Zbor peste nori - este ca un miracol în realitate, despre tot

Din când în când, zboară pe avioane, trăim rareori această experiență în mod conștient și nu-i permitem să ne îmbogățească viața, conștiința noastră. Corespondentul BBC Travel vorbeste despre abilitatea sa de a experimenta zborul ca un miracol in realitate.

Într-o dimineață, cu mulți ani în urmă, am condus pe tatăl meu-in-law la aeroportul din Dallas.

Manevraind de-a lungul autostrăzii printre vehiculele în mișcare haotic, mi-am scos în cap tot ceea ce trebuia să fac în acea zi zadarnică; numără cât timp va dura până la terminalul dorit, va pune socrul în zbor și, după ce a călătorit înapoi prin tot orașul, ajunge la muncă.

În acel moment a apărut un avion pe autostradă. Este ca un amant gigant, a plutit calm in aer, pregatindu-se sa intre in aterizare.

- Ce miracol! - exclamă cumnatul, întrerupând gândurile mele neliniștite. M-am uitat la el cu uimire.

Magia zborului

Și acest lucru este spus de către doctorul de științe, un om de știință citește prelegeri de la departamentul universitar și vizitează mai mult de o sută de țări pentru viața lui!

El este mai bun decât eu sunt familiarizat cu principiul Bernoulli, explicând de ce aeronavele sunt ținute în aer; știe foarte bine că în "miracolul" unui zbor de aeronavă nu există nimic supranatural și că baza este o formulă fizică simplă. Și nici o magie ...

Am amintit de această frază a lui acum, după ani, înțeleg că avea dreptate, cel puțin în parte.

Flying este o ocupație, poate destul de naturală, dar nu este mai puțin magică.

Zbor peste nori - este ca un miracol în realitate, despre tot
Ecuador: o vedere prin nori

Într-un mod magic, ne schimbă atitudinea față de viață și ne dă posibilitatea de a visa.

Din păcate, de multe ori eu - da și noi toți - uităm de asta ...

Acum câteva luni am citit în mențiunea „Twitter“, care ma atins la rapid, „Dacă vă aflați într-un avion nu mai este aspiră să stea lângă fereastră, aceasta înseamnă că din copilărie a fost de peste.“

Pentru mine, observ că în ultimii ani, când vă înregistrați pentru un zbor, vă rog adesea să vă dați un loc în ultimul rând lângă lunetă.

În același timp, uit complet că abilitatea de a zbura aproape la viteza sunetului este cel puțin un ordin, ci un miracol.

Uneori, totuși, dacă internetul fără fir pe bord este temporar indisponibil sau bateria de la laptopul meu este așezată, mă aplec pe gaura de viză ... și devin din nou copil.

Un zbor de noapte este deosebit de memorabil pentru mine. M-am întors acasă după o călătorie de afaceri în California.

Pe coasta de sud-vest a Statelor Unite, furtunile s-au zdruncinat și zborurile au fost anulate una după alta. În cele din urmă, cu o întârziere de câteva ore, avionul a decolat.

Cazul a fost deja la miezul nopții, iar echipajul a oprit lumina de sus în cabină. După câteva minute, aproape toți pasagerii dormeau deja sau ședau cu ochii închiși, încercând să doarmă.

Zbor peste nori - este ca un miracol în realitate, despre tot

Vederea fermoarului din cabina avionului, de la primul rând

Trebuia să urmez exemplul general, dar dintr-o dată am văzut un fulger de lumină pe cer. Furtuna, care a încălcat traficul aerian în acea seară, era încă în vigoare.

Și comandantul echipajului aeronavei noastre zbura peste ea a decis printr-o cale alternativă la aproximativ 100 de mile nord de frontul atmosferic și oferind un „loc în tribună“ pentru cei care doresc să se bucure de spectacol.

Speriat, am privit norii strălucind, trimițând la sol descărcări fără zgomot ale fulgerului; Culorile multicolore erau ca focurile de artificii într-un spectacol de lumină cosmică ...

