O călătorie cu un câine în Estonia

Poate cineva se duce la Crăciun în Tallinn. sau pentru Anul Nou, și intenționează să ia un câine împreună cu el, să nu părăsească aceeași casă pe o astfel de vacanță de familie. Deci, am fost în Estonia cu un câine în iarna și vreau să împărtășesc pe scurt ceea ce așteaptă proprietarii și animalele lor de companie în capitala Estoniei.

Ce cafenele din Tallinn sunt permise cu un câine, unde să meargă, precum și în ce fel de atracții vă sunt deschise împreună.

Documente pentru călătorie cu un câine în Tallinn

Cu un câine din Tallinn am mers de două ori și setul de documente pentru importul unui câine în Estonia nu diferă de documente. care sunt necesare în controlul veterinar în Finlanda. Spania sau Grecia. Aceasta nu este Letonia, unde există o cerere în ziare, pe care alții nu o au.

Lista documentelor pentru o călătorie cu un animal în străinătate, pașaport și vaccinare, am scris deja în detaliu (instrucțiuni despre cum să merg cu un câine în străinătate)

Dacă călătoriți cu mașina, certificate de schimb de la clinica veterinară locală la un certificat internațional se pot obține fie pe strada Botkinskaya (vezi controlul Vet la stația Finlanda), fie la frontieră. În primul caz, economisiți timp la graniță, nu depindeți de calendarul și angajarea angajaților la frontieră și treceți imediat la controlul vamal și al pașapoartelor. În cel de-al doilea caz, puteți rămâne blocat la frontieră prin emiterea de ajutor.

Importul unui câine în Estonia

Spun cazul nostru. Aceasta este o călătorie cu un câine în Tallinn în scopul turismului, și nu la o expoziție, nu pentru vânzare sau cumpărare de catel în Estonia.

Întotdeauna fac o declarație pentru ca un câine să treacă granița, conform regulilor. Da, ei nu o întreabă, dar fac și cere să ștampilezi. La trecerea frontierei de la Ivangorod, am ștampilat și nu m-am uitat la ea, m-am uitat la câine, glumit că îi va lăsa întotdeauna pe cetățenii și câinii lor acasă, asta-i tot. Dar, dacă aveți îndoieli, insistați-vă că o ștampilează.

Citește și: pregătim câinele și bagajele pentru zbor: pierdem greutatea

La fel cu documentele. Am întrebat unde era controlul, mi sa cerut dacă toate documentele erau în ordine. Am spus da, am făcut totul în prealabil. Ei bine, asta e tot. Controlul vetului la frontieră nu mai a trecut și câinele nu sa uitat acolo.

Controlul vetului în Estonia

Doar prostii. În Narva, jumătate din populație este vorbitor de limbă rusă, inclusiv la graniță. Am specificat unde este controlul, aș fi trebuit să înregistrez importul câinelui. Ne-am uitat la câine, tocmai am clarificat dacă au existat documente și toate, au renunțat, au ridicat bariera și l-au lăsat în Estonia. Pe drumul înapoi, nu am interesat pe nimeni deloc.

Unde să locuiți în Tallinn cu un câine

Dacă rezervați în avans, puteți găsi opțiuni bune și ieftine pentru apartamente în Tallinn, unde puteți găsi un câine. Dar nu sunt mulți, din păcate. Puteți vedea opțiunile făcând clic pe bannerul de mai jos. (La acest link un cupon de 20 $ pentru prima rezervare)

O călătorie cu un câine în Estonia

Dacă căutați cazare pe site-urile booking.com sau roomguru.ru. atunci merită să o faci în avans și nu în ultimul moment. Tallinn nu este un oraș mare, dar dorește să vină aici la sărbătorile de Anul Nou sau să se uite la Crăciunul din Tallinn. de exemplu, oh, câți!

Personal nu m-am așteptat la acest lucru și în cele din urmă, în ultima clipă, nu era nimic potrivit pentru bani. Și am rezervat un hostel Hostel MO. Bine, de fapt, a ieșit o varianta, deși comună și pe podea, dar la fel ca o pensiune cu mai multe locuințe se află la etajul al doilea, iar la primul au fost camere duble. Acesta este situat chiar în afara zidurilor vechiului Tallinn. Hostelul era cald, avea o bucătărie, avea propria parcare și când mergeam cu feribotul spre Stockholm, am lăsat mașina acolo pentru o taxă suplimentară, iar mașina se afla într-o zonă închisă.

În cazul în care să meargă un câine în Tallinn

De fapt, puteți face o plimbare și faceți afaceri într-un mic parc lângă pensiune. Dar plimbându-mă în jurul zidurilor vechiului oraș am găsit o platformă pentru câini. Straight pentru un gard, unde poți desface câinele și lasă-l să ruleze. Cu o zonă de antrenament pentru câini. Așa că, seara, am mers să fugăm aici.

Citește și: Primăvara va veni în curând și se va trezi acarienii

O călătorie cu un câine în Estonia

Aici, în fundal sunt zidurile vechiului oraș, iar turnul din dreapta este Hermanul lung, pentru a putea naviga acolo unde este locul de joacă.

Cafe, unde au lăsat în Tallinn un câine

Nu sunt mici, de fapt. Nu am mers la cele mai populare locuri, pentru că, în general, călătoria era bugetară și căutam un loc ieftin de mâncat în Tallinn. Nu este fast food. Din această listă am vizitat:

Cofeina de cafea de rețea. Există cafea cu adevărat și sandvișuri, dar podeaua din lemn și câinele se pot încălzi sub bancă și nu pot îngheța.

O călătorie cu un câine în Estonia

De asemenea, plimbându-se de-a lungul străzilor orașului, era o cafenea cu un semn pe ușă pe care poți să o duci acolo dacă câinele este crescut. La ceea ce este atras nici mai mult, nici mai puțin, ci un Labrador.

Cafenea este situată în Catarina Lane, numită Sinilind. Este situat chiar în interiorul zidului orașului lângă intrarea în turnul lui Hellman.

Vizitarea orașului Tallinn cu câinele

De fapt, în Tallinn îmi place să merg în oraș. Da, există muzee diferite, unde puteți merge, dar nu a mers niciodată. Da, și doar de mers pe jos în jurul orașului de fiecare dată nu este foarte nou, data viitoare am să iau un ghid interesant în Tallinn.

Și astfel, cu excepția faptului că pe pereți nu puteți urca cu un câine sigur. Și doar umblați și priviți cine va interzice. Să aruncăm o privire la Tallinn.

O călătorie cu un câine în Estonia

În general, câinele poate merge la Tallinn. Dacă locuiți în apropierea centrului vechi, ridicați încă un hotel lângă zona câinelui, atunci nu ar trebui să existe probleme.

Unde să trăiți într-o călătorie

Eu însumi folosesc întotdeauna site-ul RoomGuru care compară prețurile pentru toate sistemele de rezervare. Alegeți atunci unde este cel mai ieftin la carte și tot.
Dacă călătoriți mult, atunci sfătuiesc cel mai bun card SIM pentru excursii în Europa și nu numai. așa cum am făcut eu. Prin codul sestrik este garantată o reducere de 5 sau 10%.
La acest link o reducere de 1000 de ruble pentru rezervarea hotelurilor din întreaga lume.

Călătoresc în jurul lumii când pot și vreau. De când am început un câine, încerc mereu să o iau cu mine. Noi conducem acest blog pentru tine. Sper că suntem folositori pentru dvs., totuși)