Recenzii despre cartea neagră a cărții

Eu personal am ajutat această carte să se împace cu sfârșitul TBC. Cred că mulți fanii ciclului vor dori, în ciuda unei standardizări a complotului. În ea există ecouri ale acelui povești adulte de orori - Talisman, în care există o atmosferă a ciclului însuși. Pentru că sunt un fan - totul nu contează. În principiu nu sunt capabil să evaluez imparțialitatea regelui. Este această sete de a pedepsi un interpret, dar există un sentiment că și Gorgul nu o corectează.

Recenzii despre cartea neagră a cărții

Împărtășește-ți părerea despre această carte, scrie o recenzie!

Textul examinării

Review-uri de cititori

Recenzii despre cartea neagră a cărții

Romanul "Casa Neagră" este o continuare a povestii lui Jack Sawyer, un rătăcitor de doisprezece ani, personajul principal al cărții "Talisman". Jack a crescut, a intrat în serviciu în poliție, a obținut o mare recunoaștere ca detectiv. La treizeci și cinci de ani a plecat departamentul de poliție din Los Angeles, a cumpărat o casă într-un mic oraș din Wisconsin și sa retras. Când uciderea brutală a copiilor a început în oraș, Jack, prin "nu pot", a început să ajute la ancheta poliției locale. Crimele au fost legate în mod misterios cu lumea Dolin, precum și cu evenimente care au bântuit-o pe Jack din copilărie. Nu mi-a plăcut romanul "Talisman": a fost lung și plictisitor. Dar "Casa Neagră" este demn de mare laudă și cel mai mare scor, în ciuda unor momente foarte "dure", foarte neobișnuite chiar și pentru Stephen King.

Recenzii despre cartea neagră a cărții

Wanderer Jack a crescut, a devenit Jack Sawyer poreclit Hollywood, polițist de succes, el însuși forțat să uite ce sa întâmplat cu el în toamna lui douăsprezecea, a trecut pe drumuri - și pe de cealaltă parte a acestui - infricosator, cauta prieteni vechi, Văi. Dar văile nu abandonează pe cel care aparține ambelor lumi. Jack ajunge în micul oraș de destinație franceză, în cazul în care în urmă cu câțiva ani, înainte de a pleca la prematură „pensionare“, a arătat mare lucru, acolo să se odihnească, dar în curând devine implicat într-un nou ciclu - chiar mai crud și teribil. Cazuri care îl fac să-și amintească totul. Cazuri pe care nimeni nu le poate rezolva, cu excepția Jack Wanderer. Trageți-vă împreună, bătrân. E timpul pentru tine.

atmosfera de groază care încet evazate în Talisman este pompat și amplificat, dar pentru carte foarte lent, în cazul în care povestea ar putea accelera cel puțin o treime, cred că ar merge doar un beneficiu. Dar Stephen King știe cum să păstreze interesul cititorului pe o leșie scurtă, chiar dacă vă pare că sunteți deja plictisit.

Cel mai important lucru nu este să auziți o bătaie pe fereastră pe timp de noapte. Gorg! Abbala, Gorgul!
Taci, liniștită, imaginată.

Recenzii despre cartea neagră a cărții

Prima carte a anului este cu siguranță o alegere foarte bună. Sper că întregul an va fi la fel de interesant, interesant, interesant, atmosferic.

"Casa Neagră" este, într-o oarecare măsură, o continuare a "Talismanului", dar dacă nu l-ați citit, acest lucru nu vă va împiedica să vă bucurați de lectură. Din moment ce "Casa Neagră" este o lucrare complet independentă. De asemenea, ei spun că parcela se intersectează cu „Dark Tower“ Regele, dar cu ea, nu am luat (deși am de gând în acest an), prin urmare, nimic cu această ocazie nu pot spune.

Deci, Jack, Sawyer a crescut, a devenit un politist celebru cu fler fenomenal și capacitatea de a asculta și dintr-o dată treizeci de ani a demisionat și sa stabilit în pustie american să-și petreacă restul vieții sale de-a face cu oameni simpatici și contemplând frumusețea naturii.

