Traseul Baikal. Listvyanka - Pisici mari - Skalnik Scripper

Pe drum am observat o prăbușire pe țărm, un punct drept și o alunecare alunecoasă. Aici ne-am hotărât să luăm o gustare, mai ales că locul nu era vânt și că era posibil să se aprindă la soare. După prânz, am început să caut o cale de a coborî de pe stâncă, fără a ateriza în Baikal. Ruperea sa dovedit a fi foarte slabă și nu i-a permis să coboare în mod normal, fără a mai pătrunde pe pietre alunecoase, apoi cu fața și echipamentul în apă. Riscul este nobil, dar umed. Într-un rucsac găsit o pereche de cinci metri Repshnur, iar pe marginea buturugă lipit de spart o dată pini, făcând posibilă pentru a merge în jos la normal și trageți tehnica. Baikal încă arunca valuri, din când în când, încercând să stropească. Cu succes plasat pe călcâi, unde aproape nici un fel de apă nu a lovit, am început încet să fac poze. Între timp, Yasha se bate la etaj.

Calea noastră se îndrepta spre plajă. În unele locuri deosebit de abrupte pe traseu, BBT-shniki a stabilit căi de lemn cu scări. Pe una din aceste scări, în mijlocul căii, poteca coboară, unde există o plajă largă de nisip. Numeroși turiști care trec de-a lungul căii nu scapă de tentația de a se întinde pe nisip și de a înota în apele "calde" ale lacului Baikal. A fost un alt punct de planificare în călătoria noastră. Timp de mult nu am mai trecut, vântul ne-a aruncat prea mult din plajă și, după ce am făcut o alimentare cu apă pe drum, am început din nou să mergem. Aproape pisicilor, atenția mea nu a atras atenția.

Așa că aproape am ajuns la Pisici. Mai avem încă câțiva kilometri până la parcare și am luat o gustare. Aici am găsit un debarcader bine bătut, pe care am mai scăldat o dată sub soarele de vară și o peșteră mică formată dintr-un baraj de pietriș. Vântul dispersa frunzele căzute, formând un bazin dreptunghiular ciudat. Anterior, a existat un flux și câteva scânduri prin ea. Vântul suflă în acest loc la maxim, încercând să spulbere și mine și aparatul de fotografiat, și apoi un val mi-ar stropi din nou, dar am rezistat și a continuat să tragă.

Se întuneca. Pisicile ne-am alunecat și am mers direct la parcare, nu departe de Scripper. La câțiva kilometri de Kotov este un mic golf confortabil, cu un spațiu mare sub corturi, judecând până în vară există tabere. Mergând mai departe, am ales un loc bun sub cort și fără vânt, care în acest loc aproape că nu a suflat. În acest moment al anului, apa din golfurile Skripper foarte bine încălzite, datorită adâncimii sale de mică adâncime, și poate fi un bun buy, pe care am făcut-o. Yasha nu a primit o astfel de bucurie, din cauza bolii. Apa era foarte caldă și, în ciuda înghețării mele, aș fi putut fi acolo mult mai mult decât câteva secunde. Întuneric, rece, iar pe orizont s-au format nori foarte frumoși de apus de soare.

Traseul Baikal

Dimineața, după ce am adunat și am aruncat lucruri în pădure, ne-am dus la stânci. De-a lungul golfului următor, în cazul în care sunt case și grajduri, am dat peste un alt împânzit cu frunze de aur, plante. Mai departe traseul a mers neted, extinzând pajiștile de cort de pe țărm. La traseul spre stânci și este chiar un loc mic, separat de banda de apă de pasăre-vișiniu, care tocmai a ajuns la scadență. În timp ce pășisem în pajiștile de pajiști, Yashka a fugit deja în vârf. Trebuia să mă forțez să mă rup și să mă târăsc.

Toamna de aur

Prin căi de poteci, stânci abrupte, am ajuns la serpentină, „călcate“ harnic BBT-persoană, pentru infirmi, copiii și persoanele în vârstă. „Călcate“ serpentină este mult mai bună și o mai bună calitate traseul principal și du-te adânc în desiș, forțând cutreiera pe ea, nu știu de turiști, douăzeci sau treizeci de minute. Așa că am uitat să facem un mic cârlig de fund. Iar înălțarea în sine merge strict în sus, și durează 3-5 minute pentru a urca pe deal, ducând direct la pietre. Platformele de observare sunt bine călcate în picioare și vă puteți bucura imediat de privirile care au apărut.

