Un cărucior plin de bani sau o hrănire pentru picioare de ricșă

Pe malul Sukhum apare apoi o pereche de pedicabi care dispar și ceva care este imperceptibil pentru acest serviciu este foarte solicitat în rândul turiștilor. Colonistul Sputnik Vladimir Begunov își împărtășește amintirile, deoarece el însuși a lucrat ca pedicab în timpul sărbătorilor în timpul zilelor studențești.

În vara aceea, cu mai bine de zece ani în urmă, am venit la Anapa. Când m-am săturat să stau pe plajă și banii au început să se încheie, m-am dus în oraș, am decis să rămân aici până în toamnă. Am fost atras de pedicabi. Aveau clienți - și mai mult, se scurgeau pe stradă unul după altul, apeluri de biciclete și strigăte au sunat din toate direcțiile: "Tinerii nu vor să se plimbe?" Am vorbit cu băieții, după povestirile lor, sa dovedit că afacerea era profitabilă și sa dus la birou. Timp de zece minute de comunicare cu directorul a devenit clar că munca va trebui făcută de bandiți și de regulile lor.

„Ascultă, - mi-a spus directorul - un om de vreo cincizeci de ani, - o ricșă ia chiria Cât de mult lucrezi o zi -. Trei ore sau douăzeci și patru, nu-mi pasă, costurile de închiriere de șase sute de ruble pe zi nu a putut preda în numerar la cina următoare. zi - se aprinde „contra“, așa că vă sfătuim să nu întârzie, nu este câștigat, -. nu-mi pasă de bani pe care preda ar trebui să Dacă aveți probleme cu clienții, ei bine, există „bychit„cineva care nu vrea să plătească, sună-mă, trebuie să călătorească în jurul valorii. o brigadă în oraș, vor veni, vor fi lovite cu coarne la orice taur! "

Un cărucior plin de bani sau o hrănire pentru picioare de ricșă

O astfel de rămășiță din anii nouăzeci nebun la începutul zero a părut deja ceva din domeniul irealului. Văzând confuzia pe fața mea, el a zâmbit: „Ei bine, nu vă faceți griji, totul nu este la fel de dur ca se pare Șase sute de ruble - suma este mică, am niște tipi pe trei mii o zashibayut noapte, iar fetele chiar mai mult decât unul la toate .. - krasava în miniskirt a mers, băieții urau conflictele ei salbatic, toți clienții au condus la distanță apar rar, toată lumea știe că contactul este cel mai bine evitată „..

Ce sa întâmplat cu fata din mini-fusta, pe care toată lumea o urăsc, nu a vrut să o întrebe. După un alt chat pe dig, vorbind cu băieții care au condus turiștii, au cântărit toate argumentele pro și contra, am decis să încerc și a doua zi a mers la lucru. Totul sa dovedit, într-adevăr nu atât de dur ca părea la prima vedere. Velokriksh avea cam douăzeci de ani. Puteti merge doar pe drum care ruleaza paralel cu digul si folositi o singura fuga pe plaja. Plecarea spre acest teritoriu a fost pedepsită de o imensă amendă și de atac de către conducerea noastră criminală, care a fost folosită pentru a rezolva totul cu ajutorul banilor și a masacrului.

Băieții care au lucrat al doilea sezon, au declarat că, cu un an înainte, au călătorit în întreg orașul, dar autoritățile orașului au interzis această afacere, deoarece au avut loc mai multe accidente. În partea selectată a zonei pietonale, la aproximativ cinci kilometri distanță, erau cinci opriri. Prețurile au fost diferite: o sută de ruble călătoria minimă - trei sute de metri, întreaga rută - cinci sute de ruble, deși ultima a fost dată cu dificultate - la sfârșitul drumului a crescut brusc în sus. În primele zile de lucru, picioarele mele au fost dureroase - nu a fost ușor să rotiți pedalele de ore întregi, dar organismul sa obișnuit repede. După concediere, picioarele au ranit din nou timp de o lună, deja pentru că nu au primit zilnic volumul de muncă obișnuit.

Velikikhsha pe dig în Sukhumi

La stațiile de autobuz stăteam într-un rând și mergeam pe rând, ca șoferii de taxi. Noaptea, puțini oameni au observat ordinul și am călătorit de-a lungul întregului traseu sau ne-am oprit, strigând pentru clienți, promițând că această călătorie ar fi cea mai bună ce sa întâmplat în vara aceasta.

Ei au reacționat la noi în moduri diferite, cineva a sărit cu bucurie în cărucior să se simtă ca un gentleman, cineva sa încruntat, a spus că este umilitor, cineva părea să aibă prețuri ridicate. Ultima oară am propus să fim fotografiat într-un scaun cu rotile pentru douăzeci de ruble. Noaptea tariful era în creștere, dar de obicei nimeni nu a întrebat. Din taverne, publicul în roaming a fost aruncat cu bani, aveau nevoie de emoții și le-am dat.

