Bună ziua tuturor!

Îmi împărtășesc experiența călătorului independent în Brazilia, visând întotdeauna să vizitez acolo.

Brazilia este o țară mare și interesantă și pentru a vedea cât mai mult posibil, este mai ușor să se deplaseze în țară cu avionul. Itinerarul meu a fost după cum urmează: Rio de Janeiro - Foz do Iguaçu (sud) - Manaus (nord-siguranțe) - Recife (nord-est) - Rio de Janeiro. 2 linii aeriene GOL. TAM efectuează comunicarea între orașe, principalele aeroporturi din Rio de Janeiro și Sao Paulo. Dar nu vă grăbiți să cumpărați bilete pentru fiecare zbor. Pentru străini, există sistem, care este semnificativ mai ieftin aviaproezdnogo, dar aveți un zbor internațional trebuie să fie cumpărat, atunci când completarea formularului, trebuie să furnizați un număr de bilet. Puteți să comandați o astfel de carte de călătorie la www.brol.com. acesta este un site american, care este foarte convenabil, vă puteți construi traseul, principalul lucru pe care era circulară și să includă nu mai mult de 4 linii. Costul de 505 dolari + comisioane, am avut 676 de dolari pentru 6 zboruri (în 2 direcții au existat doar zboruri de legătură). Plata prin harta site-ului nu au trecut, așa am scris de pe acum și în viitorii angajați ai companiei m-au ajutat în obținerea de bilete. Atenție, vă rog. a existat un moment când mi sa spus că am avut 6 zboruri, și are nevoie de 4, la care am răspuns că acoperi cu plăcere un zbor direct dacă există una, pentru că în normele indicate la 4 destinații la mine le-a fost de 4, explicația mea este primită, și toate elaborate. Când planificați traseul, să acorde o atenție la timpul de andocare, Direct la andocare a fost 1,5-2 ore, în caz contrar poate fi întârziat pentru zbor, compania va oferi curs și un hotel și bilet de avion la alta, dar timpul se va pierde, iar planurile pot fi spulberate.

Toate biletele sunt cumpărate, este timpul să ne gândim la locuințe. Voi spune imediat că am mai mulți prieteni în Brazilia și câteodată am rămas cu ei, toate hotelurile au fost rezervate prin booking.com

În ceea ce privește banii, am plasat două treimi pe două cărți, iar o treime au luat bani, aproape peste tot existând posibilitatea de plată pe card, iar numerarul este necesar numai pentru călătorii și în cafenele și magazine rare. Al doilea card în cazul în care brusc fura prima, ceea ce este foarte probabil în Brazilia.

Limba, eu știu doar limba engleză, dar t. Pentru a. Citește că, în Brazilia, puțini oameni vorbesc în limba engleză, am cumpărat un phrasebook brazilian portughez, de fapt, suficient pentru a învăța cuvinte de bază, cum ar fi numele fructului, autobuz, cum să obțineți, cât de mult costă. Brazilienii sunt foarte prietenoși și întotdeauna gata să ajute. În general, în Brazilia m-am simțit acasă, oamenii și comportamentul lor sunt foarte asemănătoare cu ale noastre.

Am stat pentru o noapte cu un prieten care locuieste in zona de plaja Copacabana, a petrecut noaptea în dimineața ne-am dus la Foz do Iguaçu (taxiul de la casa ei de la aeroport costa 55 reali). Zborul Rio de Janeiro - Foz do Iguaçu durează aproximativ 2 ore, am ajuns la cină, rapid luat bagajele și hotelul a mers la cabina (55 Reais), a fost posibil să meargă cu autobuzul (3 reali), dar autobuzul trebuie să aștepte și el nu livrează la hotel, și cu lucrurile pentru a trage nu este convenabil. Am rămas la Hotelul Lider Palace. care este situat pe Av. Juscelino Kubitschek, o stradă centrală a orașului și te duce oriunde te duci, există o mulțime de autobuze și terminalul de autobuz principal, astfel încât aspectul de hoteluri de pe stradă, dacă luăm în suburbii, este scump și poate fi mutat doar cu taxiul. În hotel am primit o hartă detaliată a orașului. După masa de prânz în cafenea lângă hotel, ne-am dus pentru a vedea Bird Park (Parque das Aves) urcat în autobuz (2,85 Reais), care ne-a condus la terminal, unde am fost transferat într-un alt autobuz și a plecat deja gratuit! deoarece înainte au plătit tariful.

Numai în Brazilia! Partea 1

Bird Park și Iguazu Falls Park se află în apropiere, și este convenabil pentru a viziona într-o singură zi (2-2,5 ore păsările parc și cascade 3:00), dar am avut timp doar pentru un singur lucru. Bird Park este deschis până la ora 18.00, prin modul în care brazilienii folosesc timpul de desemnare pentru amândoi este 18.00, și nu 18 ca în limba engleză. Costul biletului în parc este de aproximativ 15 $, plata prin card, personalul a vorbit în limba engleză, cu biletul veți obține o hartă a parcului și propria lor de mers pe jos și admira aceste ființe nepământești. Bird Park este ceva care este deosebit de emoționant și interesant la toucans curioși și temerari, ele pot fi chiar aproape, dar păsările nu au voie să se atingă. Cage cu papagali care amintesc de intriga filmului Hitchcock „The Birds“, papagali țipă, astfel încât să nu te poate auzi, se arunca cu capul veți obține o mulțime de impresii pe scurt))) Această zi am terminat cina cele mai delicioase din Gaucho shuraskarii (Churrascaria face Gaucho, Rua Tarobá 632) se află la 100 de metri de Terminal. Era sărbătoarea stomacului, atât delicioase, proaspete, sochyaschegosya carne, aperitive și deserturi (deserturi deliciu complet, am uitat cifra deloc) și toate pentru 25 Reais, băuturi incluse. Luați totul în porții mici, deoarece există atât de multe lucruri pe care trebuie să le încercați! Înțelesul Shuraskari este că plătiți o sumă fixă ​​și mâncați cât doriți.

Gâtul Diavolului, Cascadele Iguazu

Partea argentiniană a cascadelor Iguazu, Diavolul Gâtului

cascade Iguazu, Argentina

cascade din Iguazu, partea argentiniană

Iguazu, cele mai frumoase cascade din lume

Ultima mea zi în Foz do Iguaçu a început cu o excursie la centrala hidroelectrică Itaipu, este un proiect comun al Braziliei și al Paraguayului, este ușor să ajungeți acolo cu unul dintre autobuze. Există 2 tipuri de excursii, un studiu - o oră și costă un penny și 2,5-3 ore în interiorul centralei electrice mai scumpe, dar nu am avut timp și m-am limitat la un sondaj. Dacă nu ați mai văzut-o centrală hidroelectrică asigurați-vă că pentru a verifica aceasta afectează crearea omului nu mai puțin decât crearea naturii în domeniul său de aplicare. Ceea ce mi-a plăcut era că pe teritoriul instalației, angajații care se pensionau să-și planteze propriul copac și un semn lângă el, cine și când a fost plantat și care a lucrat, cred că este minunat.