De ce a închis poarta stelară - Recenzii - Știri

Ironia soartei: disputa dintre Eli și Rodney ilustrează perfect împărțirea fandomului

În continuare a existat o ruptură, atunci când a lansat de spin-off Prima Squad - "Stargate Atlantis". Acum, fanii furioși SG1 indignată „ce fel de tipi și de ce bloca ecranul în timpul tentativelor sale patetice? Mai dai mai mult ZV-1! ». În ciuda acestui fapt, fandomului sa stricat, iar franciza a devenit un cult, iar acum creatorii au decis să se întoarcă la elementele de bază, să facă o serie, care ar trăi spiritul filmului original și ideea sa (ne amintim, nu?). Dar pariul pe faptul că peste 15 sezoane ar putea crește un spectator pregătit pentru un astfel de concept nu a fost justificat. Acum e greu de spus de ce. Poate că erau fanii chiar de la prima scindat, iar creatorii seriei „Stargate: Prima Squad“ overdone gust Star Trek în crearea și „adus“ un public care nu este pur și simplu în măsură să accepte realism, aș spune chiar „zhizennye“ în science-fiction.

„Nu a fost necesar pentru a elimina acest Moore întuneric și să continue SG-1 / ulcer“ - astfel de mesaje pot fi văzute în diverse teme. E vreun sens? Să ne uităm la povestea generală a lui Sv-1: Goa'uldov și oray a câștigat, cu replicatoarele sortate. Ce urmează? Avem Uniunea Lucian. Ideea de a descrie lupta împotriva unei organizații teroriste, care este Uniunea, este contrară spiritului francizei. Maxim ce vede oportunitatea de a continua SG-1 - este polnometrazhki serie destul de mare, care este ceea ce ultimele două filme - „continuum“ „Arca Adevărului“ și Bine, încă mai avem ZVA. Dar evenimentele din ultimul episod din Atlantida arată că linia de poveste a acestei ramuri a terminat și tot ce poți face este să nu continue, și spune povești care au avut loc în afara principalelor linii poveste a seriei. Și apoi vă întrebați, ce zici de "Stargate: Extinction", conceptul despre care ne-a spus recent Joseph Mallazzi? Aceasta, desigur, părerea mea personală, dar în cazul în care acest concept a fost aruncat în fikshena secțiunea ventilatorului am una dintre cele mai criticate prima această creație. Poate că, chiar și cu fraza: "Acest concept, bineînțeles, pe marginea delirului, dar pentru fan-fikshena coboară."

Nu numai împărțirea, ci și cea mai mare fandomă, au cauzat ratingurile scăzute. Un alt motiv este numit David Hewlett într-un interviu în ajunul premierii ZVV 2x15 "Capture":

Dar problema ratingurilor a fost nu numai din partea publicului. Nakosyachil și Syfy. Adepți science fiction unul dintre primele arată că prevalența este acum o tendință de a „îngrijire în Internet“, astfel încât nu numai seria, dar, de asemenea, canalul a început să-și piardă publicul. În cei doi ani care au trecut de la închiderea multor poluanți care conduc oțel SUA duplicat canale de difuzare pe internet, au fost create chiar și canale online. Syfy a ajustat, de asemenea, dar "Universul" nu va ajuta. O altă problemă cu ZVB este sistemul de rating depășit. iar motivul pentru aceasta a fost din nou scurgerea de telespectatori pe Internet. Plecarea spectatorilor pe Internet a ruinat nu numai ZVV, ci și alte serii de televiziune. Un alt canal "jamb" - o schimbare constantă a timpului. În vest, serii noi au fost publicate o dată pe săptămână. Imaginați-vă că sunteți obișnuiți să vedeți spectacolul în fiecare săptămână, marți, la ora 21:00. Și apoi brusc este transferat la 23:30 sau mai bine la 01:00. Sau, de exemplu, spectacolul a fost prezentat vineri, și apoi brusc marți. Aveți suficientă răbdare pentru a viziona emisiunea până la final, dacă este disponibilă pe Internet în orice moment convenabil pentru dvs.? Publicul nefericit nu va suferi. Da, să recunoști că fandomul nu era prea entuziast în privința asta. Astfel, în rating-ul scăzut al seriei, nu este vorba de fanii care sunt de vină, ci de canalul în sine.

Speranțe nerealizate sau nerealizabile? Răspunsul la această întrebare va arăta doar timpul

Costul și schimbările de politică ale proiectului se modifică de la Syfy

Și acum este important: Combinația dintre aceste motive, nu a fost închis doar „Stargate Universe“, dar intreaga franciza. Și, sper că după acest articol disputele vor fi mult mai puțin.

P.S. Multe mulțumiri pentru ajutorul lemnului.

Viziunea mea asupra acestui lucru este totul - mișcarea de marketing, tuppismul fanilor, banii au fost întotdeauna o problemă. De fapt, este ca și cum ar fi explicat unui ascultător peștele în ce esență a ceea ce ascultă el. Trucul este că încă nu înțelege (la mine vorbesc despre ZVV)