Critica n

Primul lucru pe care critiștii îl remarcă este că Turgenev era, de asemenea, de așteptat să aibă "o lecție și o lecție". El ridică problema progresivității sau retrogradării romanului.

Critica n

(Arkady Kirsanov și Evgheni Bazarov)

Principalele personaje ale romanului sunt Arkady Kirsanov și Yevgeny Bazarov, prieteni tineri. Bazarov are părinți, tatăl lui Kirsanov și tânăra mamă ilegală nelegitimă Fenechka. De asemenea, în cursul romanului sunt introduse pentru prietenii surorilor cot - Anna, în căsătorie Odintsov, la momentul desfășurării evenimentelor - o văduvă tânără și Kate. Bazarov se îndrăgostește de Anna și de Kirsanov - în Katya. Din păcate, la sfârșitul lucrării Bazarov moare.

Faptul este că Strakhov remarcat un punct important: Bazarov atasat caracteristici de oameni diferite, astfel încât fiecare persoană reală ceva de genul lui, în conformitate cu Strakhov.

Critica n

Cel mai probabil, scopul romanului lui Turgheniev a fost, în general, și, în general, evidențiați conflictul de generații, pentru a arăta tragedia vieții umane. Acesta este motivul pentru care Bazarov a devenit o imagine compusă, nu a fost retras de la o anumită persoană.

Potrivit criticului, mulți oameni văd în mod incorect Bazarov ca șef al cercului de tineret, dar această poziție este de asemenea eronată.

De asemenea, Strakhov consideră că în "părinți și copii" este necesar să apreciem poezia fără a acorda prea multă atenție "gândurilor spate". De fapt, romanul a fost creat nu pentru a învăța, ci pentru a se bucura, consideră criticul. Cu toate acestea, Turgenev a descris încă nimic morții tragice a eroului său - aparent, romanul avea încă un moment instructiv. Eugene a rămas puțin părinți în vârstă care vor fi iubit fiul său - poate scriitorul ar dori să vă reamintesc că trebuie să aprecieze cei dragi - părinți și copii, și copiii - părinți? Acest roman ar putea fi o încercare nu numai de a descrie, ci și de a înmuia sau chiar de a depăși conflictul veșnic și contemporan al generațiilor.