Vacanțe cu copii în Nisa

Dragă ediție! Tocmai mi-am despachetat bagajele și m-am grăbit să împărtășesc impresii vii proaspete ale odihnelor noastre încântătoare cu soțul și fiul meu Platon. Copilul meu în primele sale 3 ani va da cote oricărui călător condimentată, el are în arsenalul de multe ore în aer și o taxa privată Baterii solare va dura timp de 10 ani, sigur.

Am ales nordul Italiei - Liguria. Sincer, am mers în această regiune, caz în care să ne mutăm la preferatul dvs. Nisa. Bucurându-se de Alassio italiană și de cele mai apropiate San Remo și Genova, am cumpărat bilete pentru Côte d'Azur.

Platon aduce excursii excelente la orice mijloc de transport - avion, tren, tren, barca, autobuz, el iubește său rucsac defilează bug și o mașină de sac personal pe roți. Și, de asemenea, fiul meu iubește călătorii și trucuri murdare. ).

Vacanțe cu copii în Nisa

Am mers la Nisa sub razele de dimineață ale soarelui provence fierbinte și ne-am îndreptat direct spre plajă. Ei bine, ce cuvinte pot fi găsite pentru a descrie această întindere azurie? ... uimitoare turcoaz mare, în mod constant zboară deasupra aeronavelor Aeroportul din Nisa Aéroport Nice Côte d'Azur.

Sigur, o mulțime de fani de la Nisa și călători dedicate, am fost pe Riviera franceză anul trecut, aceeași compoziție, dar mai - în sezonul cald al Festivalului de Film de la Cannes și Formula Grand Prix 1 în Monaco (am vizitat și că, și alta).

Bucătăria din Franța este una dintre cele mai scumpe și mai rafinate, este simțită în special în sezonul de vârf, iar micul nostru gourmet adoră fructe de mare.

În scurta vizită la Nisa, ne-am hotărât să vizităm parc familiar în seara, în jurul orei 18:00. Noi, turiștii încăpățânat și entuziast nu sunt deranjați de faptul că liftul nu a fost de lucru și a trebuit să urce un deal pe scări, cu un cărucior-trestie, fiul și Iepurașul lui, și nu spun nimic că am îmbrăcat pentru cină, și a fost ridicat la înălțimea tocurilor lor: ) Da, cred că maternitatea decorează, dar nu împovărează o femeie :).

Vacanțe cu copii în Nisa

Noi, împreună cu copilul, am plecat cu bucurie, soțul într-o îmbrățișare cu un coardă a rămas în urmă, dar sa urcat în sus. S-au urcat în primul punct de observare și s-au uitat în jur. Am fost dezamăgit de faptul că soarele a fost pus, iar Cote d'Azur și-a pierdut culoarea unică fără lumina soarelui. Dar înainte era o cascadă artificială și o panoramă uimitoare a orașului, portului și mării. Platon tras de mână pe scări, dar am fost oprit de polițist fluierând enervant care zel fluierat și a spus: «Stop! Les paparazzi» Din păcate, ne-am uitat cu totul despre regulile locale și a venit prea târziu, parcul și întreaga rezervă deschisă până la ora 19.00. Nu aveam de ales decât să coborâm cu desăvârșire până la poalele Muntelui Castelului și să ne întoarcem la Promenade des Anglais. Noi Platon a venit la marginea apei și a aruncat o monedă în mare, de neuitat Superstiția nostru ritual favorit ...