Apoi am observat că stewardesa se încovoia la gaura de la scaunul meu în primul rând.

În următoarea jumătate de oră am petrecut împreună, privind cerul. Împreună am navigat în noapte fără să spunem un cuvânt.

Câte sute de mii de kilometri au zborat în cariera ei? Nu am cerut. Pentru mine nu prea avea importanță.

Singurul lucru important a fost că ea nu și-a pierdut abilitatea de a minuna acest miracol. Și eu, se pare, de asemenea ...

Uită-te de la înălțime

Când îmi amintesc că mă uit la fereastra unui avion care zboară, sunt întotdeauna recompensată.

Dacă cercetați lumea de la o înălțime mare, pare mai importantă. Vedeți cât de bine locuită pământul este împărțit în părți - câmpuri organizate sub formă de tablă de șah, care privesc la orizontul drumului ...

Această geometrie a peisajului aduce armonie și simetrie în haosul vieții noastre de zi cu zi.

Zbor peste nori - este ca un miracol în realitate, despre tot
Munții și câmpurile verzi din Ecuador: vedere de sus

Am agățat vecinii mei dormind la fereastră, când vârfuri de munte cu vârf de zăpadă au apărut într-un semicerc de sticlă. Am zburat în Los Angeles. Și din privirile dealurilor din orașul de noapte inundate de lumină, am început să respir ...

Dacă zburați un zbor intercontinental, atunci ca bonus puteți obține mai mult și răsărit. Când razele sale în zori luminează solemn orizontul unui nou continent, se întâmplă un miracol de descoperire.

În fiecare zi în lume, zeci de mii de pasageri au ocazia să trăiască un astfel de moment magnific, dar, îndrăznesc să sugerez, foarte puțini o folosesc cu adevărat.

Mărturisesc că nu sunt întotdeauna pe deplin conștienți de astfel de momente ...

Îmi amintesc un alt zbor, când, în concediu cu familia mea, am continuat să mă gândesc la munca mea și la proiectele neterminate.

Nu am avut timp să zboară din Chicago, când m-am dus din nou la serviciu. Vecinul din spatele meu a vorbit neîncetat.

„Nori! A exclamat el. Uită-te la nori!

M-am întors să mă uit la cei din spate și am văzut doi bărbați; unul în aparență era de peste 70 de ani, iar celălalt arăta mult mai tânăr.

În inima mea am regretat al doilea - l-am dus pentru un fiu, forțat să-și îndeplinească datoria filială, însoțind un părinte în vârstă într-o călătorie.

palavrageala lor a continuat timp de douăzeci de minute - până când am, în iritare extremă, a fost tăiat de pe ecranul computerului și a ridicat fereastra perdea de lângă scaunul său. ... Dumnezeule, ce nori!

Zbor peste nori - este ca un miracol în realitate, despre tot
Așezați în avion lângă orificiu, vă puteți simți participarea la magia zborului

Acest gentleman respectabil, se pare, a fost încântat ... Avionul nostru a plutit acum prin bile imense de vată moale și pufoasă.

Toată lumea are propriul desen unic, ca o fulg de zăpadă. Păreau atât de aproape că le puteai ușor să le atingi cu mâna.

Dupa-amiaza soare îmbogățit aroma ceresc de o varietate de nuanțe pe fundalul de lumină și nor tesatura albastru strălucitor a fost uimitor pentru cele mai fine, tranzițiile sale subtile de culoare - de la rece în roz coral, de la carmin la purpuriu și cărămiziu ...

Am oprit calculatorul și nu mi-am luat ochii de pe fereastră până la sfârșitul zborului.

Acum am uitat de mult ce lucrare a fost atât de important pentru mine să termin în acea zi în avion. Dar apoi norii văzuți în strălucirea soarelui pre-zorilor amintesc de memorie ca o bijuterie.

Distribuiți acest lucru cu cei dragi!