Călătoria spre Delft pentru o zi

În orașul Delft, ne-am dus în ultima zi de sosire în Olanda. Din Amsterdam, puteți ajunge la Delft cu trenul ... durează aproximativ 1 oră și 20 de minute. Aceasta este o distanță destul de lungă pentru Olanda, deci am planificat pentru această zi, doar un singur oraș. În principiu, ar putea fi pe drumul de intoarcere, chiar de a apela la Haga, este pe drum și să ia o plimbare, de exemplu, de-a lungul mării de nord ... dar doare vremea în acea zi a fost acoperit de nori și sumbru.

În general, dacă vorbim despre climă și vremea din Olanda, nu este destul de stabilă ... în ziua în care poate fi însorită și poate trece printr-un duș, iar spre seară, de exemplu, va fi din nou clar. Practic, cred că am fost norocoși cu vremea, da, poate că nu a fost prea cald, dar mai ales a fost vreme însorită și nu a existat ploaie.
Sosind în Delft, nu am înțeles imediat unde trebuie să mergem ... există unele reparații, platforma este tot în pădure și toată lumea merge în jurul valorii de zbor. trimiteți și ...
Aproape de gara din Delft există câteva tramvaie claustrofobe))) Nu știu unde, dar ele arată foarte bine aplatizate ...)

Tramvaie trase în Delft

Delft Center este la o plimbare de 10-15 minute de la stația de tren ... era într-un fel leneș ... du-te încet la pătrat de piață ... în articolul meu despre plimbările noastre prin Harlem, am spus deja că, în principiu, orașul Holland sunt similare între ele, e Delft Aș înscrie explicit. Ne-a plăcut cel mai mult ... orașul este unic cu carisma sa, și cumva este greu să o descriem, poate că imaginile vor reproduce atmosfera lui Delft ...

canalele orașului Delft

În canale, crini de apă sunt înotați, înainte de a nu fi văzut asta în niciun oraș, arată cu siguranță frumos ... chiar și în vremea tulbure.

Dintre principalele "măști" ale orașului Delft, a fost doar una pentru mine, este o platformă de vizionare a turnului Bisericii din New Delft. Pe drum spre ea există monumente destul de ciudate ... există foarte puțini turiști, orașul este foarte liniștit.

Bird, copac, barcă, apă și Vika 🙂

Pe drumul spre piață, prima atracție a Delftului este Biserica Maria van Jessekerk. A fost construită la sfârșitul secolului al XIX-lea în stil neogotic. Interesant este faptul că cele două turnuri ale bisericii amintesc foarte mult de contururile turnurilor bisericii noi și vechi de la Delft, am observat că după prelucrarea fotografiilor casei ...

Biserica Maria van Jessekerk din Delft

Alături de biserică este simbolul Delft, o inimă albastră. Culoarea albastră este, în general, considerată urbană; în Delft există o producție de porțelan în tonuri albastru-alb-albastru.

După 10-15 minute, am ajuns în final la piața din Delft. După părerea mea, acesta este unul dintre cele mai frumoase pătrate din Olanda, pe care le-am văzut. Este foarte spațios și asta ma lovit din nou, nu sunt deloc turiști.

zona de piață din Delft

Mergând puțin mai departe, am fost puțin surprinsă de grandioasa primărie din Delft. De obicei, totul pare mai modest, dar aici avem o structură atât de colorată, care este foarte ornamentată de piață.

Vizavi de primărie, turnul Bisericii New Delft se înalță maiestuos, unde se află puntea de observare.

Biserica Turnului din New Delft

Ei bine, ne-am îndreptat atenția ... în plus, nu am văzut nici un oraș olandez din vedere. Ascent la turn pe jos, nu există lift! Vederea orașului este chiar minunată! Sincer, nici măcar nu m-am așteptat.

Vedere din turnul de la Delft

Orice tip de jucărie este ... dar este real! Platforma de vizualizare este panoramică la 360 de grade, este de asemenea minunată, puteți să-l înconjurați și să-l vedeți pe Delft din toate părțile.