Dar aici, în acest oraș minunat (care se numește French-Leding, ura, îmi amintesc.) Un maniac maniac este ucis, omorând și mâncând parțial copiii. Și nimeni, nici poliția locală, nici poliția raională, nici FBI nu pot face față. Deci, Jack va trebui să se implice în această chestiune. Și nu numai pentru că este un super-polițist, ci și pentru că, la un moment dat, când avea doisprezece ani, a găsit NECESITAT și a salvat cele două lumi.

Frații Grimm erau niște povestiri mediocre. Nici măcar nu se gândeau la nimic. Au luat doar un basm bine cunoscut și au adăugat detalii sângeroase.

Nu există sânge suficient în poveștile lui Andersen (deși, desigur, există), dar o mulțime de tristețe și filozofie.

Deci "Casa Neagră" este un amestec modern de narațiune filozofică a lui Grimm și Andersen. La ceea ce este bine ajustat, frumos construit și fără distorsiuni în ceva. Captează din prima frază și nu se lasă până la sfârșit.

Recenzii despre cartea neagră a cărții

Recenzii despre cartea neagră a cărții

Sunt un om rar, eu sunt bun la începerea unei dilogii, a unei trilogii sau chiar a ciclurilor întregi nu de la început, ci cum merge.
Și acum povestea micului Jack a rămas un mister pentru mine, deși, poate, într-o zi voi ajunge la el.

Deci, ce pot spune despre această carte?
Regele absolut natural. Întuneric, disperare, sânge și tot felul de detalii murdare. Mort, mâncat parțial de copii, părinți nebuni, frică, deznădejde și plimbându-se în jurul unui maniac din apropiere. Detectivii regelui Îmi place că nu sunt alimentați de intrigi (doar atmosfera este pompată). Identitatea ucigașului devine cunoscută imediat, în loc să ghicească cine este un maniac și ceea ce îl mută, Împăratul EXPRIMĂ motivele acțiunilor în cursul narațiunii. Este mult mai interesant, ca și gustul meu.

De această dată Rege chiar mulțumit. Până la sfârșitul cărții, aproape toți eroii au sosit, ceea ce este neașteptat. Deși, Henry a fost foarte, foarte, foarte rău. El, bineînțeles, a ajutat cu adevărat la capturarea lui Rybak, de fapt, la salvat pe Taya de o soartă teribilă, dar, la naiba, îmi pare rău pentru el. Personajele bune sunt întotdeauna păcat. Și era un erou foarte bun.

Aceasta este o carte foarte bună. Categoric bine. Poate că atunci când scria Casa Neagră, regele avea o bună dispoziție, sau aceasta este o influență benefică a lui Straub, dar chiar și disperarea din această carte nu este ceva fără speranță.
La capătul tunelului există lumină. Există.

Recenzii despre cartea neagră a cărții

Recenzii despre cartea neagră a cărții

Recenzii despre cartea neagră a cărții

Casa Neagră este un amestec de povești de groază pentru copii, clichete și ștampile bătute. Dar există și un brand, King's. Din nou un mic oraș, un maniac, care sugerează groază în cartier, iar copiii merg toți și merg pe picioarele sângeroase.

Charlie continuă să meargă, falca ei căzută, o scurgere de saliva curge pe bărbie. Dar există un zâmbet neplăcut pe fața ei, pe care Vera nu-i place foarte mult. Acest bătrân poate că și-a pierdut aproape toate creierul, dar cei care au rămas sunt foarte răi.

Recenzii despre cartea neagră a cărții

O mașină negru-neagră mergea pe o stradă negru-negru, oprind într-o casă negru-negru; din care au venit doi bărbați negri-negri, s-au apropiat de zidul negru-negru. Apoi un bărbat negru-negru îi spuse unui alt bărbat negru-negru: șefule! Ei bine, aici vom scrie?