Într-o zi de la

După cum se spune, "de la nava la minge" - s-ar putea suna prea tare, dar așa m-am simțit ieri. Dimineața a început cu un autobuz care trebuia să ne ducă acasă. Având în vedere că toată noaptea precedentă nu am dormit (sau, mai degrabă dormit, dar numai 2 ore), drumul mi-a fost dat un timp de greu, (de altfel, somnul nu a dat inspirația pe care nu a încetat niciodată să furnizeze idei creierului pentru noi rucsaci, în cele din urmă a trebuit să se supună și să se așeze face schițe și notițe - este o astfel de noapte productivă ieșire) la sfârșitul .Pod de drum, din cauza loviturilor și de conducere rapid, eu încă simțit rău. În această stare am ajuns acasă. Dar mai era încă mult de făcut. A fost necesar să cumpărați noi culori pentru țesături, căptușeli, accesorii pentru rucsaci, hrana pentru o săptămână etc. De aceea, nu puteam adormi. Mulțumită soțului meu, care a insistat să dorm cel puțin o oră, pentru care i-am fost recunoscător până la sfârșitul zilei. După somn, pregătirea cina, prânzul a doua zi, am mers la cumpărături. Îmi place să vin la cărți și magazine de creație - se pare că în aceste locuri un mic copil se trezește la mine, căruia totul este "necesar" și "vreau"! Dionysos, uneori, pur și simplu fizic nu pot sta între rafturi aruncarea meu aglomerat lucruri foarte necesare și, ca un soț fidel, se duce să aștepte pe banca de rezerve, în timp ce eu încă mai fac alegerea

Din nefericire, accesoriile nu erau necesare, dar au luat plăceri neplanificate pentru ei înșiși - ceai delicios cu marțipan, aromoconus și o peeling de clasă nouă din magazinul organic cu merișor și rowan! Seara sa încheiat cu o cafea și o călătorie acasă. În începutul dificil al zilei, deja nu mi-am amintit)
Acum mă duc în așteptarea unui weekend plăcut, cu croissante de casă și ceai de marțipan.

P.S. Cartea de pe fotografie este un dar de la soțul ei, ca o reamintire a importanței odihnei și a timpului pentru ea însăși. Uneori este frumos să citești o carte sau să urmărești un film doar pentru suflet, care nu are neapărat un înțeles profund, dar principalul lucru este că ești bun în acel moment.

Și cât de important este pentru tine în viața ta?