Vederea Bisericii Maria Jessekerk

Puteți vedea, de asemenea, Biserica Veche din Delft, care se află chiar lângă piață.

Biserica veche din Delft

O altă viziune "jucărie" a lui Delft 🙂 vă rugăm să acordați atenție numărului de persoane.

zona de piață din Delft

Fiind pe puntea de observare a Bisericii din New Delft, mi-am amintit de plimbarea noastră în jurul Porto. unde, de asemenea, aspectul a fost un pic asemănător și strălucirea acoperișurilor lustruite pietricele mulțumit ochiului.

În plus față de puntea de observare frumoasă, Delft poate merge în siguranță și drăguț prin canalele orașului, pe care am decis să o facem după ce mergem prin Primăria din Delft.

După ce ne-am dat peste mari clopote, ne-am amintit de călătoria noastră la Zaanse Schans. unde puteți vedea cum funcționează adevăratele mine de vânt din Olanda.

salut de la Zaanse Schans

În general, Delft este oarecum similar cu Amsterdamul. De altfel, în 16-17 secole, Delft a fost al doilea cel mai mare oraș din Țările de Jos, dar se pare că, după dezvoltarea transportului maritim și al construcțiilor navale, orașul a cedat poziția de cel mai mare port din țară, Haga și Rotterdam.

Când am ajuns la Biserica Veche din Delft, am observat că ea a avut turnul ei "căzând". Panta nu este la fel de mare ca turnul celebru din Pisa, dar inca vizibil cu ochiul liber.

Călătoria spre Delft pentru o zi
Turnul de cădere al vechii biserici din Delft

Destul de accidental, am observat un vechi magazin elvețian de îmbrăcăminte al firmei VÖGELE. Recomand foarte bine acest brand de îmbrăcăminte, raportul preț-calitate este, după părerea mea, foarte bun ... probabil pentru o oră suntem blocați acolo, dar în principiu nu este rău, aveți nevoie de puțină distragere ...)

timp de afaceri, timp de cumpărături 🙂

La sfârșitul plimbării, probabil mi-am dat seama ce anume, după părerea mea, este carisma lui Delft. Aceasta este, în primul rând un număr foarte mic de turiști, probabil, în construcția de tururi convenționale, Delft nu este foarte convenabil pentru a vizita ... și în al doilea rând, este o punte de observație uimitoare din New Church din Delft, unde poti sa te uiti la „jucăria“ din Olanda. Există, de asemenea, lucruri plăcute, cum ar fi frumosul primărie de pe piața de piață, canalele împrăștiate cu nuferi, turnul care se încadrează în biserica Vechi Delft. Dacă aveți doar o zi, pentru a vedea un oraș în Olanda, cu excepția orașului Amsterdam, aș recomanda cu siguranță Delft!

fațada primăriei din Delft

În total, am petrecut aproximativ 4-5 ore în oraș. În principiu, acest moment este suficient pentru a inspecta orașul, iar dacă călătoriți vara, puteți merge, de asemenea, la Haga, de exemplu. Am decis să ne întoarcem la Amsterdam și să facem o plimbare de seară prin canalele orașului.
Mini-mapul plimbării noastre în jurul orașului Delft arată cam așa ...

Deci, Delft vă așteaptă și mi-ar plăcea să revin aici! 🙂

40 de gânduri despre "O excursie la Delft pentru o zi"

Răspunde Icon

Deci este) plus, a fost filmat filmul "Fata cu un cercel perlat", orasul este cu adevarat foarte interesant! Cred ca nu veti fi dezamagiti)

Îmi pare rău că mă deranjez, dar "Fata cu cercelul perlei" din Vermeer este stocată într-un oraș complet diferit - în Haga, în Muzeul Mauritius

Vă mulțumesc că ați corectat), probabil confundat cu ceea ce cealaltă imagine) și apoi va veni și a căutat în Delft) Bine, acum în Delft nu merge)) Glumesc - oraș merită o vizită pentru oricine))

picturile mele FAVORITE Vermeer - îmi pare rău, un amendament la post)

Răspunde Icon

Mă bucur să văd pe site-ul nostru) abona la știri, acesta va fi interesant 😉