Recenzii despre școala de zâmbet de calificare în acțiune - pagina

Ne-au fost oferite bilete. Mergem doar la teatrele clasice. S-au stabilit sceptici, dar au fost plăcut surprinși - și performanța a plăcut foarte mult. iar actorii au jucat perfect! Vă mulțumesc foarte mult! Singura observație (mai ales subiectivă - având în vedere vârsta noastră) - este dificil să urcăm și să mergem în jos din ultimul rând pe care l-am primit. Dar impresiile din acțiune și din teatru nu s-au diminuat.

Când am venit prima oară, m-am gândit, sincer, că a așteptat tot gunoiul))) Dar actorii și teatrul mi-au plăcut surprinși.

Încântat să surprindă

Când am venit prima oară, m-am gândit, sincer, că a așteptat întregul coș de gunoi)) Dar actorii și teatrul mi-au plăcut surprinși. Și spectacolul a fost perfect executat și locul în sine a fost amintit pentru atmosfera sa. Un loc bun, vino, mulți îi vor plăcea.

Ce ai nevoie pentru a petrece o seară interesantă? Întrebând la o astfel de întrebare în weekend, sa decis să mergem la teatru.

"Uciderea lui Gonzaga"

Bine ai venit! Am urmat lecția de testare a actoriei și mi-a plăcut.

Lecția de lecție

Bine ai venit! Am urmat lecția de testare pentru actorie și mi-a plăcut. Recent am fost promovat la o poziție de conducere, așa că acum trebuie să comunic cu oamenii foarte mult, să țin prezentări în fața unui număr mare de persoane, ceea ce este puțin dificil pentru mine. Prin urmare, am fost încântat că programul dvs. vă ajută doar să depășiți jena și teama de a vorbi în public. Mi-a plăcut, de asemenea, exercițiile de concentrare și de memorie. Și, în general, întreaga sesiune a avut loc într-o atmosferă plăcută și relaxată. Chiar îmi amintesc numele tuturor tipilor care au venit în același mod ca și mine pentru prima dată, și pentru amintirea mea, aceasta este o faptă (și toate datorită antrenamentului). Vă mulțumesc foarte mult, cu siguranță voi semna!

Școala de abilități de acțiune Smile :) Am găsit teatrul când

Mulțumesc tuturor! :)))

Școala de abilități de acțiune Smile :) Am găsit teatrul atunci când studiez Internetul pentru cursuri interesante. Timp de 1 an, am putut trece prin toate cele trei cursuri. Am vrut să vă mulțumesc mult liderului meu Liliya Mukha pentru dezvoltarea mea în domeniul teatral, datorită colegilor mei de clasă pentru timpul minunat petrecut împreună. Și cea mai mare mulțumire pentru managementul școlii, pentru ce ești tu. ))))

O performanță bună, doi actori țin holul timp de două ore, nici măcar nu am observat cum a zburat timpul,

O performanță bună, doi actori țin holul timp de două ore, nici măcar nu am observat cum a zburat timpul și, judecând după aplauzele lungi, spectacolul a făcut de asemenea o impresie bună pentru toți spectatorii!