Robineți de poartă împotriva porților, recenzii

Poarta discului diferă în mod favorabil de supapa de închidere în parametri precum timpul de deschidere și închidere scurt și posibilitatea de a regla fără probleme costurile de mediu. Este adevărat că precizia reglementării în porți este încă scăzută. Deschiderea și închiderea obturatorului se face prin simpla rotire a cadranului la 90 de grade. Pentru utilizarea ca supapă de comandă, sunt prevăzute mai multe poziții fixe. Obturatorul trebuie selectat pentru un anumit debit al mediului de lucru, care trebuie să se potrivească în rotația discului de la aproximativ 15 ° la 75 °. În această gamă de rotație a discului, obturatorul are o caracteristică de curgere proporțională, iar fluxul mediului de lucru nu afectează obturatorul.

Ajustarea debitului mediului de lucru într-o fantă îngustă are ca rezultat o cavitație intensă, care distruge etanșarea șa și capacul discului. Utilizarea sigiliilor elastice în închiderile discurilor elimină în mod fiabil scurgeri în timpul funcționării obturatorului. asigurând etanșeitatea clasei A în conformitate cu GOST 9544-93 (fără scurgeri vizibile) și efectuând simultan funcțiile unui strat de protecție pentru corp și elemente de disc. Rezistența la uzură a cauciucului utilizat în condiții de exploatare este garantată pentru 5-10 ani sau până la 100 mii închideri și descoperiri. După aceasta, poate fi necesară înlocuirea sigiliului, ceea ce implică o operație simplă care nu necesită o calificare specială. Utilizarea sigiliului metal-metal necesită o atitudine foarte atentă față de mediul de lucru, deoarece orice intrare în mediul de materie solidă o va face inoperantă. Pierderea etanșeității în închidere cu etanșări de cauciuc are loc treptat, în ceea ce privește producția, și nu avalanșă ca și alte sigilii. Utilizarea acoperirilor protectoare pe bază de materiale elastomerice și polimerice pentru părțile direct în contact cu mediul de lucru asigură rezistența armăturii la influența mediilor agresive. Inserția elastomerică sau din cauciuc metalic previne contactul mediului de lucru cu corpul supapei. și o acoperire elastomerică sau polimerică protejează discul.

Supape rotative pot fi instalate în orice poziție, dar supapele cu diametru mare trebuie să fie instalat într-o poziție tijă orizontală ca atunci când sunt instalate vertical, există posibilitatea blocării, asociată cu expunerea la tijă sub formă de particule. Instalare ușoară și convenabilă a porților. în special în condiții de îngheț, se datorează unei lungimi mici de instalare (de 4,5 ori mai mică decât supapa tradițională). În plus față de dimensiunile compacte, supapa fluture are dimensiuni mici de greutate. Astfel, greutatea unui oblon poate fi de până la opt ori mai mică decât greutatea porții aceleiași treceri condiționate. Aceasta reduce sarcina în greutate pe conductă și simplifică lucrările de instalare, deoarece nu necesită echipamente de ridicare puternice și locuri speciale de instalare.

Supapa fluture nu are perechi de lucru filetate. Șurub ax supapă pereche manșon este expus la coroziune datorită expunerii la temperatura ambiantă și iese din sistem, în special în sondele de încălzire cu un mediu cald și umed, precum și montarea supapelor în aer liber. Obturatorul discului. spre deosebire de supape are zone care nu sunt stagnante în secțiunea de curgere și, în consecință, fluidul de lucru nu stagna în corpul supapei chiar și în timpul opririi prelungite a sistemului. Adună în zone de stagnare diferite clanțe mecanice impurități prezente în conductivitatea mediului, mai devreme sau mai târziu, duce la imposibilitatea fluxului de suprapunere sigilat. Declanșatorul este convenabil pentru instalarea pe conducte cu izolație termică. Diametrul exterior al corpului supapei nu depășește diametrul exterior al flanșei conductei, iar comenzile de închidere sunt situate deasupra dimensiunii totale a izolației termice. Orice automatizare este posibilă pentru obturatorul discului. Acesta poate fi controlat fie prin mijloace manuale (mâner sau unelte), fie prin acționarea pneumatică sau electrică a producției interne sau externe.

Fitinguri pentru țevi - catalog

Racorduri pentru tevi, Supape de inapoiere. Calitate garantată!

Site-ul este proiectat și optimizat www.3850035.ru Serviciu de calcul profesional