Recenzii despre mascota de carte

Recenzie de carte Talisman

„Eu vin la tine - Jack gândit, și cu fiecare pas de puterea lui a crescut el scoate de pe traseul traversat ramurile și rădăcinile sale prin agitarea -. .. Și dacă trebuie să treacă prin sute de lumi diferite, voi merge în acest fel“

Pentru mine, această poveste este o altă imagine dintr-un mozaic mare numit The Dark Tower. Nu, nu va mai fi nici o mențiune despre Turnul, nu va fi un Rose, nu va fi pisica aceea. Dar va fi unul dintre preferatele mele literare - Jack Sawyer, acesta este același Jack Sawyer și poate unul dintre acei Jack Sawyer care apare vreodată în această sau în aceeași realitate. Nu esența este importantă. Este el! Și va exista un talisman, un anumit scop, la fel de misterios ca Turnul Întunecat. Și un obiectiv și mai important este să-mi salvez mama și, împreună cu ea, o altă lume. Vor fi multe lumi. Amintiți-vă notorii "Există și alte lumi!" Îmi amintesc.

O altă pagină a "Turnului Întunecat", iar această pagină are atâtea lucruri care îmi ating sufletul. Istoria sufletului, și foarte regele, nu l-am auzit pe Peter Straub. Nu știu dacă e bine sau rău. Când am citit "Casa Neagră" (am citit adesea cărți în ordine greșită), acolo l-am auzit pe Straub. Iată un rege dragă și dragă! Și poate că Peter Straub tocmai a prins intonația și a jucat împreună cu Stephen King, vocile pentru mine nu diferă. Pa, Wanderer Jack! Asigurați-vă că vă întâlniți într-una din lumi). Cred!

Recenzie de carte Talisman

Mi-a plăcut foarte mult ideea existenței altor realități și gemeni în alte lumi. Chiar vreau să cred că undeva există o lume diferită de a noastră. Apropo, în această carte, nu am observat stilul regelui, poate ideea este că aceasta este opera a doi scriitori, sau poate doar pentru că această carte este complet diferit de alte creații ale regelui, cu excepția Seria întuneric Tower. Mi-a plăcut foarte mult povestea și am privit cu interes călătoria lui Jack Sawyer.

Mama și fiul ei vin la un mic hotel de pe coastă. Jack simte că ceva e în neregulă, suspectează că mama mea e bolnavă. Mai mult, ele sunt scoase de un partener în afacerea tatălui său decedat. Vrea ca mama lui Jack să-i dea afacerea. Jack a devenit prieten cu un curator într-un parc de distracții Speedie Parker. Speedy își deschide ușa spre o altă realitate - Valea. Se pare că tatăl lui Jack și partenerul său, Morgan, au călătorit și în Valea. Dar Jack trebuie să meargă după Talisman pentru a-și salva mama de o boală mortală. Și merge într-o călătorie periculoasă. Pe drum se va întâlni cu mulți oameni răi și periculoși, dar el va avea prieteni și cei care îl vor ajuta și îl vor sprijini.

Recenzii despre mascota de carte

Cu toții iubim basmele. Atât adulții cât și copiii. Cel puțin în copilăria mea eram foarte iubită. Și astăzi îți aduc aminte de revizuirea cărții - basme. Dar nu pentru copii, ci mai degrabă pentru adulți, pentru că există multă cruzime și violență în ea.

Unii numesc această carte o pepinieră. Unii, dimpotrivă, numesc această carte un adult cu o anumită subtilitate filosofică. Sunt de acord cu primul și al doilea punct de vedere, deoarece, în opinia mea, acesta este un basm. Doar un basm pentru adulți, pentru că există multă cruzime în ea. Sincer, nu m-am așteptat nici măcar la asta.

În multe cărți ale lui Stephen King există faptul că cartea este scrisă ca și pentru copii, este destinată publicului pentru copii sau publicului adolescent, dar, totuși, va fi foarte interesantă pentru adulți. Această carte este una dintre acestea.

Recenzii despre mascota de carte

Nu am citit operele lui King în acest gen chiar o singură dată. Orori înghețați, thrilleri tensionate, ficțiune minunată, citește. Dar nu și basmele. Nu atâtea povești crude.

Istoricul cărții este după cum urmează. Un băiat de douăsprezece ani pe nume Jack trebuie să-și salveze mama de o boală fatală. Pentru a face acest lucru, el trebuie să intre în lumea paralelă pentru a găsi un talisman (o minge de cristal) care se poate vindeca. În acest scop el ajută, îndrumă și instruiește, îngrijitorul "Țării Minunilor".

Cartea a evocat o mare varietate de sentimente. De la simpatia față de băiat la o indignare feroce față de dușmanii și tortorii lui. Imaginați-vă, băiatul de 12 ani care călătorește pe două lumi diferite, singur, fără mamă.

