă înregistrez.

Avionul care zbura spre Bangkok a fost uriaș. M-am dus imediat la toaletă în avion (acest lucru se poate face, spre deosebire de rusa !!) și ia locul ei, pe care a rezervat-o pe site. Imediat am auzit "Bună ziua!" - Vecinul meu era Petersburger. A zburat să se odihnească în Bangkok. Și cu câteva zile înainte de plecarea din Minsk, am reușit să vizitez Sankt-Petersburg, iar acest oraș ma impresionat foarte mult, ca întotdeauna. Prin urmare, 6,5 ore de zbor au trecut neobservate și distractive.

Dar vreau să spun că a fost înainte de zbor. Chiar și la aeroport, am văzut că vecinul meu ucrainean (cu care am zburat de la Minsk), a intrat în zatarivatsya duty-free. Eram sigur că vor întârzia. În plus, m-au întrebat despre camera de fumat. Deoarece nu există fumat în Minsk! Deci, ține minte!

Dar zborul a fost reținut exact 20 de minute și toată lumea a avut timp. În depărtare, am văzut pe ucraineni. De data aceasta au dormit liniștit.

Când avionul a decolat, am început să distribuim mâncare. Din nou, am adus primul, etichetat „speciale“ (vecini hărțui saliva, ca aeronave de mare, a fugit în jos încet) am din nou a reușit să mănânce tot, atunci când rândul meu a venit în rândurile noastre - a fost frumos) E adevărat, îmi pare rău. În acest moment am adus somon pe gratar, salata, fructe, brioșă, apă într-un recipient închis, unele dulceață (dar eu nu am mancat). N-am mâncat nimic, chiar și cafeaua nu se potrivea. În plus, stewardul care ne-a servit, a adus mereu ceva de mâncare. Foarte frumos tip. Îl voi aminti de mult timp. Pe parcursul întregului zbor a comunicat cu toată lumea, a glumit, a zâmbit. Am vrut chiar să mă mut în Abu Dhabi și să lucrez în Etihad!

După cum am scris, 6,5 ore au trecut neobservate. Avionul nostru, ca o navă mare, plutea prin aer. Nu am simțit nimic, deși, sincer, foarte frică de zbor. De fiecare dată când am vizionat filme, ascult muzică, am jucat jocuri, în general, era super, ca întotdeauna. Și la bord erau șase administratori, dintre care trei s-au dovedit a fi fete rusești! Prin urmare, cine nu vorbește engleza, nu vor exista probleme!

Am zburat la Bangkok Exact la ora 6.50 dimineața, așa cum a fost anunțat! Asta este, am prins cu timpul, care a fost întârziată în Abu Dhabi.

Din această călătorie am avut o pătură de Etihad și o pungă cosmetică. Un alt plus - puteți lua totul cu dvs., cu excepția căștilor))

Voi încheia povestea mea cu o evaluare de 9 puncte. Din cauza faptului că stația de andocare a fost scurtă, a trebuit să mă deranjez puțin. Dar, după cum am spus, cel de-al doilea avion a așteptat pe toți cei care au întârziat. Și trebuie să renunți la fumat. A fost un semn de Sus pentru mine)

Vă recomand să zburați cu Etihad. Eu personal nu fac schimburi pentru altcineva.

Aceasta este dragostea! și se confirmă cu fiecare zbor))

Și vă recomand să alegeți mai ales pe cei care se tem să zboare - pentru că la bord veți uita de toate temerile dvs.))