Joacă terenurile mele - descrierea jocului, recenzii, evaluări

Suntem obișnuiți cu faptul că jocurile online extrag bani de la noi: plătiți pentru timpul jocului sau achiziționați diverse loțiuni "gustoase" - online nu trăiți mult timp fără deșeuri. Browser MMOG Terenurile mele schimbă fundamental această viziune.

Acest joc la prima vedere este o strategie militaro-economică în întregime convențională în timp real. Setarea standard de fantezie, construcția de orașe, extragerea resurselor, lupta de fracțiuni una cu alta - toate acestea am văzut deja undeva, nu-i așa? Dar, în afară de distrugerea orașelor, încheierea alianțelor, spionaj și orice altceva, care sunt strategiile actuale, acest joc se poate lăuda cu ceea ce îl deosebește de alte jocuri similare.

Această diferență misterioasă este posibilitatea oficială de a transfera resursele de joc în bani reali, adevăr activ numai dacă există un abonament plătit. Veți uita de piața neagră a monedei de joc, care există în aproape toate jocurile online populare. În Țările mele există un tip unic de resurse - perle negre, care nu pot fi achiziționate doar pentru bani reali, ci și obținute în joc. Jucătorii îl iau de la monștri în ruine, îl primesc în Salty Ozerah și chiar îi schimbă la licitație pentru a juca monedă. Astfel, fanii acestei strategii au o ocazie unică de a obține o plăcere totală din joc, fără să investească o ruble și chiar să obțină bani pentru ea!

o jumătate de joc an, și au aruncat afară de faptul că a trebuit să joace mai mult de 15 ore pe zi, a adunat toată armata lui și a ucis un vecin, apoi abandonat și nu-și amintea despre rahatul asta, fără numere reale imposibil să se joace, a fost primul și ultimul joc am fuzionat real, deci există un joc de piot suplimentar doar zbura departe, altfel zadrotstvo

La început, jocul părea interesant, dar și mai mult mai plictisitor și primitivney.Vopervyh ia o mulțime de timp pentru a construi clădiri, precum și dezvoltarea unui deficit de nauki.Igre dinamiki.Spasibo pentru otritsatilnye, comentarii veridice igre.Pochital, a decis să renunțe la joc, bine, cel puțin nu pentru mult timp ea a jucat, iar apoi a fost un timp mizerabil petrecut pentru ea.

Am jucat mai mult de un an, nu am investit nici un ban. Jocul este așa, dar nu renunț la multe cunoștințe. Puteți vărsa bani în joc numai dacă acestea sunt de prisos pentru dvs., nu veți câștiga nimic. În realitate, doar câteva topuri sunt câștigate în jocul în care veți fi sărate și că banii dvs. vor merge (prin ruine și lacuri)

și nu joacă jocul, este pentru el și făcut să joace prost și să facă bani pentru cei care joacă activ! pentru a câștiga o mulțime de motive, de exemplu, fuzionați armata jucător pentru real

Există o căutare pentru a umple 50k puncte de facțiuni dacă lumina șterge trupele întuneric în cazul în care este întuneric, apoi lumina. oferiți o recompensă pentru abonamentul ANUL, există chiar și jucători care plătesc pentru ceea ce ar fi îmbinat armata dvs. cu vindecătorii, cu care evaluarea este mult

+10 A fost aceasta recenzie utila?

Mai devreme sau mai târziu, dacă nu sunteți atent ceara va fi demolat, iar ei vor cădea în Resurrector. Vei recruta o armată mai nouă și o vor distruge din nou. În curând veți înțelege că sa transformat într-un haină pentru un vecin mai puternic. Se pare ca o căutare glumă, „răzbunare“, care oferă după distrugerea trupelor tale. Armata, pentru care va da, 500 de perle va fi ușor mai puternic decât de obicei Ami Mareșalul. Despre ce răzbunare și cine credeau că dezvoltatorii jocului sunt chiar un arici ușor de înțeles. În general, jocul este destul de interesant, dacă aveți timp și mijloace care sunt gata să cheltuiți. Vorbind de interesant, vreau să spun, dacă aveți o înclinație pentru sadomazochism sau altele asemenea să pozeze ca un liniștit, blând ... miei de tip „nu deranjează pe nimeni, lucrări de reparare primus“

