Ceva despre pescuit și ceva despre noi

În dimineața următoare. De ieri seara până în ziua 12 - ploaie. De când așteptam acest pescuit, am intrat în mașină la 15 minute după ploaie - și sunt pe lac.

Lacul este mare și complex. De pe malul abrupt din apă există o mulțime de arbori căzuți și arbuști de salcie. Multe momeli într-o zi am plecat acolo în vară. Banca opusă este superficială, așa că partea de jos este superficială. În vara de pe această parte, prinde un biban. Sub o bancă înaltă, există și un biban, dar există mai puține soare și prăjiturele. Pe scurt, situația.

Vaporul este rătăcit, cu o zăvorâre liberă a unui blocaj de râu și o gaură în bord, sub scaunul unghiului. A marcat un cotlet - și nu există lacune. Înnorat, toate cenușii, apa este neagră, malul înalt, de la mijlocul lacului - valuri și un val mic și vântul este așa. Nu cunosc bine acest lac. Nici gropi, nici adâncimi. La urma urmei, vara, bibanul este în apă de mică adâncime. Un șuvoi în patru ani, a reușit să prindă doar o singură dată, apoi unul mic.

Am început să coman de-a lungul băncii înalte la o adâncime, cu o îndoire netedă în jurul tuturor contururilor lacului și a accesului pe latura țărmului ușor înclinat. Banca înaltă nu a dat nici o legătură sau o agitație. Și pe marginea țărmului ușor înclinat de la celălalt capăt al jocului a fost: "Stai, unde ai plecat?". Am aruncat vâslele. Luați învârtirea. Sunt hacking! Din nou, "Stand!". A doua oară am selectat cablul până când acesta se oprește.

Nu a fost a treia oară. Am tăiat cordonul și am epuizat-o. Acest lucru am văzut pentru prima dată. Capătul cordului 0,23 la o lungime de 5 mm a fost plat. Pălărie în miniatură. Rezultatul pierderilor: MagSquad 128 cn + titan de plumb 20cm = 32,2cm lungime. Deci captura era în față.

Nu este nimic de făcut. Îl pun pe Moby Dick la 120 CP pe Salmo și Rapala Spoon pe MK Beneyro. Eu continuu să prețuim. Și aici începe povestea despre noi. Prima lingură a zburat undeva. Frâna a început să sângereze cordonul, apoi Moby Dick a zburat. Opriți mașina. Lupta pentru momeală a început. Pe cordonul de 0,23, Salomon Elite X Twitch rotește barca în locul cârligului. Cordul rămâne! Și ruperea ceva de jos.

Aparatele de la trei din barcă se înalță cu o sticlă de plastic din noroi. Nu mă așteptam. Flotorul rețelei! Cu el era o ancora pliabila din aluminiu. Am apucat plutitorul și i-am tras în barcă. Și apoi a început. În spatele lui, am scos un coș de plasă, undeva în el, în noroi, pe vrăjitorii mei și pe linguri. Definit prin cabluri. L-a eliberat.

A început să aleagă o rețea. Este vechi, tocmai răsucite, în alge, în cenușă, dar tot funcționează. Perversul pur a fost încurcat într-o bucată pură. Aleg mai departe. Rețeaua este înfundată cu alge și praf, ca o cârpă de pardoseală. Nu-l scot din apă, dar apa curge din ea. Trebuie să stoarcem. Mâinile în noroi și noroi. BRR! Apoi din nou două podleschika într-un loc curat. Toți cei vii. Doar unul normal, iar celălalt din coadă a început să putrezească.

Am luat-o. Am stricat ceva. Consider. Văd maxilarul superior și inferior al știucului, negru, vechi, apoi încă unul. Rețeaua nu se termină. Barca este mică, nervoasă, mâncarea a crescut. Privit la nas și este undeva la 10 cm deasupra apei! Supraîncărcarea și apa din rețeaua din barcă. Pompez apa. Dirt, viermii de sânge. Și râsete și păcat. Am luat o decizie: am tăiat plasa pe care am scos - pe țărm, ce a mai rămas - alții o pot lua.

De la mijlocul lacului până la țărm, el se îndrepta în față, nasul îi putea fi zdrobit și a mers repede. Dirt încărcat pe salcie, sa dus acasă. Pe drumul de la distribuție, Rapala Spoon împușcat.

Rezultatul pescuitului: pierderi - MagSquad 128 cn, Rapala Spoon, achiziții - o mână de dimensiuni regale, două podleschika pe 0,5 kg. Și gânduri în capul meu. Aceasta este a doua rețea pentru vara aceasta. În primul rând pe Oredej, acum aici. Ei bine, de ce a tăiat MagSquad-ul?

Trista și tristă poveste. Și, mai ales, trist din faptul că o astfel de imagine nu este neobișnuită. Rețelele vechi, abandonate sau uitate sunt ucigași veșnici ai rezervorului. Ei nu numai că continuă să pescuiască, peștele care intră în ele putrezind, creând o zonă moartă în jurul lor. Deci vrei să țipi oameni sau cine suntem? BUNĂ LUCĂ.

Singură, nu putem face niciodată acest lucru. Păstorul a fost prins în Pustosti lângă Gatchina. Au trimis pietricele la pietriș, spun ei, pentru terenurile de reproducere. În această toamnă, doi "pescar" curajoși pentru o tijă de pescuit electric au prins toți peștii, sau poate nu toți. Dar faptul că nu mai există păstrăvi acolo. Probabil, pescuitul de vânătoare ar trebui să fie revitalizat sau închiriat.

Dacă treceți, iazurile vor trece mâinile oamenilor care sunt înfometați pentru profit. Există o mulțime de exemple, mai ales la periferie. Cum să facem acest lucru pentru ca noi să fim bine și iazul mi se pare dificil să răspund. Poate că rvbols de vânătoare a proprietarului va ajuta, dar cu actuala dezvoltare a corupției, mă îndoiesc puternic. BUNĂ LUCĂ.

toate shitheads nu se va întoarce. doar dacă aș prinde plasa sau văd pe țărm - în focul ei.

Și inspecția de pește va veni și nimeni nu va dovedi că rețeaua nu este a ta. Și sancțiunile sunt acum foarte mici pentru asta.

Barakush de diferite culori a divorțat foarte multe. Cine este prins, cine plătește și cine este călărit. Aceasta este societatea noastră, dacă istoria a fost deja rescrisă. ))))) Apă pură.

Este foarte bine că ați prins netul. La urma urmei, nu toată lumea se va mizeria în jurul valorii de și trage afară. Ati lucrat, iar lacul a devenit mai usor, si va va multumi

Pescuitul încă interesant:

Ceva despre pescuit și ceva despre noi

Yaz și chub - asta e noroc!

Întâlnirea Shchuchye ne aștepta doar cu tremurul!

Pentru pantofii taiga off-road - cochilie-baston, burbot și stiuca!

Pescuit în Urazmetovo

Frumoasa Bay Biryusinsky. Ei bine, totul în rețele!

Arahley. Piciorul se grăbește cu urechile de seară.

Ceva despre pescuit și ceva despre noi

Apa se ridică, crește vântul. Ar trebui să aștept pentru mușcături?

Mai mulți tineri din vara indiană