Călătoria în septembrie în Italia și Croația

Găsiți hotelul în Italia pentru datele dvs.

și începeți să urmăriți bilete ieftine în jurul Italiei în avans - asta este chiar acum! Sau să vă abonați și să obțineți oferte pe rutele alese la oficiul poștal.

Având studiate site-uri low-cost (transportatorii low cost) și diverse rapoarte despre excursii în Croația, alegând o versiune de buget a drumului, a fost format în urma traseul: St. Petersburg - Helsinki Split, (Croația) -Ankona (Italia) -Bolonya Venezia Bergamo.

Călătoria în septembrie în Italia și Croația

Doar spuneți că călătorim întotdeauna ușoare, cu rucsaci mici, astfel încât neplăcerile unei mișcări constante nu sunt experimentate.

O viză în Croația

Trasee în jurul Croației și Italiei

Traseul principal a fost planificat cu 3 luni înainte de călătorie în timpul selectării biletelor de avion. O companie aeriană aeriană norvegiană zboară de la Helsinki la Split. Dar a existat o problemă - biletele de la Split la Helsinki la data întoarcerii noastre erau destul de scumpe. A început o căutare de low-cost - cum să te întorci. Privind la site-ul Ryanair, bilete ieftine Milan (Bergamo) -Lappeenranta (într-adevăr, de ce nu privim înapoi în Italia pe drumul înapoi?) Au fost descoperite.

Cu feribotul de la Split spre Italia. Ancona este deja la orizont

Din Croația în Italia, a fost aleasă următoarea modalitate de transport: feribotul din Split-Ancona.

Ferries Split (Croația) - Ancona (Italia)

În total, 3 feriboturi (aproximativ aceeași valoare în valoare) merg la Split pentru Ancona:

1. Linia albastră (blueline-ferries.com)
  2. Snav (snav.it)
  3. Jadrolinija (jadrolinija.hr)

Mai mult, a fost necesar să ajungem la Italia de la Ancona la Bergamo. După ce a studiat harta Italiei, iar site-ul a caii ferate italiene (trenitalia.com), sa decis să ia biletele la Veneția, să stea acolo timp de o zi și apoi, de asemenea, pe tren pentru a merge la partea din Bergamo.

Bilete de tren Ancona-Veneția

Ghidat de oferte avantajoase, cu discount, au fost achiziționate următoarele bilete de cale ferată: Ancona-Veneția (transfer la Bologna 2 ore).

despre. Ciovo. Croația

Transplantul era chiar un plus, pentru că nu trebuia să merg în tren timp de aproape 4 ore, dar totuși am avut ocazia să-mi întind picioarele.

Costul drumului Helsinki-Split-Ancona-Bologna-Veneția-Milano-Lappeenranta

Cost total de drum 206 de euro pe persoană:

1. Zborul Helsinki-Split - 79 de euro;
  2. Zborul Milan-Lappeenranta (Finlanda) - 70 de euro;
  3. Toate treceriile feroviare din Italia - 27 de euro;
  4. Scaune pe feribotul din Split-Ancona - 30 de euro.

Călătorind în Europa fără (!) Hoteluri de rezervare

Călătoria în septembrie în Italia și Croația

Am zburat la Split la ora opt seara. Chiar lângă aeroport, au existat mai multe autobuze spre Split (du-te la aproximativ 20 de minute, costă 30 Kuna (1 kuna aproximativ 6 ruble), puteți trece o sută de metri înainte - există o stație de autobuz urban №37 (în valoare de 18 kuna) Autobuzul ne-a adus la promenada principală. .. Split - totul este aproape de: w / stație de tren, stația de autobuz și portul toți vizitatorii sunt întâmpinați cu plăci locale: apartament, sobe (camera) după câteva propuneri selectate pentru camera o noapte pentru 200 Kuna / zi - în cazul în care ne-am luat liber ..

