O poveste din viață

Își amintea după ce a scris articolul "Decesele expediției lui Diatlov. TEORIE ZEMLETOCHEK ÎN ACȚIUNE. „Supermisticheskogo a fost nimic, dar eu sunt convins că există locuri care trebuie să fie luate în serios, cu atenție, și poate chiar cu respect.

Sugestii de drumeții Vitali, tipul de la Leninisky-Kuznetsk, de asemenea, un medic, de asemenea, a apelat la ezoterice, peștii care ar putea oamenii cu ușurință deschide și închide „al treilea ochi“. Invitația a fost de 7 om-lea, Nicholas, colegul meu, Vitali și fratele său, un cuplu căsătorit din Barnaul și prietenul lor.

Nicholas, eu și Vitaly - deja angajați în ezoterism. Așa ne-am deosebit de ceilalți membri ai grupului, de ateiștii sovietici medii.

O dată voi spune că pentru mine această campanie a fost legătura decisivă în planul meu de a rupe în cele din urmă cu armata.

De fapt, au existat două fără lipsuri de libertate:

- Neintelegerea serviciilor (acest articol nu a concediat niciodată pe nimeni)

Și unul - cu închisoare - adică printr-un tribunal.

A fost necesar să facem ceva. Abandonarea locației garnizoanei pentru mai mult de 15 zile pentru ofițer a amenințat deja tribunalul.

Cea mai eficientă modalitate de concediere a fost absența în garnizoană cu exact 15 zile și nu mai multă zi. Adică, a fost atât o campanie, cât și un pas decisiv spre demiterea armatei.

Așa că totul a coincis - propunerea lui Vitali, dorința mea - și aici suntem cu Nicholas în tren spre orașul glorios Barnaul - capitala teritoriului Altai.

La Barnaul s-au întâlnit cu restul grupului, au cumpărat mâncarea și echipamentul necesar și toți s-au mutat împreună. Am ajuns la Biysk - Gorno-Altaisk la punctul de plecare al rutei noastre (nu-mi amintesc numele).

Pe ce nu se poate aminti o zi - seara ne-am apropiat de punctul culminant al călătoriei noastre - poalele Buttes vechi stânci, stă singur în mijlocul platoului.

Se începuse deja să se întunece - au început să spargă cortul, iar unul dintre barnalieni ne-a povestit o legendă - o poveste de groază. Aproximativ acest conținut:

Mulți oameni care se încadrează în zona acestor roci au rămas acolo pentru totdeauna, din anumite motive au murit. Se credea că aceste spirite nu ratați oamenii, pedepsind-o pentru neascultare și pentru diferite greșeli. Se pare că expediția sau grupul s-au oprit o dată la distanță între Castelul Spiritele Munte și degetele Diavolului. Mai scurte decât casa pe care nu au așteptat-o. Apoi le-au găsit pe moarte acolo, fără semne de moarte violentă.

Odată cu dezvoltarea turismului în Altai, oamenii de știință interesați de fenomenul acestor roci. Studiile au arătat că vântul, care trece prin roci, a format o ecografie, care a condus la moartea oamenilor care intră în acest câmp. Au acționat radical - rocile au fost aruncate în aer. Ecranul nu mai este, oamenii nu piară, iar din pietre erau ruine. Dar totuși ei inspiră venerație. Și până acum există o convingere că nu se poate face nimic din Castelul Spiritelor, nici pietre sau plante. Spiritele pedepsesc violatorii în felul lor: vreme rea sau nenorocire.

Corturi tăbărât și noi Nikolai, înarmat cu un cadru (la acel moment am fost mândru de acest lucru și întotdeauna transportate cu el), a decis să fugă la Spiritelor Castle Mountain. Sunt la aproximativ 20 de minute de parcare. Au fugit. De la o oarecare apropiere la Castel, cadrele mi-au semnalat cu adevărat că am intrat într-o zonă negativă puternică. Au făcut același lucru. Ne-am uitat în jur. În general, pietre ca niște pietre, roci cum ar fi pietre, piramide de om împrăștiate - nimic neobișnuit la prima vedere. Dar ceva, la fel a fost neobișnuit! Orice sentimente, entuziasm sau ceva. Am stat într-o poezie "lotus" a început să mediteze. Nicolae a făcut o fotografie cu mine. Mai târziu, când filmul a fost scos și fotografii imprimate - am fost lovit de această imagine - Eu stau, și în jur, ca și în cazul în care în trecere, unele coajă tangențială în jurul meu grinzi luminoase - precum gazele de eșapament pământ sau iarbă lor. Dar nu era iarbă, mai ales așa de înaltă! Este foarte probabil ca filmul să înregistreze câteva emisii de energie de pe Pământ.

(trebuie să căutați în arhivă această fotografie alb-negru, să o scanați și să o lipiți aici :))

Pe aceasta și a terminat inspecția - a fugit înapoi. Da, un alt detaliu fiziologic - pe drumul din spate, am avut un fel de "revoluție" în stomac, răsuci grav.

Au mâncat și au început să se culce.

