Recenzii despre cartea pisicii

Plus 45. Pagini de colorat.

În copilărie, încearcă să atragă aproape totul. Vopsea, creioane, creioane, marcaje, marcatori, albume, pe foi de hârtie separate, uneori scrise pe spate, pe asfalt și pe paginile de colorat. Și uneori - în cărți.

Lungimea lirică:
Acum, după cum știți, există tablete grafice. Dar, indiferent cât de mult îmi place cărțile electronice, cred încă că există o diferență semnificativă între desenarea pe tabletă și pe hârtie. De fapt, această diferență este evidentă: munca efectuată pe tabletă va fi foarte diferită de colegul de hârtie sau de fotografia dvs. (nu vorbesc acum despre hiperrealism). În același timp, nu există nicio diferență între textul de pe ecran sau pe hârtie.

Cu toate acestea, cărțile electronice au un avantaj în comparație cu cele de hârtie, care se referă la colorare și se numește "iadul perfectionistului". Faptul este că scraperiile copiilor pictate pe partea opusă a rapoartelor mamei mele pot fi aruncate în tăcere în coșul de gunoi, dacă rezultatul creativității nu justifică așteptările copilului. De exemplu, culorile au fost împrăștiate pe foaie și în loc de un trandafir sa produs un Kalyak-malyaka. Sau cineva și-a împins brațul când a pictat mașina cu un marcaj negru. Cu cărțile de colorat este mai dificilă și, de fapt, lucrurile sunt și mai rău: marcajele lasă urme pe spatele foii!

În cartea la care este dedicat acest plus, există text, și numai pe ultima pagină este sugerată culoarea pisicii însuși. Am obișnuit să am această carte în lucrarea mea ca un copil, chiar și acum se află pe raft. Dar pisica a rămas necondiționată, pentru că mi-a fost frică de teamă: o mișcare greșită - iar cartea ar fi răsfățată. Si pisica!

Dar recent am găsit-o în versiunea electronică. Pentru ceea ce îmi place tableta în ceea ce privește desenul, este pentru săgeata "să anulezi acțiunea". Este pur și simplu imposibil să strici dosarul. Deci, pentru o vreme am căzut în copilărie, colorând pisica.

Nu este rău dacă copilul merge la școala de artă, atrage albume (cel mai important - nu pe tapet) și creioane colorate pe asfalt. Dar vreau să pictez imaginea din carte și îmi pare rău pentru asta. Prin urmare, culoarea electronică, în care copilul nu se limitează la numărul de încercări, vopsele, hârtie și alte lucruri, poate fi foarte interesant.

Și da, în copilăria mea era Paint și chiar o colorare electronică în care puteai doar să pictezi obiecte de diferite culori. Și a fost distractiv, dar acum există o oportunitate de a atrage cărți fără să le dăuneze!

Apropo, acest plus poate fi, de asemenea, relevant pentru diferite cărți-puzzle-uri, labirinturi, sudoku, puzzle-uri încrucișate.

Recenzii despre cartea pisicii