Croația. Orașul Hvar

După ce am dormit, m-am dus la dig în dimineața - pentru a afla programul catamaranelor pe insula Hvar (mi-a plăcut această insulă în timp ce mă pregăteam pentru călătorie). Nu au existat probleme cu biletele - au luat cel mai apropiat zbor pentru 60 kuna pe persoană (doar 1 oră și 20 de minute pentru a înota). Din Split există o mulțime de feriboturi și catamarane pe insule, care nu sunt puține. Prețurile și orarul pot fi găsite pe site-ul jadrolinija.hr.

Insula Hvar (Croația)

La docul din orașul Hvar (Hvar) a fost aproximativ același ca și pe malul Split - o mulțime de propuneri de locuințe. Aici pentru aceleași 200 kun / zi. am inchiriat apartamentul cu o bucatarie timp de 3 zile. Mulțumiri speciale pentru hostessul Korina, care ne-a ajutat când nu ne-am putut găsi casa seara. În recunoștință părăsesc coordonatele ospăteștii ospitaliere: KorinaGoran Radonic, Duska Roica 21, 21450 HVAR, Croația. Tel. +385 (0) 21718099, +385 (0) 923047898 [email protected]. www.islandhvar.com/mengo.

Orașul Hvar sa dovedit a fi destul de mic: câteva magazine, piețe și mai multe cafenele. Marea este într-adevăr foarte curată, deși nu foarte caldă +22. Există câteva plaje mici cu pietriș, dar puteți înota aproape oriunde cu pietre - pentru coborârea în apă, scările sunt făcute atât în ​​piscină.

Parcul-munte Marjan, Split

După trei zile de pe insulă, ne-am întors la același catamaran în Split. De atunci, în autobuzul 37 am mers pe insula Ciovo. (este situat în apropiere de continent și este conectat cu poduri peste orașul Trogir).

Districtele din Croația

Pe o insulă din cartierul Donji, au închiriat apartamente cu vedere la mare pentru 25 euro / zi. Camerele și apartamentele din Croația sunt închiriate în aproape toate casele, fapt evidențiat de semnele "apartament" și "sobe". Districtul, așa cum ne părea, este potrivit pentru o vacanță liniștită, de familie: nu există prea multă distracție, doar un magazin și câteva cafenele-baruri pe plajă. În vecinătatea Okrug Gorniy și Trogir - infrastructura este mai dezvoltată - dar mai mulți oameni. Înainte de Trogir, există autobuze din județul Donji, dar am mers mai mult pe jos și este util și economic (mai ales că este doar o oră de mers pe jos).

Călătoria în septembrie în Italia și Croația

Când obosit de pace și liniște, a lăsat câteva zile în Split - o plimbare pe străzi, au mers de-a lungul mai mare raza de parc-deal Marjan (foarte frumos de apă, turcoaz, pini verzi luminoase), sa întâlnit cu tinerii locale, care, în cântând cântece de seară cu chitara pe digul departe. Am mers pentru o altă zi la Omis, părea foarte zgomotos, pentru că acolo aproape de mare trece traseul spre Dubrovnik. Timpul de sărbătoare se apropia de final, dar o călătorie mai apropiată înainte de a se întoarce acasă a fost fericită.

Feribotul din Split către Italia

Pe feribot am ajuns fără cozi. Singurul lucru pe care nu știu că este necesar să se obțină o carte de îmbarcare (cum ar fi un avion), iar funcționarii vamali nu l-au întrebat, dar a refuzat să lase feribotul fără el - a trebuit să mă întorc (și am fost deci nu singuri).

Opriți-vă în Ancona

În Ancona (Italia) am fost doar câteva ore - un mic oraș portuar. Aici, bineînțeles, o arhitectură complet diferită, ceva mai nativ (la urma urmei, arhitecții italieni au jucat un rol important în modelarea imaginii orașului St. Petersburg). Au ajuns la gară pe jos - este aproape.