De aici drumul nostru stătea doar pe prima piatră, cu un mic pervaz deasupra prăpastiei. Trecerea la această margine a fost scurtă, însă foarte îngustă, de aproximativ 30 cm lățime, ceea ce a îngrozit mulți turiști, forțându-i mai mult să se strângă în pietre înclinate. Și trebuia să mă descurc destul de greu pentru a scăpa, îndepărtând de pe acest călcâi următoarea sferă. Odată ce a scăzut aproape întregul design al trepiedului fără succes, nu trebuie să uitați de precauții.

Prima glandă este foarte bine văzută din partea opusă, care are o platformă mare de vizionare și o acoperire de piatră din vânt, unde puteți să vă așezați pe o gustare. Urcarea la tigaie nu este foarte convenabilă pentru cei nepregătiți, iar "traseul" pe ea trece chiar peste prăpastie, este necesar să meargă foarte atent acolo. În rest, acolo este foarte frumos și convenabil, toate sunt situate pentru a se odihni și a face fotografii colorate pe fundalul de Baikal și roci. Pe cel de-al treilea escroc, am fugit și m-am dus să caut un alt punct de foc și Yasha să stea să mediteze. Chiar am vrut să merg la următoarele stânci, dar timpul nu mi-a mai permis. era necesar să se coboare până la țărm. A fost necesară o mușcătură, o băutură și o întoarcere. Când am alergat la cea de-a doua piatră, nu l-am găsit pe Yashka, care deja reușise să fuzioneze într-o direcție necunoscută, și ne-am întâlnit abia după ce am trecut pe podeaua Scripperului. Nu vrem să fugim pe drum și ne-am rătăcit încet înapoi. Pe drum, m-am pierdut din nou în tufișurile de cireșe, iar la acea vreme Yasha a descoperit copacii de mesteacăn foarte frumoși și un copac confortabil pe care este posibil să nu spargi un cuib slab.

Traseul Baikal

Vremea a fost excelentă și foarte caldă. Luând lucrurile și speriat de un cuplu străin care a ieșit pe plajă, m-am dezbrăcat și am fugit să înot. Lăsând o astfel de apă caldă și caldă ar fi blasfemie din partea mea. Înapoi am mers de-a lungul țărmului, evitându-ne, în locuri, de valurile care sosesc. Nu trebuia să mergem prea departe pentru a ne întoarce, să mergem pe "Rocket" și am rătăcit sau, mai degrabă, am târât în ​​Pisici. Pe plaja, nu departe de Pisici, crește o mesteacăn singură, chiar la marginea apei. Și are propria legendă.

Legenda birchului Baikal În povestile slave povestește despre o frumoasă sirenă care locuia în lac. Ea plăcea să iasă noaptea și să meargă sub lună. Cu primele raze ale soarelui, sirena sa ascuns sub apă, dar într-o zi ea a fost dusă și nu a observat cum a apărut zeul soarelui Hors în cer. Văzând o astfel de frumusețe neamenajată, sa îndrăgostit imediat de ea. Sirena se grăbi să se ascundă în adâncurile lacului, dar Horse nu o lăsase să plece și o transformă într-un mesteacan de mesteacan alb. Părinții noștri au venerat acest copac pentru faptul că ar putea îndeplini cele mai secrete dorințe. Deseori fetele tinere au adus mâncare de mesteacăn, s-au așezat lângă ea și au cerut să-și îndeplinească visul cel mai prețuit.
Localitatea are un alt copac, care a fost ales de către turiști pentru accesibilitatea acesteia. Este interesant să urcați și ramurile puternice cresc foarte gros, ceea ce vă permite să vă urcați atâta timp cât puteți Pts ... curaj. Ce am făcut și, în același timp, am făcut niște fotografii cu clone. Zelezt un copac nu a fost greu, dar să stea pe ea nu este foarte frumos, iar eu nu vorbesc despre rășină, este greu, și să stea pe ea, cu atât mai puțin se întindă cu asprime. Cu ramurile, de asemenea, a trebuit să fie curat, sunt uscate, care este mai bine să nu atingeți. Și așa a fost foarte distractiv și siskatno. Coaja lui este destul de lustruită.

Traseul Baikal

Timpul rămas am stat la dig și am așteptat plecarea. Prietenii mei, de asemenea, au trebuit să mă apropie de mine, cu care ne-am pierdut reciproc în aceeași zi. Anya și Tanya au venit să ne însoțească când am fost deja confortabil să fotografiez de pe barcă, dar nu este deloc să stai tot timpul înăuntru, când e atât de frumos la etaj. Spunând la revedere, barca a început. Din cauza valurilor mari am condus relativ încet, din când în când frânând pe următoarea creastă, dar nu mi-a permis să îndepărtez în mod corespunzător ceea ce vroiam. Mai mult sau mai puțin echilibrată a reușit doar Listvyanka. Am parcat într-o pereche de bărci de la dig, sărind peste care eram pe țărm.