Țara misterioasă a Marocului, vârful din katii turistice

Marocul este o țară africană spălată pe de o parte de Oceanul Atlantic și munții Atlas trec prin aici. Orașul stațiunii Agadir.

Localnicii preferă să se distreze pe plajă cu mingea. Și ne-au plăcut melodiile naționale cu tobe și mișcări ritmice sub loviturile acestor tobe. Deci, ei se distrează, de asemenea, pe plajă și se distrează. De asemenea, de-a lungul digului, am observat că bărbații se plimbau în rochii roșii cu pahare și o pungă de piele pe centurile lor. Oamenii locali se apropie de ei, ghemuiește și beau ceva din aceste boluri. Mai intai am crezut ca era vin sau ceva de genul asta, dar sa dovedit a fi apa obisnuita si acesti oameni sunt numiti purtatori de apa. Și așa, în Maroc, legea uscată, ca în majoritatea țărilor musulmane.

Totuși, locuitorii locali nu-i plac atunci când sunt fotografiați. Iar când oamenii se comportă, pot să-ți ia camera foto. Am avut un mic incident. Ei au mers de-a lungul portului și au vrut să fotografieze un far, dar nu au observat că îngrijitorul. El la noi a porosil să se uite o fotografie și după ce a fost convins că ea nu este prezent, sa calmat. Aici, în Agadir am încercat melci, sunt vânduți din mese stând pe stradă. Francezii le place foarte mult. Așa că am decis, dar ei nu gustă foarte mult, avem nevoie să sare în acel moment, chiar dacă există un gust.

Seara merge pe malul apei. De câteva ori au mers la portul Marina. O zonă bogată cu iahturi private, buticuri. De asemenea, un frumos cartier elvețian cu furcă bogată.

Hotelul nostru Sud Bahia a fost situat în centrul orașului, locația este foarte bună. În apropierea câtorva pași de grădina zoologică gratuită. Puteți să mergeți direct la plajă prin ea.

Țara misterioasă a Marocului, vârful din katii turistice

De asemenea, hotelul are un magazin cu prețuri fixe, astfel încât să nu puteți negocia cu vânzătorii locali, ci să mergeți acolo. La sfârșit de săptămână, pe talie a avut loc un târg. Practic aici, toate uleiurile organoleale au fost vândute și uleiul a fost vândut. Aici am negociat cu vânzătorul și am cumpărat uleiul. Uleiul din alimente este mai întunecat decât cel cosmetic.

În a doua zi a sosirii noastre în Agadir, am decis să urcăm pe munte cu cetatea Kasbah.

Tăierea drumului pe pante abrupte, undeva în 50 de minute a ajuns de la hotel până la vârf. De la înălțime puteți vedea o frumoasă priveliște a întregului oraș și a liniei de dig, se obțin fotografii frumoase.

Țara misterioasă a Marocului, vârful din katii turistice

La intrarea în fortăreață stau Beduinii cu capre, cămile și oferă să fie fotografiate, iar cămilele încă mai călăresc. O distanță mare a întins un zid de cetate, similar cu zidul chinezesc. A mers pe jos, a fotografiat.

O altă excursie, la Auchan local, în modul lor Marzhan. Acest magazin nu este cu siguranță la fel de mare ca la Moscova, iar prețurile sunt aproape la fel. Am mers acolo pe jos, aproximativ o oră sau mai mult. Mersul sa dovedit a fi lung. Pentru mine ca un cadou în acest magazin am cumpărat o umbrelă de plajă.

Excursia a fost cumpărată chiar pe plajă, a existat un risc, bani s-au dat imediat pe plajă și am așteptat dimineața pentru excursia cu mini-autobuze ca și pe ace. Și dacă credeți că a întârziat o oră, ei chiar au crezut că ne-au aruncat complet. Dar, în plus, eram singuri, astfel de turiști călătoriți, iar costul biletelor noastre a fost de jumătate mai mare decât restul. (Pe persoană 75 euro).

Excursie 2 zile. Drumul merge de-a lungul plajelor sălbatice. Oprirea este dată pentru a face o fotografie. Primul loc de vizitat este orașul portuar Essaouira, construit de portugheză.

Țara misterioasă a Marocului, vârful din katii turistice

Acest port a fost construit ca o cetate defensiva cu lacune. Din pătrat puteți vedea o frumoasă priveliște a oceanului furios. Există, de asemenea, un port cu o mulțime de bărci de pescuit.

Următoarea oprire este pe plantațiile copacilor de organe. Aici, turiștii admiră caprele care urcă abia în copaci.