Swara, jocuri, recenzii

Trei frunze (Swara)

Numărul de punți: 1
Numărul de carduri din pachet: 32
Numar de jucatori: 4
Vechimea cărților: 7, 8, 9, 10, B, D, K, T.
Scopul jocului: luați 3 mită.

Regulile jocului. Swara este un joc foarte popular pentru bani și acum online puteți să îl jucați pe multe site-uri, precum și să descărcați mai multe programe de calculator. Perfecțiunea, nu strălucesc, dar poți să te joci. Regulile jocului sunt următoarele. Înainte de joc, jucătorii pariază pe o anumită sumă de bani. Primul distribuitor în joc este determinat de o mulțime, în jocurile următoare jucătorii dau cărți la rândul lor. Puntea este împachetată cu atenție, îndepărtată și fiecare jucător primește 3 cărți. Puntea rămasă este plasată în centrul mesei într-o formă închisă. Cardul de sus este îndepărtat, deschis și plasat unul lângă celălalt. Această carte este un atu. Expeditorul și jucătorul din stânga sunt obligați să joace întotdeauna, în timp ce ceilalți jucători au dreptul de a alege: jucați, aruncați sau aruncați cărțile nepotrivite și înlocuiți-le cu alții luați din partea de sus a punții. 3 cărți din același costum se numesc fălci. Jucătorul care are această combinație se va afișa după predarea cărților, câștigă fără egal. Dacă jucătorul are o maxilară, el deschide cărțile, le pune pe masă și sugerează că adversarii iau harta, începând cu jucătorul din stânga sa. Fiecare jucător trebuie să plătească jucătorului câștigător un truc trump, la fel de mulți bani ca și punctele care au căzut pe cartea sa. Costul cardurilor în puncte: ace - 11 puncte; regele - 4 puncte; doamnă - 3 puncte; Jack - 2 puncte; toate celelalte carduri sunt evaluate la valoarea lor nominală. După ce toți jucătorii sunt anunțați, jucătorul din stânga handler-ului se duce mai întâi de pe orice carte. Următorii jucători în sensul acelor de ceasornic merg de asemenea pe un singur card. Cardul trebuie să fie plasat într-un costum și, dacă nu există o astfel de carte, jucătorul trebuie să pună harta pe masă cu un spătar în sus și pe ea încă unul strâmb. Aceasta se numește acoperirea în "ohlupka". Cohn în joc este câștigat de un jucător care ia 3 mite. Jucătorul care a luat două mită primește de la jucătorul care a pierdut o miză convenită de la miza. Jucătorul care a luat o mită nu primește nimic. Dacă niciun jucător nu a luat 3 mită, atunci banii puse la sfârșit nu merg la nimeni și merg la următorul joc.

Notă. Acest joc este foarte popular printre cei mai clare care folosesc metodele populare de înșelăciune în acest joc. Când jucați, vedeți că cardurile din pachet nu sunt îndoite sau curbate. Poți după meci să vezi cartea câștigătoare pentru înșelăciune. face-o discret. Nu jucați acest joc pentru bani cu oameni necunoscuți.

Încărcați fotografia / adăugați prin URL

Jocuri de noroc

Cu mult timp în urmă, în vremurile bune, când am lucrat în fabrică în anii 90, la prânz am jucat swara, pentru bani. Îmi amintesc că am câștigat bine atunci, am avut noroc ca un om înecat))). Cardurile erau în perechi sau în același costum. De câteva ori nu au dat o minge de alb și apoi am făcut un pariu rezonabil și rivalii au confirmat.

Am învățat cum să joc acest joc uitându-mă la jucătorii din cărți și treptat mi-am dat seama ce este. Nimic complicat, doar atunci când cartela de joacă, în cazul în care nu există falduri, și, uneori, se întâmplă ca toate carte nu graba, ieși din masă și urmăriți jocul în rolul de spectator.

Descrieți cum să jucați Swara nu, puteți citi regulile în descrierea organizației.