Rezervă naturală din Crimeea

Un alt fapt interesant: în plus față de faptul că mașina este emis un permis special, acesta nu va trece prin mai multe cordoanele, în cazul în care nu va sta ofițer de rezervă, el este - un ghid. Simti ca totul e serios! Dar, datorită acestei ordini, am putut vedea cerbi și câțiva căpriori, literalmente la 3 metri distanță de noi! Și, în același timp, surprinzător, animalele nu se tem de noi deloc!

Calea noastră a mers pe vechiul drum Romanov. care, apropo, în acest an marchează 100 de ani. Traseul este foarte meandru și destul de îngust - două mașini nu vor merge departe oriunde. Dar, apropo, mașina este foarte rară. Ne-am întâlnit doar cu unul. Drumul trece prin munți - o serpentină constantă, coborâri și ascensiuni. Și pe lateral - apoi munți, apoi păduri, apoi pajiști, apoi puteți vedea marea. Frumusețe nedescris! Și pădurile sunt frumoase și diferite - apoi stejar, apoi fag, apoi pin.

Ghidul nostru în timpul excursiei noastre, care a durat 4,5 ore, nu și-a închis gura, spunându-ne în mod constant informații interesante despre rezervă. Periodic, el a indicat unde să oprească mașina, astfel încât să putem arunca o privire mai lungă asupra vederilor de deschidere și să facem o fotografie.

Excursie la rezervația naturală din Crimeea

Prima noastră oprire a fost în creșterea păstrăvului. unde se creste pastravul californian. Am mers în jurul câtorva iazuri care pur și simplu se îngroașeau cu păstrăv. În unele, peștii au înotat mai mult, în altele - mai mici. N-am mai văzut atâtea pești. Și în soare au fost atât de frumos turnate!

Următoarea noastră oprire a fost lângă mănăstirea Sf. Cosmas și Damian. unde am colectat apă pe izvorul de vindecare al lui Savlukh-Su. Apa din această sursă conține argint, rar întâlnit în apele naturale.

După ce am părăsit mănăstirea, am văzut un cerb. sau mai degrabă, un cerb. Deși înainte de începerea turului ni sa spus că putem întâlni animalele, într-un fel nu am crezut. Și chiar mai mult nu m-am așteptat ca animalele să fie văzute atât de aproape!

Excursie la rezervația naturală din Crimeea
Admirați cerbul, luând o fotografie și luându-l la aparatul de fotografiat, am trecut mai departe. Și acum suntem la trecerea Chucheli 1150 m. Ghidul nostru oprește mașina. Avem o vedere minunată asupra masivelor montane în fața ochilor noștri. De aici puteți vedea perfect punctul cel mai înalt al Crimeei - Muntele Roman-Kosh. a cărui înălțime este de 1545 m. Cu vremea, am fost foarte norocoși: a fost însorit și cald. La urma urmei, trebuie avut în vedere că atunci când urcăm munți, temperatura va fi cu 10 grade mai mică decât la nivelul piciorului. Am avut 23-25 ​​grade confortabile în munți.

Stăm în mașină și continuăm de-a lungul drumului de pădure. Oprindu-se în pădure, coborâm panta pietroasă într-o mică cascadă - aceasta este sursa râului Kacha. Apa este curată, clară, rece și cu un gust de fier.

Mergem mai departe. Și deja în depărtare, în fața noastră, a apărut faimosul Gazebo de vânt. construit în 1957 până la sosirea lui NS Hrușciov. Este foarte frumos! Un foișor alb se află chiar pe marginea stâncii! Și cu mult sub acesta este situat Ayu-Dag (cum este numit Bear Mountain) și Artek, Gurzuf și roci Adalary. Arborele se află la o altitudine de 1426 m. Spiritul captează! În acest moment, am rămas mai mult. Așadar, am vrut să rătăcesc puțin în jurul cartierului și să capturez totul! Când încă mai vezi o astfel de frumusețe! Pe de o parte - o stâncă abruptă abruptă, iar la fundul mării, iar pe de altă parte - platouri și munți în depărtare! De aici, de asemenea, muntele Roman-Kosh este vizibil, dar pare diferit.

De la arbore, drumul devine și mai frumos și mai neobișnuit. Această frumusețe nu a putut ignora și mulți producători de filme. Echipajele de film au venit în acest loc de mai multe ori. Aici au fost împușcați filmele "Copiii căpitanului Grant", "Regatul oglinzilor curbate", "Sportloto-82", "Călărețul fără cap". Aici am fost destul de norocoși să vedem o pasăre destul de mare.

Excursie la rezervația naturală din Crimeea

Rising un pic pe drum, am văzut un semn de aducere aminte - glob albastru pe un soclu de piatră albă, cu inscripția „Cel mai înalt punct al drumului - Nikita Pass - 1448 masl “. Acesta este cel mai înalt punct al tuturor drumurilor pavate din Crimeea! Deci, acum mașina noastră și a călătorit pe cel mai înalt punct al peninsulei Crimeea!

Mergând puțin pe jos, ne oprim la cordonul de piatră roșie la o altitudine de 1350 m. Din punctul de vedere admirăm vederea Yaltei și Muntelui Ai-Petri. Se pare că Ai-Petri este mai mare decât noi. Dar aceasta pare doar așa, pentru că înălțimea lui Ai-Petri este de 1234 m.

