Sniper elita 4 recenzie

intrare

Sniper Elite Series este ca a pierdut în orașele și satele înapoiată, care cruțați de moda si progresele tehnologice din ultimele decenii. Puțini oameni de azi face jocurile despre al doilea război mondial, mai rar au dezvăluit tema lunetist război, ci crearea Rebeliunea trăiesc de mai mulți ani, le-a luat ramuri și a evoluat la a patra parte a licenței.

Cum de a schimba transferul franciza de scena din desertul african fierbinte în mai puțin cald, dar încă soare Italia, învățați de la revizuirea Sniper Elite 4. Dar, amintiți-vă lucrul cel mai important: trenul a făcut din nou bum!

"Un glonț cauzează furia unei stări întregi".
Call of Duty: Modern Warfare 2.

Sniper elita 4 recenzie

Omoară-i, Carl!

Italia, anul 1943. Masina militara germana incepe sa se incarce pe diferite fronturi, pierzand un avantaj care pana acum par a fi neclintit. Schimbarea echilibrului de putere a forțat naziștii încă o dată ia inventarea „arme poate transforma valul de război“, dar acum nu e pe greutatea cruiser teren de 1000 de tone, și aproximativ rază lungă de rachete ghidate.

Din fericire, aliații au un expert în această parte a lichidării armelor minune - lunetist Charles Fairbairn. El a confundat comanda cardului Axei în Africa de Nord, este destinat în cele din urmă „aproape“ program pentru a dezvolta rachete balistice V-2 în Berlin asediat, dar până când a fost trimis la Mussolini - pentru a ajuta la rezistența locală și strica viața inamicului etern.

Sniper elita 4 recenzie
Ca și până acum, jocul poate studia cu ușurință anatomia corpului uman. Deși acest element educațional poate fi oprit.

Dacă așteptați o istorie atentă a războiului, este mai bine să continuați să așteptați. Scurte briefing-uri și mici dialoguri înainte de operațiuni sunt concepute doar pentru a explica cumva mișcările eroului și pentru a conecta misiunea unul cu celălalt. Fiecare carte este un fel de nisip, unde este necesar (adesea în orice ordine) să îndeplinească instrucțiunile conducerii. Minimul de cuvinte este maximul acțiunilor.

Această abordare merge chiar și în beneficiul jocului, deoarece complot nu interferează cu modul de joc, deși ocazional script-uri și luate prin surprindere, aruncarea brusc întăriri nagryanuvshaya sau skhlostyvaya în bătălia de germani și partizanii, care învinge scopul de planificare pentru zece pași înainte.

Sniper elita 4 recenzie
Înainte de sally, poți fi mereu încurcat cu aliați. Sunt bucuroși să arunce o grămadă de sarcini opționale.

Lucrarea scriitorilor este dezvăluită în detaliu. Acum, fiecare inamic poate fi identificat prin binoclu după nume și să învețe câteva fapte din biografia lui. De obicei, această informație este inconștientă în spiritul "mobilizării în 1939", dar există și unele amuzante: puteți afla că cineva fură ciocolată de la soldați și chiar găsește acest hoț. În general, inteligența britanică își mănâncă cu bună știință budinca cu ceai.

Chiar și în timpul căutării corpurilor și pur și simplu pe nivele se găsesc acum scrisori: cineva este scris de la domiciliu de către rudele sale și cineva a pregătit deja un mesaj de rămas bun în caz de deces prematur. Toate acestea schimbă foarte mult percepția despre ceea ce se întâmplă, pentru că adversarii nu sunt manechine fără suflet, ci adevărați persoane care au cineva să piardă și pentru ce să lupte.

Sniper elita 4 recenzie
Nimeni nu a fost niciodată atât de fericit în legătură cu războiul ca și tipul ăla de pe dreapta.

Ca și în ultima perioadă, localizarea sa dovedit a fi ambiguă. A sunat din nou, nu toate: luptători inamic vorbesc în mod tradițional în limba lor maternă pentru ei înșiși, de difuzorul difuzează propagandă netraduse. Un joc de acțiune este dificil de estimat, pentru că personajele vorbesc puțin și nu în acele situații în care este ușor de a strica, dar traducerea a suferit din cauza lipsei unui lokkita clar nu explică de ce altfel piei de arme numite „costume“. Poate că, în versiunea lansată, aceste erori vor fi reparate.

Sniper elita 4 recenzie

Vânătoare de figuri

Ce arata perfectul Elite Sniper? Examinați cu atenție harta, luați o poziție de ansamblu bună, marcați cu ajutorul binoclurilor de dușmani și planificați un traseu optim către obiectiv. Apoi, du-te ușor în jurul valorii de patrulare, ascunzându-se în tufișuri, lasa timp, face drum spre o instalație secretă, furtul de informații, găsiți ofițer de rang înalt, face o lovitură precisă, du-te departe.

