Recenzii Scoala de teatru din Moscova de tutun

Nu vă faceți griji în cazul în care copiii dumneavoastră nu sunt înscriși în acest colegiu! Hai în mod normal, copiii termină școala, 11 clase, și furtuna teatru colegiu. Fiica mea, la fel ca mulți dintre prietenii ei, nu a intrat în acest colegiu la acea dată, iar după clasa a XI-a a intrat în institutele de teatru din Moscova. În colegiu, studiind timp de 4 ani, timp în care copiii termină școala, după ce a studiat În mod normal, toate elementele vor merge la școală de teatru, dacă nu se răzgândească, a terminat deja 2, desigur, atunci când colegii lor, elevii de colegiu absolvent doar colegiu și va merge la colegiu! (Colegiul În orice caz, nu în învățământul superior, trebuie să absolvi!)

"Trebuie să terminăm institutul" - cine are nevoie de el? Ai?
Aproximativ jumătate dintre absolvenți merg la Teatrul de Artă din Moscova, Tabakarku, Teatrul Națiunilor, Fomenko. Restul - în teatrele celui de-al doilea eșalon, cineva - în cercurile copiilor, dar nimeni nu rămâne fără bucată de pâine, există o diplomă, există o profesie (actor și profesor)

mamă a elevului expulzat

Colegiul nu se ocupă de traduceri. Dar cel mai trist lucru este că, cu pregătirea chiar și pentru nivelul de bază din matematică, literatura rusă, totul este foarte rău. Elevii nu sunt instruiți pentru UTI și se poate spune că ei nu au posibilitatea de a face acest lucru independent cu tutori din afara instituției. Este cu adevărat imposibil să te întorci la școală, din moment ce copiii nu trec programul de clasele 10, 11. Un număr de elemente lipsesc pur și simplu. Este interesant, deoarece problema managementului continuu este luată în considerare de conducere. În urma unei simple logici, în cazul în care numărul planificărilor pre-planificate este planificat, copiii trebuie să fie certificați conform unui program aprobat în Federația Rusă și să nu fie trimiși pe stradă. Cunoscând bine, răspundeți. Există cei care au trecut USE în facultate, și-au continuat educația în alte instituții fără pierderi sau au intrat în universități după absolvire?

Citez (mama elevului expulzat)

Bună ziua, mergeți la școală și terminați școala (chiar mai bine decât înainte de MTC) și treceți USE.
Și mai bine vă sprijiniți acum pe fiul vostru, dar nu vărsați murdărie.