Nunta - Nicholas sparks recenzii și recenzii de carte, isbn 978-5-17-058593-9, labirint

2-nd Roshinsky de călătorie, casa 8, clădirea 4 115419 Moscova, Federația Rusă

+7 (495) 231-46-79 +7 (495) 780-00-98 +7 (495) 723-72-95

nuntă

AST Continuarea romanului legendar Nicholas Sparks "Jurnalul memoriei", care nu este inferior primei cărți! Dragostea în căsătorie moare încet, dând calea obiceiului? Acest lucru se întâmplă, din păcate, foarte des. Dar nu se poate schimba asta. Wilson Lewis este forțat să recunoască - soția lui Jane nu se mai simte fericită. În fiecare zi suferă din ce în ce mai mult fără romantism, fără manifestări vii ale unor sentimente autentice. Vrea dragoste. Nu este confort, liniște, relații bune de familie - și anume dragoste, nebunie și tendință, ca în acele zile când Jane și-a întâlnit viitorul soț. Wilson înțelege: va trebui din nou să cucerească inima soției sale și să o ajute să re-experimenteze bucuriile, plăcerile și neliniștile adevăratei pasiuni.

Preț: 208 RUB
  • Nunta Nicholas Sparks Continuarea romanului legendar de Nicholas Sparks „The Notebook“, care nu este inferior la prima carte! Dragostea în căsătorie moare încet, schimbându-se

(comentarii 2 / voturi 0)

foarte mult. Am vrut să recitesc prima carte (citiți mult timp). În general, îmi place Sparks.

(recenzii 33 / din rating +26)

"Continuarea romanului legendar Nicholas Sparks" Jurnalul memoriei ", care nu este inferior primei cărți!"
    În toate acestea nu este o continuare, nu cred. Prin Noe și Ellie, această carte nu are nimic de a face (cu excepția faptului că destul, foarte puțin).
    Dar, în general, mi-a plăcut cartea. Deși, după un timp, complotul a scăpat complet din cap. Nu știu dacă e bine sau rău.))

(recenzii 7 / evaluări +19)

De ce oamenii se căsătoresc? Nu, nu iau în considerare căsătoriile "la nevoie", când diferite circumstanțe ale vieții îi forțează pe doi oameni să spună "Da" și să-și consolideze consimțământul pentru o viață comună cu o semnătură. Cota de leu a căsătoriilor, cel puțin una vrea să sporească, se bazează pe o dragoste mare, nebună și pasionată. Într-un moment, cei doi își dau seama că nu pot exista fără unul pe altul și apoi marsul lui Mendelssohn, inele, un buchet de mireasă, "Bitters" și o pereche de porumbei pe cer.
    Primele câteva săptămâni, luni sau chiar ani, cuplul flutura în jurul celuilalt ca un sarut fluture în public, du-te pentru stilouri, pregătirea reciproc pentru micul dejun, da un frumos lucruri romantice mici la fel ca asta, fără nici un motiv, scrie unul altuia sms-uri sau memo-uri obraznic, etc și altele. Apoi, rutina de uz casnic este episodul treptat. Copiii, facturile de energie electrică, probleme la locul de muncă, creșterea prețurilor la benzină, Nerespectarea Render gunoi mîngîie camasa greșit. Și acum, în dimineața în loc de sumbru sarut pasional „salut“ în loc de o cină romantică la lumina lumânărilor piure de cartofi cu carnati, flori numai în zilele de sărbătoare, sex programată.
    Aproximativ același lucru sa întâmplat cu personajul principal al cărții. Copiii au crescut și el și soția sa au rămas singuri în casa mare. Seara, nu era nimic de vorbit, nimic de discutat, nimic de planificat. Total străini pentru fiecare alt popor.
    Dar, odată ce au iubit, au prins o scânteie de fericire în ochii celuilalt, a căzut îmbrățișând adormit.
    Dragostea este dorința de a face pe un iubit fericit. Wilson Lewis a amintit despre asta, sa uitat în jur, și a dat seama că, pentru o lungă perioadă de timp nu a făcut soția fericită.
    Wilson a decis să reînceapă viața în relația cu soția, a conceput un plan grandios pentru a-și restabili căsnicia. Își aduce aminte de fiecare detaliu care o dată, de mult timp, era important pentru ambii. Și să-i fie nonsens câteva lucruri, știa că ele sunt importante pentru HER, pentru femeia pe care a ales-o, pentru care a trăit toți acești ani. Nu a făcut asta pentru sine, ci pentru ea.
    Cartea te face să gândești, să te uiți la partenerul tău în viață și să înțelegi dacă viața ta este încă plină de dragoste, dragoste, pasiune, sentimente care sunt adesea uitate în cursul vieții de zi cu zi a familiei.
    După ce citesc, vreau să fac lucruri nebunești, să fac lucruri frumoase și să-i iubesc.