Un cărucior plin de bani sau o hrănire pentru picioare de ricșă

Într-un loc, strada largă era limitată la posturile de la vehicule. Rickshaw-ul dintre ei abia a trecut. În primele zile am încetinit și am trecut cu mare atenție acest loc, dar apoi m-am îndrăgostit și m-am grăbit împreună cu toată lumea. Pentru această atracție am luat o taxă suplimentară. Firmele beat au filmat două ricșa, iar noi le-am condus cu curse, cu pietoni scurți. Accelerated de la un munte de kilometri la treizeci pe oră și a zburat acest loc îngust, fără a încetini. Din scaunul cu rotile unghiul de vizualizare sa schimbat, iar călătoria părea aproape de două ori mai mare decât cea a căruciorului. Nu am putut intra în logica pasagerilor de acolo. Călătorii scânteiau, frământau, priveau în timp ce alergară spre stâlpi și am fost uimiți de surpriza că nu ne-am prăbușit, dar am zburat fără să le prindem nici măcar. Și, desigur, au plătit pentru acest spectacol de sus.

Închirierea ("casa de schimb", după cum a spus directorul nostru) sa dovedit a fi mică, iar profitul, chiar mai mare decât cel indicat de el la dispozitivul de lucru. Într-o zi norocoasă, am câștigat cinci mii de ruble (salariul mediu în țară a fost apoi șapte - opt mii) și numit un prieten: „arunca în orașul său natal, toate vin împreună aici Month'll lucra în jurul valorii de ceas nebun bani ..!“ A venit și am început să mergem în schimburi. Am ales o ricșă, am convenit că nimeni altcineva nu ar lua-o, a cumpărat un stoc de anvelope, camere, spițe și piese de schimb. Au dormit în același loc, de multe ori au dormit pe stradă, în cărucior, și au lucrat și au lucrat.

- Fată, bine, unde ești, atât de tristă? Să te ducem de aici până la Turnul Eiffel! A fost un câștig-câștig număr, eu însumi a venit cu această frază, și în curând a fost folosit de toată lumea. Nu am înșelat pe nimeni și chiar am condus fete romantice la Turnul Eiffel. Anapa pe plajă a ridicat apoi o mică copie a acestei clădiri faimoase.

În cele două luni care a lucrat ricșă, am avut un caz în care clientul nu a plătit, dar apelul la șefii noștri, bandiți a rupt coaste vypendrezhniku, nu am făcut-o, și tocmai a aruncat acest episod neplăcut în cap și a continuat zâmbind clienților și vinde-le o buna dispozitie. Dar amenzile și interesul ("contra", după cum spuneam regizorul nostru în slang) nu mi-au trecut.

De câteva ori am fost amendat pentru un pahar de vin în timpul programului de lucru. Am avut o lege uscată și bucătarul a avut mai mulți observatori rătăcind pe stradă, care urmau acest lucru și i-au raportat. Într-o zi nu am trecut de timp și am mers la cafenea, unde un buzunar local mi-a scos portofelul. Era chiar înainte ca prietenul meu să sosească, nu era nimeni la care să se întoarcă, să plătească și ricșa de chirie. "Counter", trebuie să spun, a fost supărat. Băncile moderne se odihnesc. În total, m-am bătut a doua zi, nu chiar suficient pentru a acoperi interesul. Dar trei zile mai târziu m-am dus la zero și apoi am început să câștig din nou.

Un cărucior plin de bani sau o hrănire pentru picioare de ricșă

Apoi erau cam treizeci de ricușe. Oamenii sunt diferiți, a fost suficient și toată riffraff-ul. Cineva a suferit jocuri de noroc și a plantat tot ce a câștigat în mașini, erau vagabonzi care n-aveau unde să meargă. Lech, unul dintre băieți, a venit din Novgorod să se odihnească, a fost jefuit și sa hotărât să câștige un bilet de întoarcere. Dar a fost greu să salveze acolo - vară, soare, cafenele, fete - lumea din jur a constat din ispite. Lech coborî tot ce-i câștigase noaptea, iar dimineața, din nou, privea din nefericire la gară, de unde se îndreptau autobuzele spre Novgorod. Acest lucru a fost repetat în fiecare zi.

Cumva el nu a luat "casierul", și a plecat și a cumpărat un bilet acasă. Zborul lui pleca seara, la masa de pranz conducatorii nostri de banda aveau destul de el si el a inceput sa-l caute in jurul orasului. Am hotărât că cel mai bun lucru ar fi să-l ascundem în cel mai proeminent loc, chiar acolo, în parcarea ricșului. Au pus cărucioarele lângă grădina de flori. Acolo, într-un pat de flori din spatele cărucioarelor, el stătea toată ziua, iar seara sa dus acasă.

Oamenii nefericiți printre noi, de asemenea, lipseau. Cu un tip "băieți", băieții au numărat cumva. El a raportat tuturor celor care și-au permis să bea o sticlă de bere la serviciu, care a transportat pasageri departe de zona alocată, fiind ispitiți de un tarif dublu. Odată ce el însuși sa dus undeva într-un loc neautorizat. Băieții l-au urmărit și, când a plecat câteva minute, și-a scăpat pedicabul din stâncă. Repararea și interesul pentru două zile de nefuncționare, când căuta piesele necesare și repara transportul, se vărsase la el într-o săptămână de muncă pe unchiul său.

Subiecte principale

• Un cărucior plin de bani sau o hrănire pentru picioare de ricșă

Conflictele duc la o recesiune economică, la creșterea prețurilor la combustibil și la alimente, la deteriorarea producției și distribuției alimentelor, a declarat directorul general al Organizației Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură, Jose Grazianu da Silva

Aproximativ 200 de persoane doresc să sprijine legalizarea și o imagine pozitivă a cripto-valutelor în Rusia, care intenționează să marșă de-a lungul Piața Roșie.