Și după ce am condus câțiva kilometri mai jos, am văzut un alt cerb adult. Mergând lângă mașină, ea a sărit pe munte. Ghidul nostru a spus că am fost norocoși. Departe de oricine poate vedea atât de multe animale pentru o vizită în rezervația naturală din Crimeea! Ei bine, suntem bucuroși că am fost atât de norocoși!

Excursie la rezervația naturală din Crimeea

După coborârea vechiului drum Romanov chiar și mai jos, ne-am apropiat de cordonul din Grushevaya Polyana. care este granița rezervației naturale din Crimeea. Aici ne-am despărțit de ghidul nostru și am fost încărcați de emoții și impresii pentru restul drumului, și-au continuat călătoria.

Dacă nu te-ai uitat, te sfătuiesc să te uiți - o vedere neobișnuită!

Până data viitoare, prieteni!

Ksenia Druzhkova și-a împărtășit impresiile despre excursia către rezervația naturală din Crimeea

Vă sfătuiesc să citiți mai multe despre această rubrică:

● Cântând fântâni în Praga

Dragi vizitatori ai site-ului "Familii pentru o notă"! Astăzi am un oaspete pe site-ul meu - mătușa mea din orașul Vladimir, un mare iubitor de călătorie. În fiecare an se duce.

Deci, dragi cititori ai "Familiei pentru o notă", astăzi partea finală a povestii mătușii mele despre o croazieră fluvială pe ruta Nižni Novgorod - Solovki pe nava "AS Popov". Inițial mic.

● cele mai frumoase orhidee din parcul Keukenhof din Olanda

Buna ziua, dragi cititori ai site-ului "Familie la nota"! Astăzi mătușa mea își va continua povestea despre parcul de flori Keukenhof din Olanda. Și subiectul articolului de astăzi va fi localizat în.

37 de gânduri despre "Excursia către rezervația naturală din Crimeea"

Xenia!
Acesta a fost mult timp un mod regulat uita vreodată la site-ul dvs. „familie pe o notă“, dar pentru prima dată, nu a putut rezista, astfel încât să nu arate admirația pentru tine: totul perfect! Scrii limbaj foarte simplu și nu primitivă, din poveștile tale respiră dorința sinceră de a lăuda, ci de a împărtăși, și este încă foarte important - să scrie corect, fără erori, nu este comună în rândul tinerilor din timpul nostru. Păstrează-te!
Am stabilit pe o evaluare a aptitudinilor de scriere, dar, desigur, cel mai important lucru - conținutul: ați văzut atât de multe interesante și noi, cititorii săi, care, din cauza vârstei sau din alte motive, spune nu va merge acolo, în cazul în care se întâmplă să fie! Foarte informativ. Mulțumesc.

Tatyana Zorina spune:

Voi ieși din Crimeea. Studiez: unde, când, cât de mult) Aparent vă voi urma pașii, Ksyush! O mașină de închiriat poate fi luată oriunde acolo pentru a merge să vezi icre?

Am văzut elanii îndeaproape, atât vara cât și iarna. Dar de cine le este frică? Îmi amintesc că, în timpul iernii, pe schiuri la marginea pădurii, aproape 100 de metri nu au ajuns la mascul. Era înghețată cu surprindere și nici nu se mișcă. Când am venit să simt, am început să mă gândesc cum să invers și să nu văd pe coarne ...

Dar, aparent, nu mi-a cauzat nici un interes - moose a mers în liniște, strălucind în lumina soarelui.

Dar cerbii sunt atât de timizi. Deoarece nu se tem de tine, sunt obișnuiți cu o bună abordare a oamenilor!
Scrie mai multe despre Crimeea!

Tanya, în Crimeea, desigur, sunt multe de văzut. Mă întreb chiar că există atâtea atracții pe o astfel de peninsulă relativ mică. Am fost acolo de mulți ani, și în fiecare an este să vezi ceva nou. Și pentru asta nu trebuie să închiriezi o mașină. La statiuni, literalmente la fiecare pas se afla standuri care ofera excursii. Alege ce vrei! Pentru fiecare gust! Inclusiv puteți cumpăra o excursie la rezervația naturală din Crimeea. Ne vor lua cu microbuzul. Desigur, în mașină cu un ghid personal este mai bine, dar, de asemenea, ar trebui să se țină cont de faptul că drumul este foarte îngust și aproape de pauză, deci șoferul trebuie să fie experimentat. Și, bineînțeles, nu veți prevedea în prealabil dacă va avea loc o întâlnire cu căprioare sau nu. La urma urmei, teritoriul rezervei este foarte mare. Atunci cât de norocos! Și nu se tem de oameni, se pare, pentru că nimeni nu ia ofensat vreodată. La urma urmei, fără un angajat însoțitor al rezervației, oamenii nu pot fi acolo și el nu va permite să ofenseze animalele.
Mă bucur că povestea mea despre Crimeea te-a interesat și vreau să aflu mai multe. Voi lua notă de dorința ta pentru viitor!
P.S. Un clasic ai avut o intalnire cu un elk! Este înfricoșător, desigur, dar este interesant cum!

Îmi place atât de mult când trăiesc cu animale. Nu am vazut un cerb nicaieri. în pădurile noastre, numai los.