Privind din cort, am văzut o imagine aproape atipică - misterioasă - Castelul spiritelor de munte - dezintegrarea - degetele înfricoșătoare. În acest declin exact în mijlocul lunii pline!

Sarcina a murit, râde, ne-am spus de noi - despre senzații. Ei bine, ca și fără asta - psihicul abrupt a devenit protecția în jurul setului de energie a cortului. Legendele sunt legendare, iar ... nu glumesc. În general, au încercat să se laude - au creat coconi, șanțuri, spini - nici un spirit nu va aluneca! - și a adormit. Am dormit bine, fără incidente.

Dimineața au luat micul dejun și au plecat. Zi ca nimic, clar. Ne-am apropiat de picior, am început să urcăm - creșterea nu este mare.

Trebuie să spun că am avut o singură carte - la Barnaul și am mers la Lacul Karakol.

Castelul Spiritele Munte a distrus complet planurile noastre.

În această vreme rea, ni sa dat un reper - mergeți așa. Eu, Vitaly, Nikolai - puțin detașată, dar direcțiile păreau să adere. Ei au mers pe jos - privim patru, apoi am căzut în urmă și nu pot fi văzuți. Și frigul, vântul, încă în picioare, nu este o vânătoare. Am decis să ne întoarcem să le întâlnim. Au mers pe jos - nu. Va asteptam - nu ... Nu-mi amintesc cum am așteptat, strigând și a mers înainte și înapoi - în jurul valorii de până când în cele din urmă convins. Ne-am împărțit. Grupul nostru a fost împărțit în două: primul grup - noi, trei, care au făcut fie o muncă esoterică, fără o hartă și nici o idee unde să meargă mai departe, al doilea grup - patru - oameni buni cu o hartă și cunoașterea rutei.

Ne-am despărțit? Deci ... și ce să facem? - Nu știm locul, nu avem hărți ... E rece. Pe scurt, unele decizii comune a direcției alese de mișcare - nu sta pe loc - rece - și în speranța că se intersectează cu ceilalți - a făcut drum pe pante, apoi „râuri de piatră“. În general, au mers acolo unde arată ochii. Am mers toată ziua - la întâmplare. Pe drum, ca arbuști cu elani mesteca degerată au diferite fructe de pădure. Nu am vrut să cred rău ... Dar m-am gândit ...

De exemplu, m-am gândit, cât de des se întâlnesc așezările umane în aceste locuri, sunt niște căi, și poate drumuri?

Seara. Am mers aproape în întuneric. Wet, frig, epuizat și uimit sa petrecut noaptea.

Depresnyak, un loc într-un fel neplăcut - confortabil nu a existat - o pantă stâncoasă de un fel. Mâinile nu s-au îndoit, s-au apucat. Dar, cu durere în jumătate, a așezat un cort, a aprins un foc, și a schimbat hainele. Bancnotele sunt sumbre la cină - cât mai mult vom rătăci. Timpul mă apasă și mă amenință personal, de un tribunal :).

Când se ducea la culcare, Nikolay a luat solemn o sticlă de vin moldovenesc din rucsac.

Nu am gustat niciodată vinuri mai delicioase și mai timpurii. O sticlă goală a fost scoasă din cort și deja, aproape fericită, a adormit.

Dimineața totul nu părea atât de sumbru, cam ca și cum ar fi fost mai cald și zăpada sa sfârșit.

Până la sfârșitul zilei am ieșit la un fel de traseu de cai - deja bucurie - există o cale - va duce undeva. Și, într-adevăr, am ieșit pe un drum de țară. Ei au ales unde să meargă - a fost, de asemenea, important. După ceva timp, am luat un tractor cu un corp și în seara am urcat solemn în satul Elekmonar.

Șoferul tractorului ne-a sfătuit să mergem la un club local și să petrecem noaptea acolo.

Nu-mi amintesc cum și cine a dat drumul, dar clubul a avut premiera - "În orașul Sochi, nopți întunecate."

Filmul a fost inspectat împreună cu locuitorii din sat, dormit acolo în saci de dormit, dar sub acoperiș.

În dimineața - autobuzul - apoi avionul. Și noi suntem deja în Kemerovo.

Am ajuns în oraș pompat cu puțină energie, ca un balon.

Am fost întotdeauna încrezător în mine și că nici un obstacol pentru mine nu este teribil

Apoi au existat mai multe lupte cu autoritățile (acestea sunt povesti separate) - dar am avut atât de multă putere încât am trecut ușor acest segment destul de riscant al vieții mele.

Curând, documentele au mers la concediere, iar anul nou am fost GRATUIT!

Aceasta a fost povestea.

Fie Castelul Spiritele Munte ne-a pedepsit pentru încrederea în sine prea mare pe care am arătat-o ​​în cort (despre protecție - hee-hee ha-ha)

Castelul Spiritelor de Munte mi-a dat o putere care mi-a ajutat să finalizez cu succes această muncă? La urma urmei, nu ne divorți - cine știe ce ar fi încheiat încercarea mea de a părăsi armata.

Dar un lucru este sigur - AU FOST FĂCUT HAPPENING.