Cum vei juca Sniper Elite? Au văzut inamicul, l-au marcat, au concediat, și-au schimbat poziția, au repetat o sută de ori, au terminat misiunea. Proiectarea nivelului implică o mulțime de modalități de a face față inamicilor și tehnologiei: minifierea căilor de acces, instalarea întinderilor, scăderea încărcăturilor grele pe capete, uciderea cu o cutie de cutii de muniție. Există zeci de opțiuni și nu le veți folosi pe toate.

Sniper elita 4 recenzie
Seria este mai mult ca o cutie de nisip modernă. Uită-te câte locuri ni se oferă să studiezi într-o singură misiune.

Undeva în a treia misiune, cineva realizează că principalul dușman din acest joc nu este deloc naziștii, ci echilibrul și logica stimulentelor în joc. Ca și până acum, crimele sunt încurajate de experiența care pune deja capăt încercărilor de a recâștiga pacifistul. Ca și în zilele vechi, este mai profitabil să eliminați inamicul de la o pușcă de la distanța maximă, deși cu ajutorul inclus în scopul, aceasta este doar o sarcină netrivială.

Armele secundare și un set extins de instrumente de sprijin rămân în afara muncii, deoarece jocul nu încurajează creativitatea. În cazul în care minele sau „Panzerfaust“ încă în măsură să facă de serviciu în distrugerea tancurilor, utilizarea acolade și grenade sau pentru a regla accidentele nu au nici o dorință de a - sisteme optice și mai rapide și mai fiabile. Și pentru a acoperi spatele atunci când joci "fantoma" este o precauție excesivă.

Sniper elita 4 recenzie
Cu cât este mai mult obiectivul dvs., cu atât este mai greu să vă remarcați. Și dacă lucrați lângă generatorul de zgomot, probabilitatea acestui lucru va fi zero.

Corectați poziția meciului - condiții speciale, cum ar fi trecerea capitolului fără a utiliza truse de prim ajutor sau pentru o anumită perioadă de timp. Uneori, între sarcinile există, de asemenea, foarte complicate, de exemplu, de a ucide în dușman la fiecare două minute sau de a nu utiliza exhalarea. Din păcate, toate acestea sunt disponibile doar la trecerea repetată a nivelului, astfel că această divertisment este numai pentru cei mai încăpățânați și răbdători.

Rise in rank nu mai deschide automat arme și dispozitive noi - acum toate acestea sunt cumpărate pentru moneda în joc. De asemenea, la fiecare al cincilea nivel se deschid noi abilități pasive, permițând o stabilizare mai rapidă a pulsului sau obținerea de daune mai mici din căderi. Întoarcerea eroului într-un terminator nu va funcționa, dar este încă un bun stimulent pentru o mișcare completă a locațiilor.

Sniper elita 4 recenzie
Carl este acum disponibil cartușe subsonice - acesta este un ieftin legal, ceea ce face ușor să împachetezi un pluton întreg. Dar numărul lor este limitat.

Acum pompând randamente și arme. A ucis cincizeci de oameni cu o vedere de la umăr - recul redus, eliminat douăzeci de la o distanță mai mare de 100 de metri - a crescut numărul de apropierea vedere. După ce ați finalizat cele trei îmbunătățiri, se va deschide un alt test, permițându-vă să deblocați camuflajul "de aur" și pur formal să aduceți gradul de posesie al armei la 100%.

Inovația este foarte controversată, deoarece vedere de înlocuire mai devreme sau cap la cap vă permite să facă personalizare flexibilă: să-și piardă stabilitatea sau se întoarce, dar crește daune, sau vice-versa, iar acum este axat pe îmbunătățirea sistematică a performanței. Inițială „Springfield M1903“ și ca un remediu pentru toate relele, și după combaterea acesteia calirea necesitatea ca armele de foc rămase de la toate dispare. Iar acest lucru nu trebuie să menționăm faptul că ținem mereu cont de aceste condiții și că le urmăm - ocupația este obositoare.

Sniper elita 4 recenzie
Direcționarea alternativă este utilă numai la trecerea unor teste de arme. Pentru orice altceva există un pistol cu ​​un zgomot.

revizuirea și seria a suferit principala caracteristică, începând cu a doua parte - X-Ray Kill Cam, arătând zborul spectaculos al glonțului, urmată de pătrunderea în carnea victimei ca în cazul în care la „X-ray“. În Sniper Elite 4, acest sistem funcționează în luptă corp la corp, precum și în caz de deteriorare prin spărturi: dacă ceva explodează alături de inamic, camera va arăta în detaliu părțile corpului său care erau ghinion.

Mecanica fundamentală a decis să nu schimbe asta numai pentru bine. La cele mai înalte niveluri de complexitate a jocului este transformat dintr-un arcade simplu pic în sniper simulator sever cu balistică plauzibile, care ia în considerare gravitatea, distanța până la țintă și prezența vântului. Și acesta este un caz rar în care un joc este capabil să atragă două audiențe complet disidentive cu diferite obiective și puncte de vedere.

Sniper elita 4 recenzie