Există multe lucruri în carte. Prietenie, loialitate, frică, disperare, singurătate, batjocură, iubire. Eroul nostru așteaptă o călătorie lungă și multe aventuri. Nu are sens să relatăm, să o citiți singur. Mi-a plăcut cu adevărat.

Și, bineînțeles, regele nu a putut rezista și a introdus aici subiectul său preferat, fără de care nu ajunge nicăieri, fanatici religioși și secte. Îmi place când scrie despre asta.

De asemenea, în carte există cu adevărat momente intime. Momente de la care lacrimile vin în ochii tăi. Eroul nostru sa întâlnit pe drum ca niște oameni nobili și răufăcători teribili. Dezgustător, urât și urât. Cine sa aruncat asupra lui, atât fizic, cât și moral. Și toate acestea au fost descrise destul de aspru.

Au existat și momente sentimentale dulci. Din care, pe fața mea, un zâmbet apare de la sine.

Mulțumesc tuturor pentru atenție și lectură plăcută!

Recenzie de carte Talisman

- DACĂ M-AU DREPT, SAU: ALILUIA!
- Aleluia!
- Dacă sunt corect, spuneți: O-E!
- O-E!
Își ridică ochii râzând din carte: - Cumva. "Da, regele urăște predicatorii". Are un fir roșu. Reverend, cum e acolo? - Reverendul Gardner și Casa soarelui. "Da, și a fost un lup cu Jake, nu-i așa?" "Wolf, Wolf, sunt un lup! Lupul îl iubește pe Jake!" - mișcându-mă ritmic pe piept la timp, cu cuvinte, ca să fiu sincer, acest mod de autoidentificare amintește mai mult de King Kong, dar de aceea l-am văzut dintr-un motiv, citit. "El va fi ucis, va muri?" - Citește-o. - Da, văd deja în ochii tăi că va pieri.

Fiica celei de-a doua săptămâni înghite romanele lui Stephen King, era rândul său, la "Talisman". Și el este în regnul meu trei dintre cele mai preferate lucrări. Și obligatoriu emoțional, spuneți "puternic" - nu spune nimic. Cartea și eroul său Jake Sawyer - o mare dragoste de la 92 de distantă. I-am dat un prieten, lăsând Kazahstanul, dar în Rusia mi-am cumpărat unul nou. Și a început conceptul multitudinii de lumi, în vremurile imemoriale "Cosmoamo lui Oddoevski" și "Beetle în Anthill" al lui Strugatsky, ea este încă cu mine. Înțelegerea proprie a realității și a ordinii mondiale, care se suprapune cu claritate cu caracterul dat al romanului.

Eu, după toate, iubesc "Talismanul" nu numai și nu atât de mult pentru un concept cosmogonic abstract, nu? Deci, Large Hadron Collider se poate îndrăgosti și, de asemenea, este un lucru interesant? Bineînțeles, Jake, un băiat de 12 ani, care se întoarce în țară pentru a salva o mamă pe moarte. Teritoriile - o lume diferită, care se poate mișca înainte de a bea poțiuni de la ierburi amare și după - fără suporți și cârje suplimentare. Și reflectarea Teritoriilor care stă pe vizitator, există un fel de strălucire angelică. marcând sigiliul divin.

Nu, nu este ușor și nu este ușor și este foarte periculos. Și răul din teritorii nu este mai mic decât în ​​lumea noastră. Ele sunt diferite, diferite. Dar ceea ce este negru este negru aici. Și acolo are demnitate regală, și aici strălucește, deci este. Oh, cum am urât „Casa Neagră“, scrisă de cincisprezece (?) De ani mai târziu, dar a fost un moment negru, pentru Rege, când romanul a fost scris, este o carte proastă, dar există pete pe soare. În acel moment și oprește-te.

- Și blocajul de trafic era deja? - Unde este? - Ei bine, micul oraș urât din Outley, unde Jake era blocat, lucra într-un pub și nu putea pleca. La început nu a primit pe cel câștigat, dar mai târziu a fost în sclavie. - Și tu spui că a fost de la început. "Știi, sunt multe lucruri foarte înfiorătoare, dar acest episod ma umplut cu cea mai gravă disperare și lipsă de speranță. - Pentru că Outley e Togliatti? "Cât de ciudat, nu m-am gândit niciodată în această privință și am citit cartea chiar înainte de Tolyatti".

Ei bine, încă o teorie mea este confirmată. Despre acele cărți preferate vin la noi pentru un motiv. Pentru a vă ajuta să treceți propriile teste. În acel moment și oprește-te. Și îmi iubesc orașul. Și lucrează.