Veneția. Muzică în piață. San Marco

Cu aterizarea trenului nu au existat probleme - inspectorul merge pe tren, se uită la imprimate electronice. Aproape toate trenurile din Italia intarzie cu 5-10 minute - este normal.

Turul Bolognei în 2 ore

După 2 ore am plecat la Bologna. Gara este în centru - așa că am avut timp să ne plimbăm în faimoasele galerii Bologna, care sunt în total 40 km. După o mică plimbare și o mușcătură, am luat următorul tren - spre Veneția.

Veneția în tranzit

Au sosit în Veneția cam cinci seara. Stabilindu, a mers la cină și la o plimbare de această dată în noaptea de la Veneția prin nenumărate poduri și străzi spre Piazza San Marco, a fost lovit de luminozitate și arhitectură „ajurata“.

Călătoria în septembrie în Italia și Croația

Dimineața, am mers deja la Bergamo, pe drumul spre un alt oraș frumos non-turistic italian aflat la poalele Alpilor - Brescia. Din nefericire, de la Bergamo nu am avut timp să mergem - am văzut doar de departe, stând pe munte, un oraș vechi foarte frumos.

Bucătăria croată

Bucătăria locală croată este cea mai mare parte carne prăjită, tăițe, cartofi, pește și fructe de mare. În cafenelele naționale (numite Konoba), este destul de scump să mănânci - o parte, deși mare, costă un minim de 100 de kunuri.

Prin urmare, bucătăria din apartamentul închiriat este foarte utilă, puteți cumpăra mereu carne proaspătă sau pește, pe care îl veți curăța și tăiați la alegere și gătiți acasă. De câteva ori a făcut carne pe grătar, care se preda împreună cu apartamentele. Toate produsele sunt proaspete și foarte gustoase. Vinul este vândut în magazine în sticle de litri, roșu și alb, cel mai uscat, este ieftin - aproximativ 20 kuna. Mulțumit de berea croată, în special de proiectul Karlovačko, cea mai favorită bere a locuitorilor din zonă. O mulțime de brutării care vând pâine proaspătă și diferite prăjituri, pâine neagră, nu am găsit, există doar alb și gri, dar foarte gustoase (unele copii ale imaginației cu dimensiunea sa, probabil, o familie mare).

Călătoria în septembrie în Italia și Croația

Dintre toate cafenelele vreau să menționez una - Zlatá rybka. Acesta este situat lângă piața de pește din Split, doar 4 mese, un meniu de mâncare: pește prăjit, calmar prăjit sau se amestecă (o placă mare de 50 kun). Nu am mâncat mai multe calmaruri delicioase!

Impresiile din Croația

Mai ales în Croația, cum ar fi marea turcoaz și pini cu miros neobișnuit. Orașul vechi este foarte asemănătoare - străzi înguste pietruite, acoperișurile roșii-tigla, așa că au fost într-una, iar aspectul de odihnă nu este atât de interesantă, dar o plimbare, smulgerea smochine sălbatice și respira aer curat - este o altă problemă. Croații înșiși sunt foarte calm, amabili și zâmbitori. Tinerii nu vorbesc rusa in limba rusa, dar chiar si in engleza rupta se gaseste intotdeauna un limbaj comun. Adesea observat modul în care jocul local pe străzi în joc cu bile de aruncare numit foarte asemănătoare cu "mlaștină" - amuzant! Din anumite motive, nu există puține lucruri în care muzica joacă în cafenele - să nu mai vorbim de cea națională, pe care nu am auzit-o niciodată.

Am făcut o astfel de călătorie.

Aș fi fericit dacă cineva ar putea folosi informațiile din călătoria noastră croato-italiană!

Primiți de la noi ca un cadou un bonus de până la 2500 de ruble pentru cazare în apartamente de la persoane fizice cu serviciul Airbnb. Această plasare poate fi semnificativ mai economică. Înregistrați-vă și mergeți la aventură!