Apropo, în ceea ce privește templul, dacă sunteți constant atacat, nu mai este posibil să adăugați numele dușmanului pe listă. La fel cu poarta nu pot fi închise rapid sub atac. În ceea ce privește posesiunile externe despre ele, puteți uita complet. Și apoi în joc o mulțime de vrăji care pot impune orașelor voastre. Foc, - arde lemn, ciumă - ucide oameni, etc. Și vrăji pot impune, chiar dacă sunteți promovați la tribunale.

Acum, în ceea ce privește templul. În curând veți înțelege că pentru a aduce un nou nume pe listă aveți nevoie de perle negre. Jucătorii din clasele de vârf nu se deplasează, ci vă sparg oglinzile, vă calculează misiunile și dărâmă ruinele în fața ta. Cu alte cuvinte, ei iau o pauză ...

în cazul în care jocul a fost normal și prima după plecarea lui Arsa nu sa transformat intra in asta, dar care spune că Donato nu este necesară artefacte greșite, astfel îndoite la prețul unui set de nivel 5 este în valoare de 15 de mii de dolari pe nimeni nu a văzut că nu este clar pentru cine prodayut.A ultima kaples Stolo de închidere 2 servakov și pereseleliya cu ei pe tânărul igrakov serverul bollee împrăștiate oraș brambura nu le pasă că oamenii au fost construirea lor pentru tine de a investi bani reali

jocul este bun, dar o mulțime de jucători inadecvați odată ce deveniți Mareșal (Polshchaesh cu 4 stele, începeți să umezi jucători în 10 - 10 000 de ori mai puternici decât voi aici, de exemplu

joc bun la 4-5 stele, am jucat un pic pe podkonets Overlord a trebuit să demoleze oraș, astfel încât inamicul nu fi luat chiar administratorii esleb razgrafili atacuri asupra jucătorilor mai bune (de exemplu, pentru player-ul mai mult de 2 ori nu a putut superior celuilalt pe armata moschschi atât de ușor să atace) Mi-ar pune 5 pentru:
program
fără bani reali este minunat
și pentru o poveste interesantă a jocului

Prin urmare, sfatul meu este următorul:
Joacă până la 5 stele și apoi se retrage rareori, care sare pe accidentul schastlivoy (Nu întâlniți gunoaie pe care le-a demolat) vine
Personal, eu sunt de până la 5 stele doshol, deoarece clanul osnaval și ne-am ajutat reciproc, așa cum am putut mai bine, dar apoi am început să aducă în jos un astfel de Chela, care este de 100-1000 de ori mai puternic decât toate clanul meu, așa că este de până la tine pentru a juca sau nu poate fi redat

+3 A fost aceasta recenzie utila?

Jocul regulilor, dar să câștigi în el gratuit nu va funcționa. topuri strâmte - fără tine nu există nici un clan pentru a supraviețui, dacă doriți să începeți să jucați uite imediat pentru un mentor în joc - și cu el cel puțin clanul a fost de 10-15 persians activi), pentru a face necesară pentru a investi și de a face un pic -și nu plăti propriul! investiții. stupid pentru a juca anul doi și cu atât mai mult interesul nu se trezește - fără locurile reale de top în lista de 10 ani pentru a ucide este necesar nu costă atât de mult timp de viață.

+7 A fost aceasta recenzie utila?

iar acum ya.igrayu vor împărtăși aproximativ 3 ani, totul a fost bine, dar acum este ceva mai greu serverov..vy de asociere a început imagina un jucător cu 3 ani de experiență mutat cu toată armata cu 3 caractere și o grămadă de artefacte de pe server, care nu există nici măcar pentru un an! știi. diagnosticul acestui joc este îndoit. IMHO.